HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: twardy11 w 12 Czerwiec 2009, 10:13:56
-
Zabrałem się do wymiany uszczelniaczy postępując zgodnie z
instrukcjami z tej strony:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html (http://http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html)
Ustawiam wał w odpowiednim położeniu, wpuszczam powietrze do 1 cylindra
i powietrze gdzieś ucieka. Jaka może być tego przyczyna?
Gdzie to powietrze ucieka?
-
a jak wpuszczasz powietrze ???
bo nie bardzo wiem o co kaman i po co ?
sprężarką wpuszczasz czy co ??
-
Powietrze muszę wpuścić, żeby mi zawory do środka
nie wpadły, mam zrobiony taki kruciec, który wkręca
się w miejsce świecy i przez niego wpuszczam powietrze,
sprężarką oczywiście, ale to powietzre gdzieś ucieka.
-
no pierścienie kompresji wiecznie nie utrzymają, przeciez mają szczeliny na zamkach. nie łatwiej ustawić tłok GMP i wtedy działać ? w takim położeniu zawór nie wpadnie napewno:) a powietrze to ma którdy uciekać: przez pierścienie albo i zawory :)
-
Jeżeli jesteś pewny że jak ustawie
GMP i zawory mi nie powpadają
to pewnie że lepiej i łatwiej będzie
bez tego pompowania.
-
No, jednak, zawory opierają się o tłoki,
tylko jest znowu problem, jak ściskam
sprężynę i zawór już dochodzi do tłoka
to to ta podkładka na górze powinna
zejść niżej tak żebym mógł zdjąć
zabezpieczenie i dojść do uszczelniacza.
-
Nie wiem jak Ty to robisz, ale mam wrazenie, ze zaraz sobie pogniesz zawory i wtedy dopiero bedzie płacz.
Sciagaczka do zaworow produkuje naprawde duzą siłe NA PODKŁADKĘ, palcem czy reką nie da sie w delikatny sposob zdjac zamkow z zaworu (jeszcze jedna w dodatku - niezly silacz z Ciebie jest)
Wg mnie taka robota z zapieraniem o tłok to lenistwo, ktore zaraz otrze się o partactwo - zapodaj porzadne, ciągłe cisnienie typu 8< bar na gniazdo swiecy i wtedy probuj.
A najlepiej to zdejmij glowice, porzadnie dotrzyj sobie zawory, na pewno bedzie to lepsze niz.. hmm zakladanie czystych skarpetek na nieumyte nogi :-)
-
Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków.
Nie mam czasu na ściąganie głowicy, chcę
tylko wymienić uszczelniacze.
-
No to trochę zabawy Cię czeka :) Powodzenia, ja jednak zdjął bym głowice, przy okazji wymienił pasek i napinacz bo to nie takie drogie :)
-
Mam ściągaczkę, a i tak nie mogę zdjąć zamków
Nie wiem w czym problem - podwaz je jakos, delikatnie uzyj kombinerek, etc.
Ewentualnie naloz jakas nasadke na "podkladke" i opukaj mlotkiem - nie ma bata te male elementy musza sie dac zdjac - nikt ich do zaworu nie przyklejał...
-
Dzięki wszystkim za rady.
Siedziałem wczoraj do nocy
i udało mi się wymienić :mrgreen:
Pomogłem sobie trochę młotkiem
i zamki puściły.
-
za rady nie dziękuj, podam Ci nr konta :PPPPPPPP
-
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: