HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: attex w 31 Styczeń 2014, 15:05:06
-
Kupiłem nowy akumulator ,który samoczynnie się rozładowuje.Po zmierzeniu prądu między klemą minusową a bolcem akumulatora stwierdziłem pobór prądu 0,8A.Po sprawdzeniu po kolei bezpieczników zauważyłem,że winny jest bezpiecznik B+ znajdujący się pod maską a dokładniej jego obwód (Tail Lamp Relay,Fuse 11-17,Power connector),niestety nie bardzo wiem jak to dokładniej sprawdzić,może ktoś miał też taki problem i mi pomoże odnależdż usterkę.
Pozdrawiam
-
To teraz zrób to samo z bezpiecznikami od 11 do 17 i power connector.
(http://images64.fotosik.pl/611/96c4c6c7631e2ec2m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=96c4c6c7631e2ec2)(http://images61.fotosik.pl/608/a1c0cdea0eeaeb45m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a1c0cdea0eeaeb45)
Schemat całej instalacji ze strony http://doc.hyundai-autoclub.ru/santafe/ pobierz "Electrical Troubleshooting Manual 2000" i plik "Schematic Diagrams.pdf"
Wrzuć do tematu tag Santa Fe SM
-
Sprawdziłem pozostałe bezpieczniki od 11 do 17 jest O.K,natomiast między gniazdem a przewodem Power connectora jest prąd 0,8A po kilku sekundach spada do 0,1A ,co dalej,gdzie szukać?
-
(http://images62.fotosik.pl/612/3873245fe7da1783m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3873245fe7da1783)
Sprawdź lampki w przednich drzwiach wciśnij krańcówkę i zobacz czy gasną.
-
Wszystkie lampki gasną w bagażniku również
-
Obstawiam zwarcie w radioodbiorniku. Spróbuj go wymontować / odłączyć, albo chociaż spróbować zdjąć panel na początku ;)
-
Panel zdejmowany nie było różnicy w poniedziałek raz jeszcze sprawdzę bezpieczniki 11-17 ponieważ wydaje mi się ,że coś żle zmierzyłem
-
też mi się wydaje, że tu problemem może być radio. Drugie co mi przychodzi - to może być jakieś uszkodzenie przy krańcówkach, przez co jest jakieś zwarcie do masy (np. pęknięta izolacja przewodu)
-
Radio dzisiaj wymontowane bez zmian krańcówki sprawdzone pobór 110mA wszystkie żarówki wyłączone ,co jeszcze sprawdzić?
-
ja miałem problem z akumulatorem i okazało się że poluzowała się masa nadwozia przez co nie dostawał odpowiedniego ładowania. U mnie masa nadwozia jest schowana w małodostępnym miejscu i mechanicy zamontowali mi nową masę i teraz jest super. Reasumując sprawdź ładowanie powinno być coś w okolicach 14V jak jest mniej to sprawdź masy
-
Ładowanie 14,4v podejrzewam alarm ,jestem umówiony w środę z elektronikiem między innymi zakładającym alarmy zobaczymy co wyjdzie dam znać jak się zakończy
[ Dodano: 2014-02-15, 07:24 ]
Sprawa wyjaśniona okazało się ,że winny był zegar znajdujący się na podsufitce świecił sie cały czas(byłem przekonany ,że tak ma być)trzeba było zamienić miejscami dwa przewody i jest o.k,ktoś musiał tam grzebać tylko po co?