HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: adam2701 w 31 Sierpień 2009, 20:55:47
-
Witam posiadam Scoupe 1.5 GT Turbo i strasznie mi bierze olej na okolo 1000 km okolo 1 litr oleju w rurze od turbo jest olej to chyba przez Turbo bo też tak do kąca nie reaguje czy można jakoś zaślepić Turbo bo nie mam kasy na regeneracje??? ktoś też pisal że jakieś t17 pasuje czy jest może jakieś tańsze turbo które podejdzie do tego modelu proszę o pomoc ??
-
ooo, to uroki scoupe GT.
jak chcesz turbo jakiekolwiek w pozytywnym stanie to mniej niz tysiaczka nie wydasz.
ja ez mam juz dosc turbo i go wyrzucam, regenerowałem (1400 zł), znów bierze olej, dałem do reklamacji, zrobili ale juz znów bierze olej, juz nie mam sił ani pieniędzy :(
ja robie teraz tak: najtańszym kosztem, możesz podobnie
-załatw sobie kolektor wydechowy od wersji LS
-przerób wtydech pod wyjscie od LS (najlepiej załatw sobie fragment wydechu :
a) od kolektora do giętkiego łącza od wersji LS
b) od giętkiego łącza do łączenia katalizatora od GT
teraz przed łączeniem giętkim obetnij oba, zespawaj tak zeby wszystko pasowało i masz już przygotowaną przejściówkę z GT do LS
mocujesz kolektor wydechowy, stworzoną wyżej przejściówkę ( ty nie wiem czy inie wystarczył by po prostu fragment wydechu od LS, ale ja miałem pordzewiały więc robiłem taką przejściówkę, przynajmniej wiem ze bedzie pasowac), łączysz przewód dojscia wody do turbo z jej ujsciem, wyjscie smarowania olejem doprowadzasz do miski olejowej, wszystko skręcasz i wuala :)
niedługo sprawdzę w praktyce.
bedziesz mógł już jezdzić ale autko bedzie słabsze (coś jak LS) przydało by sie jeszcze zamienić tłoki wyciągając te od GT (odprężone) a wsadzając od LS ale to koszta , czas i praca, jednak zyskujesz na mocy (coś pomiędzy GT a LS . Teoretycznie LS ale o wiele mocniejsze jest na podzespołach GT no i spalanie ci spadnie.
kolega podobnie robiła i autko mimo ze bez turbo naprawde ładnie idzie (ale zapomnij juz o wyprzedzaniu bez redukcji biegów jak dotychczas).
jesli zrobisz tak jak ja to opisałem to jest jeszcze jedna zaleta o ile tłoków nie zamienisz- zawsze możesz wróciś do Turbo zamieniając kolektory wydechowe poprostu :))) zajmie to chwila i z LS znów masz GT
na dniach ja to wszystko przetestuje :)))
potem dla poprawy mocy większe wtryski i przepustnice poszukam, kumpel przypasował od fiata Coupe 2,0 :))) poprawa mocy widoczna a jeśli nie od fiata to poszukam białych od scoupe bo te mają podwójny wytrysk (bez kontekstów), a żółte tylko pojedyńczy więc są mniej wydajne. te od fiata mają 4...
-
czesc mam problem potrzebuje jakiejs turbiny do mojego scoupe Gt skad mozna taka dostac bo mi sie calkiem rozpadla tzn pekla obodowa i chce caly czas miec turbo nie wiem moze macie kogos kto by mogl mi sprzedac taka turbinke albo czy z jakiegos innego samochodu pasuje do mojego Scoupe
-
Aha dzięki wielkie że się tak rozpisałeś jeśli będziesz to robił to wrzuć foto bo ja też zamierzam tak zrobić jak napisałeś wyżej
-
czesc mam problem potrzebuje jakiejs turbiny do mojego scoupe Gt skad mozna taka dostac bo mi sie calkiem rozpadla tzn pekla obodowa i chce caly czas miec turbo nie wiem moze macie kogos kto by mogl mi sprzedac taka turbinke albo czy z jakiegos innego samochodu pasuje do mojego Scoupe
z jakich aut pasuje to jest już na forum, poszukaj
a jesli chcesz uszkodzoną turbine na przekładke czy coś to mam tanio do oddania tylko ze dymiła, ale jeśli chcesz tylko obudowe to tanio oddam :)
-
a za ile mi ja oddasz w calosci trudno ze dymila zrobi sie
-
masz info na PW :)
uszkodzone turbiny mam dwie w garazu...
-
Powiedz mi jeszcze że to te czarne z okolic Katowic, w dowodzie składak, i panienka sprzedawała.
Pytałem się czy bierze coś oleju, a ona na to: "co jakiś czas kupuję no i wożę ze sobą literek i dolewam jak ubywa :)"
-
nie ja jestem z kielc nie z okolic katowic:)
-
nie ja jestem z kielc nie z okolic katowic:)
pisałem do adama2701
Na giełdzie na miedziance gościu robi regenerację za 800zł z roczną gwarancją, ale jak twoją szlak trafił to bierz od tigersofta i rób ją albo przejdź na stock N/A czyli krótko mówiąc zrób z niego LS.
Jeszcze się okaże że tylko moje S-coupe GT to rodzynek jeżeli chodzi o bezawaryjność, ale jak to mówią wszystko do czasu :)
-
za 800 zregenerują jeśli wał cały, jeśli poszedł to koszt regeneracji wzrasta nawet do 1500 :( ja dałem 1400bo mam wszystkie bebechy nowe
-
No to już wole przerobić na LS bo tak jak kolega
Tigersoft zregenerował za tyle kasy i dalej mu olej bierze wole mieć auto słabsze niż ma mi się ciągle coś psuć jakbym pracował to na pewno bym to zregenerował ale ja jeszcze chodzę do szkoły a od rodziców tyle kasy nie będę brał :) kupie kolektor wydechowy od Ls i się pobawię ale narazie czekam na info Tigersofta bo też zamierza to zrobić
-
no ja bede na dniach to robic bo musze odzyskac dowod rejestracyjny ktory zabrali mi po wypadku wiec musze jechac na przegląd a z tak dymiącym autem to mnie wyśmiej ą :(
a na razie nie mam kasy bo musze za studia zapłacic wiec na razie zrobie z niego hybryde pomiedzy GT a LS a jak dorwe potem moze lepsze turbo to bede zawsze mogł wsadzic :)
-
czy tigersoft moze mi odpisac bo naprawde potrzebuje tej turbinki prosze o kontakt:)
-
Jeszcze się okaże że tylko moje S-coupe GT to rodzynek jeżeli chodzi o bezawaryjność
Nietylko ty, ja tez nie mam nic do zarzucenia mojemu Scoupe GT ;p
-
Hehe i pomysleć że kiedyś chciałem zamienić mojego LS'a na GT :shock: Nie pamietam kto mnie od tego odwiódł na forum(jeszcze wtedy motonews)ale ma u mnie duze piwo ;-)
-
Jak się kupi normalne GT to naprawdę widać różnicę w porównaniu do LS(też go miałem) w samej jeździe jak i przyśpieszeniu naturalnie :D Żeby kupić dobre GT to trzeba je sobie sprowadzić a nie od Polaka kupywać.
Prawda jest taka że prawie wszystkie GT to już szroty bo łebki to kupują dają w pi..dę silnikowi i potem go odrazu gaszą bo trza na piwo lecieć.
Ja swojego jednak szybko nie sprzedam bo jak widzę ceny utrzymanych modeli rosną a szrotów i powypadków coraz więcej na allegro i w ANONSE też. Za dobrego(niekoniecznie) GT trzeba dać 5000zł i tyle wolałem dać mimo że w podobnej cenie kupi się może młodszy i mocniejszy samochód ale na pewno nie będzie to już taki oryginał jak S-coupe których w Polsce jest naprawdę mało :-P i to że każdy kto próbuje się z nim przetestować nie wie co tak naprawde ma pod maską, dużo razy widziałem tą niepewność na twarzy. :-P
-
mnie najbardziej rozwala jak z kims kawałem potnę się po mieście jak sie pyta: co masz pod maską, na pewno nie mniej niż 2.0 ?? :))))) hehe a ich mina jest bezcenna jak mówię ze to 1,5 , zwłaszcza jak przegrany miał 2.0 :)))) no to jest bezcenne :)))
-
No dzisiaj wziąłem od kumpla od LS kolektor wydechowy i kolektor ssący
http://img524.imageshack.us/i/hyundai.jpg/ tutaj te części są widoczne
teraz mnie zastanawia przepływomierz w LS ma 4 kable a w GT ma 6 czyli chyba zostawić od GT sonda ma kabel jeden podwójny i jeden pojedynczy w GT ma jeden wtyczkę w tym trzy kable ??? czy może zmienić całą elektrykę bo kumpel też ma co mi radzicie ?? czy mo wymontowaniu turbo będzie mniej palił ??
