HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: krisss.79 w 13 Wrzesień 2013, 10:22:55
-
Witam ,jestem nowym posiadaczem Hyundaia Sonaty 2,0 16 V ,100Kw.Mój problem polega na tym ze auto ciężko odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku,długo trzeba kręcić ,auto załapuje dopiero za 2 lub 3 razem,a gdy dodam gazy ,czuć benzynę.Jeśli mieliście podobny problem ,proszę o informacje.
Pozdrawiam .
-
czuć benzynę.
Gdzie?
-
Gdzie?
Z nawiewów
-
To nie dobrze. Obejrzyj dokładnie cały układ paliwowy pod maską. Może jakiś wężyk sparciał?
Mi się ostatnio udało uszkodzić oring na wtryskiwaczu (obskubało się może z pół mm uszczeleczki) - miałem mały wyciek paliwa, smrodek i nierówną pracę na Pb.
-
To nie dobrze. Obejrzyj dokładnie cały układ paliwowy pod maską. Może jakiś wężyk sparciał?
Mi się ostatnio udało uszkodzić oring na wtryskiwaczu (obskubało się może z pół mm uszczeleczki) - miałem mały wyciek paliwa, smrodek i nierówną pracę na Pb.
Hants ale czemu tak ciezko zapala?,u mnie tez lekko faluja obroty ,ale to na gazie jak i na benie,lada dzien odbiore auto po wymianie rozrzadu i oblukam ten uklad paliwowy i wtryski .
[ Dodano: 2013-09-21, 09:06 ]
Problem znaleziony,auto podłaczone pod kompa,zero Błędów,natomiast winnym falowaniu obrotów i problemów z odpaleniem okazał sie regulator ciśnienia paliwa,rurka podciśnieniowa lał paliwo do dolotu.Taraz tak ,probuje znalesc zamiennik,ale strasznie trudno go dostac,powiedzcie panowie czy z innego modelu auta pasuje ,np z opla jest bardzo podobny,cy trzeba szukac oryginału-nr regulatora to HMC 35301-38300,prosze o pomoc :)
-
Ja regulator kupowałem tutaj:
http://allegro.pl/hyundai-sonata-99-05-2-0-zawor-listwy-wtryskowej-i3549916497.html
Miałem problem z odpalaniem na ciepło ( musiałem w czasie krecenia rozrusznikiem dodawać gazu , wtedy odpalał ) Na wolnych obrotach na postoju odłączyłem wężyk idący od regulatora na takim trójniku i było widać jak powoli napływa paliwo.
Sama wymiana to pestka ;)
-
Cold one prosimy o screen z aukcji.
-
Kurcze to trohe sie sfrajerowałem,bo regulator kupiłem w Aso,cena 319 zł :-( ,ale co tam ne ma juz co płakać na rozlanym mlekiem :),auto odpala jak ta lala :),od przysłonionego strzału :)
Dzieki za pomoc i pozdrawiam :)
-
No to dałeś czadu... Na ebayu w USA kosztuje on 100zł na nasze plus 80zł przesyłka lotniczą . W obwodzie Kaliningradzkim 60zł na nasze ,a w Korei 45zł z transportem morskim 2 tygodnie czekania ;)
-
cold one, dzieki za info ,ale nie mialbym tyle czasu ,auto ma chodzić caly czas,kupilem oryginał i wiem ze mi posłuzy,co do uzywek różnie z tym bywa :).Pozdro.
-
No to dałeś czadu... Na ebayu w USA kosztuje on 100zł na nasze plus 80zł przesyłka lotniczą . W obwodzie Kaliningradzkim 60zł na nasze ,a w Korei 45zł z transportem morskim 2 tygodnie czekania ;)
Gdzie zamawiasz z Korei?
-
Gdy szukałem tego regulatora po numerach fabrycznych to wylądowałem na stronce koreańskiego sklepu wysyłkowego . Płatność była Paypal- em. Jednak czas przesyłki 14 dni drogą morską mnie wystraszył. A z Rosji z kolei nie było przesyłki do Polski ( pytałem się mailowo )
-
Link do sklepu w Korei.
http://www.koraps.com/index.php
Link do sklepu w USA.
http://www.fourgreen.com/store/scripts/default.asp