HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: arczi114 w 20 Maj 2014, 14:39:21
-
Witam, ostatnio mam problemy prawdopodobnie z zaworem EGR, jakos sie z tym męcze ale teraz CHECK za czął mi mrygać, OBD wsazuje na jakis problem z turbiną ,objaw jest taki,że auto nie ma wogóle przyspieszenia,totalny mół,nie wiem,dokłądnie już teraz co robić, z jednej strony cos z zaworem ,teraz turbina.. musze jednak do mechanika .ale chciałbym przynajmniej wstępnie zorientować się, co mogło paść, czy ktoś miał coś podobnego ?? ehhh, :cry:
-
za niskie ciśnienie doładowania turbosprężarki, proponuje wyczyścić egr, a jeśli chodzi o turbinę to może zacięta geometria, przerabiałem to niedawno u siebie, po wyczyszczeniu wszystko śmiga jak nowe, z turbina dużo zabawy bo kiepski dostęp.
-
Instrukcja wprawdzie od SF CM 2.2CRDi, ale konstrukcja taka sam strona 251 http://spoti.pl/dokument/11000/fuel-system-santa-fe-cm-2_2-crdi
(http://images63.fotosik.pl/1001/fa4731f73ebb4c14m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fa4731f73ebb4c14)
-
Dzieki za odpowiedz, a co do kolegi -kosmos2011- sugerujesz ,że tamte złącza mam sprawdzić,ewentualnie przeczyścić ?? Do samego zaworu EGR tak czy inaczej muszę sie dostać...i jeszcze jedno...czy mogło to powstac w wyniku lania niepewnego paliwa?? (od sąsiadów zza wschodniej granicy) ???