HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: gryfciu w 07 Maj 2014, 21:46:37
-
czy ktoś z was ma podobny problem z hamulcami z przodu, podczas skrętu na naciśniętym hamulcu już na samym końcu gdy samochód się zatrzymuje słychać stuki w okolicach kół, w serwisie twierdzą że trzeba czyścic klocki, lub wymienić na nowe.
-
Ja niedawno wymieniłem u mechanika klocki z przodu z tarczami i nie mam w/w problemu. A może to drążki...?
-
Gryfciu dodaj tag do tematu i zajrzyj tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=54612#54612
-
Ja niedawno wymieniłem u mechanika klocki z przodu z tarczami i nie mam w/w problemu. A może to drążki...?
w serwisie go sprawdzili i powiedzieli, że wszystko inne ok
-
Jeżeli zrobili jazdę próbną i nic nie wykryli to może jest ok... Z tego co wiem to zdarzają się problemy ze stukami w układzie kierowniczym. Wpisz tą frazę w google i poczytaj, a może znajdziesz podobny przypadek do swojego.
-
Jeżeli zrobili jazdę próbną i nic nie wykryli to może jest ok... Z tego co wiem to zdarzają się problemy ze stukami w układzie kierowniczym. Wpisz tą frazę w google i poczytaj, a może znajdziesz podobny przypadek do swojego.
tylko układ kierowniczy jest wg nich OK, gość powiedział, że mogę wymienić klocki to na jakiś czas się to uspokoi bo ten typ tak ma
-
Z tego co wiem to zdarzają się problemy ze stukami w układzie kierowniczym
Zgłosiłem podobny problem do ASO - stuki z lewej strony kierownicy, momentami delikatne zacięcia, brak płynności. Coś tam panowie posprawdzali i zapadła decyzja o wymianie całej kolumny kierowniczej - oczywiście w ramach gwarancji. Auto już po zabiegu, wszystko chodzi zdecydowanie lepiej, żadnych stuków, pełna lekkość i płynność. Zdziwiło mnie tylko jedno, że po wymianie całej kolumny kierowniczej wg. serwisu nie ma potrzeby sprawdzania geometrii. Co o tym myślicie?
-
Z tego co wiem to zdarzają się problemy ze stukami w układzie kierowniczym
Zgłosiłem podobny problem do ASO - stuki z lewej strony kierownicy, momentami delikatne zacięcia, brak płynności. Coś tam panowie posprawdzali i zapadła decyzja o wymianie całej kolumny kierowniczej - oczywiście w ramach gwarancji. Auto już po zabiegu, wszystko chodzi zdecydowanie lepiej, żadnych stuków, pełna lekkość i płynność. Zdziwiło mnie tylko jedno, że po wymianie całej kolumny kierowniczej wg. serwisu nie ma potrzeby sprawdzania geometrii. Co o tym myślicie?
u mnie kierownica działa płynnie, a stuki słychać tylko jak samochód już się zatrzymuje na skręconych kołach, to są pojedyncze stuki, 1 lub dwa i auto stoi, drażniące w przypadku manewrowania na parkingu
-
Jakby ktoś szukał to mam oryginalny nowy komplet hamulców (tarcze + klocki) na przód do i30 oraz klcki na tył.