-
Ja swojego jednak szybko nie sprzedam
To zaprezentowałbyś swoją perełkę w dziale "Nasze Hyundaie" a nie ukrywasz go :-P
-
zostaw przepływomierz od GT.
sonda od gt ma podwójną kostkę plus pojedynczy kabel. elektryki nie musisz zmieniac, za duzo roboty i niepotrzebna
powinien mniej palić :)
-
jutro porobie foto i wrzucę:)
-
Ja swojego jednak szybko nie sprzedam
To zaprezentowałbyś swoją perełkę w dziale "Nasze Hyundaie" a nie ukrywasz go :-P
Heh jak będę w polsce, tylko jeszcze muszę wprowadzić parę drobnych modyfikacji(dystanse, szersze oponki, może szybki, tłumiczek), bo na wygląd tak naprawdę wpływają detale ;p
Tigersoftmasz rację :D
Widok młodzików ze wsi w odstawianej Calibrze.............bezcenny <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha>
-
hehe też mam calibrę inaczej mój brat eno eno :P ale z hyundaiem sie nie ścigałem :P ale do 220 idzie jak chce:P
-
zaczęłem już akcję odturbiania hultaja :)))) jak odpoczne to zdam pierwszą częśc relacji :)
-
A nie lepiej sprzedać GT i kupić LS.... ?? ;|
-
w przypadku Tigera to nie bo ma silnik po kapitalnym remoncie wiec oleju nie bierze i wie co ma :)
-
w przypadku Tigera to nie bo ma silnik po kapitalnym remoncie wiec oleju nie bierze i wie co ma :)
dokłądnie - silnik po kapitalce i wytrzymalsze bebechy pod turbo jak np wzmacniana panewki, mozniejszy pasek rozrządu itp, lekkie koło zamachowe, nowe przewody WN, palec, kopułka, świece, głowica po kapitalce, nowa pompa paliwa, nowe przeguby, wszystkie gumy w zawieszeniu, dystanse na koła, nowe szczeki ham, klocki, tarcze i długo by sie jeszcze rozpiywać, tyle kasy wtopionej ze szok, a jakbym zmienił na LS to znów musiał bym inwestować, a tak sprzedam turbo i kilka groszy bede miał, koszt przeróbki z GT na LS to narazie 100 zł kolektor LS, 7 zł uszczelka jedna, 5 zł uszczelka druga, spawanie i inne przeróbki samodzielne :)
poza tym ze wiem co mam to on i tak bedzie lepszy, szybszy i mocniejszy na podzespołach GT niż zwykły LS :) a robie tak, ze jak potem moze lepsze turbo zdobede to wsadze je w ciągu godzinki :)))) robie tak ze szybko bede w kazdej chwili mógł zrobic z niego znów GT i LS kiedy chce :)
-
No to może wrzucisz foty ze swojej przeróbki bo też się zamierza do tej przeróbki już potrzebne elementy mam
-
No to może wrzucisz foty ze swojej przeróbki bo też się zamierza do tej przeróbki już potrzebne elementy mam
Już parę dni jest na forum w 2 miejscach tak więc poszukaj <czytaj>
-
niom dzięki już wszystko znalazłem i wiem
-
Tigersoft, a jak z tłokami u Ciebie? bo oryginalne do GT są wyfrezowane aby odprężyć silnik. Z tego co pamiętam to stopień sprężania tych silników był 10 w LS i 7,5 w GT. Jeśli masz tłoki typowe od GT to teraz będziesz miał ledwo wersję L :( i LS-y będą Cię objeżdżać :(