HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: maspex w 28 Lipiec 2008, 19:52:36
-
Witam,
na starym forum chyba carl albo sadi polecil mi usuniecie tej plastykowej pokreconej rury biegnacej od filtra,kolo akumulatora pod chlodnica,usunelem ta rure,ale nie zauwazylem zadnych efektow.....co wogole koledzy myslicie o takiej modyfikacji ?? Wydaje mi sie,ze teraz wlasnie zasysa cieple powietrze :/
-
!!Boże!! Tylko tyle powiem.... Jeszcze napisz że masz Turbo....
-
nie Turbo...zwyklego el-sa :D To co CIbor o tym myslisz ?
-
Ale spojrzec trzeba też z drugiej strony.... REDUKCJA MASY!!!!! to się liczy!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A tak na poważnie ja na pewno Ci takich głupich modyfikacji nie doradzałem. ZAKŁADAJ tą rurę z powrotem, albo zrób sobie ładną termiczną osłonę i custom'owy dolot powietrza!!
-
maspex, Lepiej nie podnoś maski..... Zostaw to dla innych... Jak nie chcesz silnika rozwalić....
-
Cibor spoko, juz zamontowalem rurke spowrotem,laikem takze nie jestem, poprostu zasugerowalem sie co carl napisal
"uklad oryginalny w scoupe czytaj rurka przechodzaca kolo akumulatora jest tak przewezona ze radze ja w ogole wyciepnac z autka miejsce za akumulatorem jest dosc chlodne i to z tego miejsca nie robiac oddzielnych rur juz lepiej czerpac powietrze ale praktycznie z samego brzegu
wiem bo jezdzilem z termometrem i sprawdzalem "
mam do niego zaufanie,bo kto jak kto,ale swoje scoupe zna od podszewki ;-)
-
:-/ yyyyyyyyy.......... Nie podważam zdolności "Carl'a" lecz ja się pytam gdzie filtr pow.??
-
filtr na swoim miejscu,tylko od filtra idzie wlasnie rura ktora ciagnie powietrze spod chlodnicy,idz do autka i zajrzyj...ta rure sie wyjmuje i wtedy puszka od filtra ma dziure gdzie sobie ciagnie powietrze z nadkola.....ta rurka naprawde ostro pokrecona i waska
aaaaaaaa...Cibor bo Ty masz turbo,u Ciebie inaczej idzie dolot i pewnie pomyslales ze odlaczylem puszke z filtrem od dolotu :-]
-
Ja usuwałem tą rurkę w starej Sonacie, tam czerpie powietrze z prawego nadkola, jest mocno przewężona i ostro gięta.
Po wyjęciu silnik fajnie pracuje od ok. 2 k obrotów, wydaje się że jest lepsze przyspieszenie (choć może to tylko sugestia od innej pracy silnika), natomiast jestem pewien większej dynamiki powyżej 160km/h, wielokrotnie to sprawdzałem, prędkość max wzrosła o ok. 7km/h wg licznika.
Wszystko odbywało się bez jakichkolwiek pozostałych zmian w osprzęcie.
-
apropo obudowy do filtra powietrza mam pytanie powiedzcie mi koledzy gdzie powinna konczyc sie ta róra od dolotu bo mi sie konczy kolo akumulatora gdzie powinna sie konczyc dokladnie ?????
-
maspex, Sorry nie zrozumieliśmy się... Myślałem że usunąłeś cały dolot aż do przepustnicy... Sorrki nie zrozumienie....