HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: radeek23 w 18 Wrzesień 2013, 14:12:49
-
Witam, sorry za brak fachowego słownictwa - myślę że zaznaczony element na obrazku szybciej powie o co kaman. Mianowicie ów element zaczyna mi odłazić od reszty tłumika i lada chwila odpadnie całkiem, ta siateczka po prostu się sypie. Czy orientuje się ktoś, czy dostanę gdzieś dokładnie ten element (najlepiej w rozsądnej cenie) czy muszę kupić go razem z resztą tłumika? A może można by to jakoś domowym sposobem naprawić, chociaż na jakiś czas?
Ed. Stawiaj spacje po przecinkach. Tekla
-
Jedź do warsztatu zajmującego się ukł. wydechowymi. Wspawają Ci nową plecionkę. Porządna firmy np. BOSAL to koszt ok. 200zł z robocizną. Pozdrawiam.
-
Ja do swojego wcześniejszego autka Accenta dokupiłem to za 100 zł w sklepie z częściami u mechanika i wymieniana coś kolo 50 zł. Moim zdaniem nie ma sensu kombinować :)
-
A u mnie w J1 ta siatka się rozerwała od uderzenia kamienia.To było dwa lata temu.Auto jeździ z samą harmonijką.Kupiłem nowe złącze, ale nie wymieniono mi bo zdaniem mechanika stare jest OK. Jakby co to mam nowe na zbyciu (250x50).Lantra na wiosnę idzie na złom to mi się już nie przyda.
-
Zgodnie z http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=5&t=7835&p=106013&hilit=z%C5%82%C4%85cze+elastyczne#p106013 wymiar złącza elastycznego to średnica 50, długość 240-245 mm. Żeby obrać najmniej kosztowną metodę naprawy trzeba obejrzeć jaki jest stan (korozja) flansz i nakrętek mocujących na końcach rury takiej jak na zdjęciu. Prawdopodobnie trzeba będzie też wymienić na końcach obie uszczelki (+pasta uszczelniająca). Kadafi kupił złącze elastyczne z obejmami wyciął stare i zamontował na pastę i wydaje się że można to zrobić bez demontażu rury wydechowej. Z tego co pisałeś do tej pory na forum to myślę że sobie poradzisz. Dziwne że z powodu dziurawego złącza nie paliła się kontrolka MIL.
Złącze z obejmami 110-423 http://gktrading.pl/oferta/a-zlacza-elastyczne;zlaczki-elastyczne-(samodzielny-montaz)/zwykle-42563
-
Konia z wozem temu kto bez zerwania szpilek i bez palnika odkręci rurę od końcówki katalizatora :)
Najlepszy sposób to właśnie wycięcie starego złącza i wstawienie nowego. Czy na pastę i obejmy czy spawając. Ważne aby przed metodą z obejmami dokładnie oczyścić końcówki rury po zdemontowanym złączu aby powierzchnia była gładka i bez rdzy. Wtedy pasta spełni swoje zadanie z obejmami. Obejmy zamocować tak aby nie dzwoniły od spodu.
-
Witam ponownie, właśnie wróciłem od kolegi dysponującego kanałem w garażu. Nie wygląda to dobrze-siatka rozerwana,gumowa harmonijka sparciała,do tego złączka znalazła się w dziwnej pozycji. Przednia jej część jest wyżej niż ta od tylnej strony(jakby różnica wysokości przez co wygląda jakby na ukos opadła) i boje się że lada chwila mi po prostu wypadnie. Póki co jeździ ale dławi się i to kwestia godzin kiedy odpadnie :-/
Znalazłem na allegro złączkę do Hyundaia coupe 2.0 16V powinno pasować,sprzedawca doradził mi żeby zmierzyć starą złączkę,jednak z racji nieciekawego położenia i wygięcia jej nie mogę złapać dokładnej miary-wychodzi mi raz 22,raz 24cm, ale ona jest chyba wsuwana więc powinno się dopasować.
http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-lacznik-tlumik-hyundai-coupe-krk-i3504979366.html
-
Wrzuć zrzut tej aukcji bo szaleje "Wielki kasowacz" postów allegro.
-
Witam,kupiłem ten tłumik drgań z powyższej aukcji. Jako że znalazłem speca,który dospawał mi go migomatem za 50zł, odpuściłem sobie zabawę na kanale w garażu i zrezygnowałem z montażu na obejmy. Inna sprawa,że nawet,gdybym chciał się w to bawić,to nie udałoby mi się tego zrobić. Nie zmierzyłem suwmiarką wydechu i okazało się,że rura miała dokładnie tą samą średnicę(brak suwmiarki heh i wiara w to że skoro plecionka jest dedykowana do lantry to będzie pasowała),co zamówiona plecionka,tak więc włożenie jednej w drugą i zamocowanie na obejmy odpadało. Summa summarum dobrze na tym wyszedłem, bo oszczędziłem sobie upierdliwej roboty w chłodny sobotni dzień, a pozatym spaw lepiej spełni swoją rolę inż nawet najlepsza obejma.Pozdrawiam