HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: bobi17 w 24 Sierpień 2009, 12:44:43
-
Witam. Mam Accenta z 2000 roku i taki problem.
Czasami po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się kontrolka immobilizera. Oczywiście nie ma wówczas żadnej szansy na uruchomienie silnika mimo, że rozrusznik kręci. Jak do tej pory ciągłe ponawianie przekręcania kluczyka w pozycję "Zapłon", czasem wyjmowanie go i wkładanie z powrotem daje w końcu pożądany efekt, tzn. zapala się kontrolka i silnik się uruchamia. Obawiam się jednak, że kiedyś może się to nie udać (a stanie się to najpewniej w nocy i daleko od domu).
Macie koledzy jakieś pomysły co się dzieje?
<pomocy>
-
Wg mnie jest jakiś problem z działaniem immobilizera w stacyjce. Ja np mam 3 kluczyki, w przypadku jednego z nich kontrolka się nie świeci i silnik nie "zapala" ale to już jest kwestia kluczyka (jutro spróbuję go zaprogramowac). U Ciebie jeżeli kluczyk raz uruchamia silnik, raz nie to zapewne jest to kwestia immobilizera w stacyjce.
-
ja obecnie przerabiam ten problem w elantrze.z tym,że u mnie było to jeszcze rzadkie zdarzenie-raz na mniej więcej tydzień.przeczyściłem styki w łączniku od antenki immo i przez ostatni miesiąc nie zdarzyła się już taka sytuacja.więc spróbuj może tego-nic nie kosztuje i zabiera parę minut,a efekt być może będzie dobry.
-
bobi17, zdejmij osłonę stacyjki ( śruby ) rozepnij kable i wyczyść styki płynem do czyszczenia styków. Sprawa załątwiona.
-
Chyba podepnę się pod temat, założyłem nowy nie widząc tego... ;/
zdejmij osłonę stacyjki ( śruby ) rozepnij kable i wyczyść styki płynem do czyszczenia styków. Sprawa załątwiona
Trzeba wyjąć całą stacyjkę i ją w środku przeczyścić czy jak? Które styki przeczyścić?
-
Trzeba wyjąć całą stacyjkę i ją w środku przeczyścić czy jak? Które styki przeczyścić?
zdejmujesz tylko ta plastikową osłonę kolumny kierownicy.rozpinasz kostkę łączącą immo z odbiornikiem[taki wianek dookoła stacyjki] i przeczyszczasz.u mnie to zadziałało.roboty na 10 minut.
-
Aha, czyli rozumie że mam przeczyścić te styki w kostce czy ten wianek dookoła stacyjki?
A czy może też pomóc WD40 napsikane do stacyjki czy lepiej nie ryzykować z tym pomysłem?
-
A czy może też pomóc WD40 napsikane do stacyjki czy lepiej nie ryzykować z tym pomysłem?
Tam jest tylko jedna kostka ;) NIE PSIKAJ NICZYM DO STACYJKI.
-
Zrobiłem jak radziliście Koledzy. Na razie O.K.
Dzięki.
<piwo>
-
Ja np mam 3 kluczyki, w przypadku jednego z nich kontrolka się nie świeci i silnik nie "zapala" ale to już jest kwestia kluczyka (jutro spróbuję go zaprogramowac).
Już po operacji. Musiałem od nowa zakodowac wszystkie 3 kluczyki i już jest ok. Swoją drogą nie wiem czemu jeden był nie zakodowany. Niestety ta operacja nie należy do najtańszych :-(
-
Niestety ta operacja nie należy do najtańszych
Ile i gdzie :>
-
W ASO chcieli 140zł. + VAT, punkty dorabiające klucze ok. 100. Zrobiłem w znajomym punkcie za 70 zł.