HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: muri3 w 26 Listopad 2013, 20:11:46
-
Witam
Co może być przyczyną nierównej pracy silnika (trzęsiawki). Nadmieniam, że stało się to po zmianie rozrządu czyli paska i rolki (napinacz, pompa ok).
Sprawdzałem pod komputerem i zero błędów. Może to być zapchany zawór EGR albo filtr paliwa?
-
Jeżeli opisane objawy wystąpiły zaraz po wymianie rozrządu to najprawdopodobniej został on źle złożony. W 16V przy zakładaniu nowego paska niestety bardzo łatwo o pomyłkę o jeden ząbek.
-
No właśnie podejrzewam, że może to być wina złej wymiany rozrządu ale jedna sprawa mnie martwi mianowicie dlaczego po dodaniu gazu do około 1000rpm zaczyna się dławić-dusić? Czuć także smród ropy.
-