HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: Grubby w 23 Październik 2013, 17:47:12
		
			
			- 
				Witam, mam mały problem, z autkiem niby wszystko ok, ale przy nagłym wciśnięciu pedału gazu, czy to przy przyśpieszaniu, czy stojąc na parkingu, silnik jakby się dławi,tak jakby mu było czegoś brak :shock: , gdy przyspieszam powoli, auto chodzi jak marzenie :mrgreen: .
Świece NGK  wymienione miesiąc temu
oryginalne przewody około 5000 km temu
wymieniona cewka - oryginał miesiąc temu
nie ma błędów check
na bierząco wymieniane filtry i oleje
luz zaworowy regulowany 18.000 km temu
moje domysły:
przepływomierz zasyfiony( ale komputer pokazywałby błąd przepływomierza)
przepustnica zasyfiona
gdzieś łapie lewe powietrze
może ktoś się z tym spotkał i coś podpowie, bo jazda po mechanikach to droga loteria :mrgreen:
			 
			
			- 
				Hejka - to może być nawet oberwany środek / wnętrze /tłumika i wiele innych drobiazgów , dlatego najlepiej podjechać do warsztatu  tuningowców z hamownią , znajdą na 100 % przyczynę...
-----
Brt: Ort
			 
			
			- 
				Kolego -Grubby- zdiagnozowałeś ta usterkę?? Mógłbyś podać efekty? Otóż mam podobne objawy ,,ale kilka dni wcześniej jeżdzilem na resztkach rezerwy..,wiec zastanawiam sie czy to nie ma coś z tym wspólnego?? Tyle,że po zatankowaniu na początku było wszystko ok... :-x
			
 
			
			- 
				Witam
Miałem podobne objawy, czyszczenie zaworu EGR pomogło
			 
			
			- 
				A moze filtr Paliwa albo "głębiej "szukać problemu w układzie paliwowym.
			
 
			
			- 
				zawór EGR.
			
 
			
			- 
				Czy takiego czyszczenia tego zaworu EGR mozna dokonać samemu???
			
 
			
			- 
				Iak, można. Przejrzyj internet.
			
 
			
			- 
				Witam. A ja miałem problem z I30 1.6 crdi.  Nie załączałą się  turbina  i obroty nie przekraczały 2000-3000 . Miałem kody błędów następujące: 
P1403 Obwód zaworu modułu diagnostyki nieszczelności zbiornika.
P1186 Ciśnienie paliwa zbyt niskie
Wymieniono tylko filtr paliwa i skasowano błędy i wszystko wróciło do stanu sprzed awarii. Ale za miesiąc pokazał się błąd:
P0299 Ciśnienie doładowania zbyt niska wydajność. Auto nie zbiera się "od dołu" , mozolnie przyśpiesza do 2000 obr ale turbina już powyżej tej wartości działa bez zarzutu.  Od czego najprościej było by  zacząć sprawdzanie ? Jak możecie to pomóżcie aby nie błądzić tam gdzie nie trzeba.