HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: azahiel w 20 Czerwiec 2009, 13:56:26
-
Witam mam mały kłopot nie wiem co to za zbiorniczek ,szukałem ale nie znalazłem informacji.Wiem że jest -zbiornik płynu hamulcowego,-zbiornik płynu spryskiwaczy,-zbiornik płynu chłodzącego,-wlew oleju,-i miernik poziomu oleju ,ale nie wiem co to za zbiorniczek może-od ABS-u??? Czekam na informację pozdrawiam. :evil:
http://fotozrzut.pl/zdjecia/e6af29c1a3.jpg
tu mój kompletny opis czekam na info o tym zbiorniczku
http://fotozrzut.pl/zdjecia/73dfbf2a9a.jpg
-
Jak możesz to daj dokładniejsze zdjęcie bo na tym za bardzo nie widać
-
zbiornik płynu hydraulicznego w wysprzęgliku-czy jak to się tam nazywa urządzenie do sterowania sprzęgłem <glupek2>
-
To zbiorniczek poziomu plynu do hydraulicznej skrzyni biegów.
-
Jak możesz to daj dokładniejsze zdjęcie bo na tym za bardzo nie widać
zdjęcie z bliska ....chyba takie wystarczą...
http://fotozrzut.pl/zdjecia/27b05ed541.jpg
http://fotozrzut.pl/zdjecia/2f5d7cfcbf.jpg
http://fotozrzut.pl/zdjecia/222f8b4306.jpg
-
Zbiornik wyrownawczy do hydrulicznego sterowainia sprzęgłem. W srodku masz miec plyn hamulcowy.
[Ironia mode ON]
Czesto pomocnym bywa ogladanie drugiego konca rurki...
[Ironia mode off]
-
Zbiornik wyrownawczy do hydrulicznego sterowainia sprzęgłem. W srodku masz miec plyn hamulcowy.
[Ironia mode ON]
Czesto pomocnym bywa ogladanie drugiego konca rurki...
[Ironia mode off]
http://fotozrzut.pl/zdjecia/73dfbf2a9a.jpg
http://fotozrzut.pl/zdjecia/222f8b4306.jpg
Ok
jeśli dobrze cię zrozumiałem to w tym ''zbiorniczku wyrównawczym....''też mam mieć płyn hamulcowy DOT 3???czyli wymiana tak samo jak w zbiorniku płynu hamulcowego na taki jak wcześniej napisałem? :evil:
P.S
W dokumentacji pisze właśnie że do tego auta stosować DOT-3
-
Raczej DOT 4.
-
RTFM! DOT 3 czy DOT 4 IMHO oba sie ze sobą mieszają (4 ma parametry z 3, ale nie na odwrót. (??)
Wymieniac tego oleju to raczej nie ma potrzeby, poza tym jest tak prosta w wykonaniu, ze trwa moze 2 minuty dluzej niz dolewanie plynu do spryskiwaczy.
-
Dokładnie. Zbiorniczek na najlepiej DOT3 od sprzęgła [hydraulicznego].
-
RTFM! DOT 3 czy DOT 4 IMHO oba sie ze sobą mieszają (4 ma parametry z 3, ale nie na odwrót. (??)
Wymieniac tego oleju to raczej nie ma potrzeby, poza tym jest tak prosta w wykonaniu, ze trwa moze 2 minuty dluzej niz dolewanie plynu do spryskiwaczy.
Ok
W dokumentacji pisze właśnie że do tego auta stosować DOT-3
-
DOT3 ma trochę inny skład niż DOT4 - ten ostatni jest następcą tego pierwszego.
Różnica jedynie jest w wyższej temperaturze wrzenia DOT4.
Opis produktu:
Jest to nowoczesny, wielosezonowy płyn charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 260 °C oraz doskonałymi parametrami mieszalny z płynami R3 i DOT 3, DOT 4
Spełnia normy polskie, amerykańskie i UE:
SAE J 1703, ISO 4925 CLASS 4, FMVSS 116 DOT 3, DOT 4
* posiada wspaniałą ochronę korozyjną na żelazo i metale kolorowe
* nie wpływa negatywnie na uszczelki z gumy naturalnej i kauczuku
-
DOT3 ma trochę inny skład niż DOT4 - ten ostatni jest następcą tego pierwszego.
Różnica jedynie jest w wyższej temperaturze wrzenia DOT4.
Opis produktu:
Jest to nowoczesny, wielosezonowy płyn charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 260 °C oraz doskonałymi parametrami mieszalny z płynami R3 i DOT 3, DOT 4
Spełnia normy polskie, amerykańskie i UE:
SAE J 1703, ISO 4925 CLASS 4, FMVSS 116 DOT 3, DOT 4
* posiada wspaniałą ochronę korozyjną na żelazo i metale kolorowe
* nie wpływa negatywnie na uszczelki z gumy naturalnej i kauczuku
Ok Tak masz rację DOT 3 -jego temperatura wrzenia to po wyżej 240 C,płyn przeznaczony do układów hamulcowych jak i sprzęgłowych,posiada wysoką temperaturę wrzenia ,doskonałe właściwości smarne ,dużą stabilność ,lepkość w szerokim zakresie temperatur .
A co najważniejsze jest neutralny dla elementów gumowych ,plastikowych ,metalowych,z których wykonany jest układ hamulcowy .
Mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy R 3 i DOT 3.
Spełnia normy;FMVSS No 116,SAE J 1703 ,ISO 4925,PN-C/40005. :evil: