HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: Piotrek1985 w 14 Sierpień 2014, 21:13:50

Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CR
Wiadomość wysłana przez: Piotrek1985 w 14 Sierpień 2014, 21:13:50
Witam zdemontowałem zawór EGR celem jego zaślepienia ale nie wiem który wlot zaślepić. A czy B.

W necie jest tego sporo ale nic konkretnego a oczekuję konkretów.
Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która mi pomoże rozwiązać mój problem.

Zamieszczam fotkę mojego EGR-a z oznaczeniem A i B.

Z góry dzięki za pomoc.
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: Hulltay w 15 Sierpień 2014, 00:36:28
Piotrek ja zaślepiłem blaszkami z inpostu obydwa skrajne otwory z pierwszego zdjęcia i jest git.
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: kamil3239 w 17 Sierpień 2014, 08:07:31
Tak jak kolega wyżej ;-)
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: gto.ferrari.599 w 17 Sierpień 2014, 17:21:20
Wystarczy odpiąć wężyk podciśnienia i go zaślepić i bez problemu...
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: kosmos2011 w 18 Sierpień 2014, 16:59:37
Piotrek1985 witamy się tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=58195#58195
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: subaru w 25 Wrzesień 2014, 10:42:43
Cytat: "Hulltay"
Piotrek ja zaślepiłem blaszkami z inpostu obydwa skrajne otwory z pierwszego zdjęcia i jest git.



Nie wywala Wam błędu P0401 "Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ" ?
Mam ten sam silnik ale w Tucsonie z 2004 i zarówno manewry z wężykiem podciśnienia jak i zaślepienie kończą się błędem jak wyżej.
Pozdrawiam
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: Hulltay w 03 Październik 2014, 22:11:37
Żadnych błędów, śmiga jak złoto:)
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: volcan w 04 Październik 2014, 07:24:28
Cytat: "Hulltay"
Piotrek ja zaślepiłem blaszkami z inpostu obydwa skrajne otwory z pierwszego zdjęcia i jest git.


Czyli "Wlot A" i "Wlot C" tak?
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: Hulltay w 04 Październik 2014, 20:53:17
Tak dokładnie
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: volcan w 04 Październik 2014, 21:12:59
Dzięki :-) Może się kiedyś przyda taka informacja  8-)
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: orlik w 13 Październik 2014, 11:37:49
Cytat: "subaru"
Cytat: "Hulltay"
Piotrek ja zaślepiłem blaszkami z inpostu obydwa skrajne otwory z pierwszego zdjęcia i jest git.



Nie wywala Wam błędu P0401 "Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ" ?
Mam ten sam silnik ale w Tucsonie z 2004 i zarówno manewry z wężykiem podciśnienia jak i zaślepienie kończą się błędem jak wyżej.
Pozdrawiam


Ja miałem ten błąd jak zrobiłą mi się nieszczelność środkowym tłumiku
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: Piotrek1985 w 13 Październik 2014, 12:30:15
No witam ja w swoim santku odłączałem przewod  podcisnieniowy jak również wstawiłem blaszki zaślepiające w obu przypadkach błąd u mnie nie występuje. Wkońcu to ja zał. ten post.
Tytuł: [Santa Fe SM] Zaślepienie zaworu EGR HYUNDAI SANTA FE 2.0 CRDI 113KM 4x4 2002r.
Wiadomość wysłana przez: zolw w 17 Marzec 2016, 23:21:52
Witam

Mój santa fe jest trochę przymulony przy niskich obrotach a powyżej 2 tys obrotów dostaje kopa. Z tego co przekopuje forum wygląda na to że coś sie z EGR dzieje. Chce go na próbę zaślepić. Czy wystarczy zaślepienie samego wężyka podciśnienia ? Czy konieczne jest rozkręcanie i użycie blach do zaślepienia?