HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: bukos0 w 24 Lipiec 2009, 10:41:22
-
witam niedawno zakupilem accenta 1,3 z 98 r
problem polega na tym ze nie mam swiatel ani mijania ani dlugich reszta jest, zarowki nowe i sprawdzone, bezpieczniki tez ok! na desce rozdzielczej nie pojawia sie nic, poza podswietleniem , zadnej diody, no i kolejny problem mysle, ze dosc istotny - cieknie z akumulatora, tzn jest mokry i powoduje korozje, nie iwem czu to wina alternatora bo deska czasmi swiecic mocniej czasami slabiej, jakby nierowno ladowal,.
tyle :)
jakies wskazowki? pozdrawiam
-
bukos0, wywal akumulator skoro z niego cieknie! Co do reszty to wizyta u pana elektryka raczej tylko...
-
czu to wina alternatora bo deska czasmi swiecic mocniej czasami slabiej, jakby nierowno ladowal,.
tyle :)
jakies wskazowki? pozdrawiam
Raczej zacznij od akumulatora, moze juz w takim stanie tak sie zachowywac.
Jak aku calkiem wyschnie, to alternetor poze przepzalic Ci sporo rzeczy w aucie, bo nie bedzie mail "obciazenia" w postaci akumulatora (tak w duzym skrocie).
Elektryk tez zacznie od wymiany akumulatora - to podstawa
-
Jak aku calkiem wyschnie, to alternetor poze przepzalic Ci sporo rzeczy w aucie, bo nie bedzie mail "obciazenia" w postaci akumulatora
Raczej sam alternator wtedy diabli wezmą albo regulator napięcia
-
czu to wina alternatora bo deska czasmi swiecic mocniej czasami slabiej, jakby nierowno ladowal,.
tyle
Stawiałbym na regulator napięcia
-
Raczej regulator, choć bywało gorzej.
Ale skutkiem tego właśnie może popalić to i owo w aucie :/
-
Jeżeli nie masz świateł z przodu a tylne działają zakładając, że akumulator jest naładowany, to sprawdź przekaźnik od świateł w skrzynce bezpieczników pod maską. U mnie skorodował jeden ze styków i objaw był podobny.
-
przekaznik raczej ok, bo przekladalem od klaksonu i klakson dzilal z tym od lamp, co do akumulatroa, przymiezam sie do kupna , tylko niebadzo wiem jaki, a po drugie jezeli regulator jest skopany to co z noiwym aku?
i jescze jedno czy jestem w stanie wymienic sam regulator? czy potrzebny jest demontaz alternatora?
dziekuje wszystkim za pomoc!!!
-
co do akumulatroa, przymiezam sie do kupna , tylko niebadzo wiem jaki
Wejdź tu:
http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=akumulator
-
a co z tym regulatorem gdzie go znajde? i czy konieczny jest demontaz alternatora?
dziekuje , pozdrawiam!
-
a co z tym regulatorem gdzie go znajde? i czy konieczny jest demontaz alternatora?
dziekuje , pozdrawiam!
Raczej tak, bo myślę że regulator jest w w alternatorze ;-)
-
swiatla zrobione , przeoczylem dwa bezpieczniki pod maska :) , problem akumulatora pozotal , gotuje sie czy cos w tym rodzaju, elektryk zlecil kupno nowego, alternator laduje okol 13,5 -13,7 powiedzial ze miesci sie w granicy i nie powinno powodowac az takich szkod, wiec najwyrazniej wna akumulatora!
mam juz nowy tylko mam maly problem kupilem z cinkimi bolcami a stry byl na grobe :)
-
swiatla zrobione , przeoczylem dwa bezpieczniki pod maska :) , problem akumulatora pozotal , gotuje sie czy cos w tym rodzaju, elektryk zlecil kupno nowego, alternator laduje okol 13,5 -13,7 powiedzial ze miesci sie w granicy i nie powinno powodowac az takich szkod, wiec najwyrazniej wna akumulatora!
mam juz nowy tylko mam maly problem kupilem z cinkimi bolcami a stry byl na grobe :)
Jakie cienkie bolce ?
Standard bolcy jest jeden, gdzie go kupiles w sklepie ??
Ewentualnie plaskie skrecane na sruby (Ford)
-
Standard bolcy jest jeden
Nieprawda. Niektóre japońce mają cienkie - np. micra.
bukos0, gratuluję zakupów
-
Standard bolcy jest jeden
Nieprawda. Niektóre japońce mają cienkie - np. micra.
bukos0, gratuluję zakupów
Fakt ze nie mialem jeszcze japonca, ale to trzeba bedzie cos przerabiac :-?
-
wiec tak :
DZIEKUJE ZA POMOC!
akumulator bylby ok gdyby nie fakt, ze praktycznie nie do zamontowania (brak krawedzi) pomijajac fakt ze sa nakladki korygujace na bolce - wiec go wymienilem, pojechlem do w/w speca podzwonil, posprawdzal i powiedzial ze ten stary (cieknoacy ) byl orginalny od nowosci (nippoparts japan) i powiedzial, ze ten nowy ktory mam jest niby ok bo taki jest w katalogu dla tego modelu (99 r) niestety ja posiadam inne mocowanie. kilka minut pozniej przyjechal z innym, ciut szerszym od orginalnego , ale pasuje idealnie . zamontowany ! ladowanie jest 14,5 -14,9 (na starym bylo 13 -14) jego zdaniem to jest norma aczkolwiek regulator moze sie konczyc. narazie wydaje mi sie ze wszystko jest ok! jeszcze nie mialem okazji sprawdzic czy podswietlenie deski sie nie rozjasnia, jesli bedzie ok , znaczaczy to ze alternator jest ok!
POZDRAWIAM!!!!