HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: IREQ_33 w 28 Marzec 2014, 13:38:01
		
			
			- 
				było tak :)
rano wsiadam do 'rdzawego' i chcę jechać a tu 'hifo' ... nic ...ciemno...cisza.
czyli rozładowany akumulator na amen.
kupiłem nowy i po dniu jeżdżenia następny dzień nie pali tylko terkocze jakby nie miał siły kręcić...więc prostownik i ładowanie nowego akumulatora...
i znowu to samo :(  w zależności od nastroju 'rdzawy' czasami odpala a częściej nie odpala i wtedy 'na popych'.
miał może ktoś z HKP podobne problemy 
podpowiedź jest taka, że wymieniłem poza akumulatorem też świecie i kable WN,
ładowanie też jest OK więc alternator i rozrusznik sa (chyba) w porządku
może ma ktoś z WAS pożyczyć akumulator do x3
zamiana akumulatora rozjaśni ciemności i zawiłości
może znacie fachmana\elektryka, który zdiagnozuje na plus, bo do tej pory tylko; 'wymień pan akumulator/rozrusznik do wymiany/zepsuty alternator' 
pozdrawiam i proszę o pomoc IREQ_
			 
			
			- 
				Pomiary, pomiary, pomiary  :-D 
Sprawdź napięcie i prąd na aku przy wyłączonym zapłonie i napięcie przy uruchomionym silniku. Wtedy będzie można powiedzieć co dalej.
			 
			
			- 
				Dodaj tag do tematu.
			
 
			
			- 
				wyłączony silnik to :           13,1             
auto na chodzie, b.jał. to : 14,4
...przed wczoraj pchałem go praktycznie przez cały dzień, a wczoraj za każdym razem palił i jazda :)
...ma złudzenie albo i nie, że czasami bardziej święcą lampki podświetlenia zegarów...
...swego czasu miałem też duży problem z komputerem, mianowicie palił mi tylko na 3 cylindrach...
			 
			
			- 
				
wyłączony silnik to :           13,1             
auto na chodzie, b.jał. to : 14,4
Jest ok ;-) 
prąd na aku przy wyłączonym zapłonie
?