HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: areek w 08 Luty 2014, 14:58:22
-
Wczoraj nastąpiło odcięcie zapłonu, podejrzewam immobiliser i błąd komputera. Auto nie pali. Dodam, że złączyłem dwa klucze z immobiliserem razem, jeden był od ciężarówki, a drugi od Hyundaia. Podejrzewam błąd odczytu immobilisera spowodowany drugim kluczem. Samochód sprawdzony pompa podaje akumulator ok. Potrzebuję jakiejś porady. Może ktoś wie jak to obejść? Był podpinany pod komputery, ale nic to nie dało.
ed. tytuł, ort. int. gram. Najpierw stawia się kropkę, potem spację, a następne słowo zaczyna wielką literą, a nie spacja, kropka i od razu małą słowo... tekla
-
Spróbuj odłączyć akumulator, obie klemy na kilka minut.Komputer powinien się zrestartować.
-
odłączalem baterie ale tylko jedna kleme na chwile i nie działało , ale spróbuje jeszcze raz dzięki za pomoc
-
Nic to nie zmieni. Otwierasz obwód odłączeniem jednej z klem. Odłączenie drugiej nie czyni cudów. Czy kręci rozrusznik w ogóle? Poszukałbym na Twoim miejscu procedury kodowania kluczyka. Wydaje mi się, że kodowanie polega na przekręcaniu kluczyka i wyłączaniu stacyjki w określony sposób.
-
Akcji ciąg dalszy, odłączenie akumulatorów nie podziałało . Kolega słusznie zauważył, że należy zresetować klucz. Ale wyszedł nowy problem: stwierdzono brak klucza matki i jest klops ,mam dwa klucze ale ponoć oba to kopie ,nic z tego nie rozumiem. Udałem się do hyundaia i spytałem o klucz i program- koszt 100 euro Jutro zaciągnę go tam, żeby mogli go tam jeszcze sprawdzić i zobaczymy co powiedzą.
-
Fakt, kojarzę, że w oryginale powinny być 3 kluczyki. Piszą o tym nawet w instrukcji. Ten "matka" powinien być z numerem seryjnym czy kodem - nie pamiętam, ale w instrukcji jest o tym nieco. Chyba lepiej wyjdzie jak np. na allegro kupisz stacyjkę z immo i kluczem i wymienisz.