HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: gucjusz1984 w 05 Czerwiec 2009, 13:24:46
-
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Hyundaia!
Mam pytanie, czy przy wykrywaniu błędów musi palić się kontrolka Check Engine? Jeden z mechaników powiedział, że bez Check Engine nic nie zrobi, a drugi, że podłączy się pod sam silnik. Rozmawiałem z klientem, który ma Lantre 2.0 i mówi, że raz w roku jeździ na reset komputera i "gra muzyka". Nie wiem co mam robić? Kasowanie błędów w komputerze, czy wymiana od razu? Prośba, pomóżcie Hyundaiowcy.
Oryginalny tekst wypowiedzi dostępny poniżej:
"pozdrawiam wszystkich posiadaczy hyundaia!!!!
mam pytanie czy przy wykrywaniu blendow musi palic sie kontrolka czeck? bo jeden majster mowi ze bez czeka nic nie zrobi a drugi ze podlaczy sie pod sam silnik? a zgadalem sie z klientem ktury ma lantre 2.0 i mowi ze co rok jezdzi na reset komputera i gra muzyka. nie wiem co mam robic. reset, czek, czy wymiana od razu?????????????????? prozba pomuzcie hyundaiowcyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy."
[ Komentarz dodany przez: weryfikator.kont: 2009-06-07, 11:04 ]
Twój post zdecydowanie zaniża poziom naszego forum. Wymagamy przynajmniej poprawnej polszczyzny, bo merytorycznie nie każdy może być przygotowany do zadania technicznego pytania. By Cię nie zniechęcić na razie pisemne upomnienie. Kolejne przypadki nie będą już tak pobłażliwie traktowane.
-
Przede wszystkim - co się dzieje z autem?
Może się zdarzyć tak że w pamięci komputera jest zapamiętany błąd ale kontrolka jeszcze się nie zapaliła. Podpiąć do silnika :?: tzn po kolei do każdego czujnika czy jak :?:
-
Sorry - kto jak kto, ale Ty sie za poprawianie bledow powinienes zabrac od razu. Bynajmniej nie od komputera pokladowego.
-
Sorry - kto jak kto, ale Ty sie za poprawianie bledow powinienes zabrac od razu. Bynajmniej nie od komputera pokladowego.
hmh hehe :-o
-
Auto zapala i po chwili gaśnie. Potem już w ogóle nie zapala.
Paliwo jest, iskra jest, wtryski sprawne, świece, kopułka, kable i palec wymienione.
Wszyscy stawiają na komputer? Nowy kosztuje około 500 złotych, więc wolę zapytać.
Co do błędów jestem dyslektykiem i błędy mi się zdążają sory :-|
-
Ten komputer to nie windows - rzadko kiedy sie psuje - podmien sie z jakims innym uzytkownikiem Twojego modelu
Poza tym - to tradycyjnie: cisnienie w wydechu (moze kat zapchany), kompresja na cylindrach
Dyslekcje skutecznie rozwiazuje program Microsoft Word i przycisk sprawdzania pisowni. Chfile to zajmuje, ale dzieki temu Twoi czytelnicy wogule nie beda mieli wrazenia, ze czytaja Cie jak przy sfiecy
-
przeglądarka Mozilla też wytyka błędy ortograficzne :roll:
-
witam. udało mi się odpalić mojego hyundaia. przyczyną był zapchany katalizator, z góry ci dziękuje hans i pozdrawiam. dziś bez błędów, za ich wytykanie wzieła sie moja żona :mrgreen:
jeszcz raz dzięki
-
przepraszam hants miało być
-
:-D Niech Ci dobrze jezdzi..
-
WIELKIE DZIĘKI!!!!!!!!!
:mrgreen:
-
Witam
Posiadam Hyundaia Elantre 2.0 CRDi 2005r
Samochód gaśnie przy wyższych obrotach tzn. 3-4tys najczęściej przy wyprzedzaniu ale nie jest to regułą. wymieniałem niedawno wszystkie filtry więc nie jest to ich wina zresztą wcześniej też gasł, jak zgaśnie trudno go odpalić muszę chwilę odczekać, jak już zapali to świeci się kontrolka silnika check po wystygnięciu silnika, zapaleniu auta kontrolka już nie świeci aż do momentu gdy kolejny raz auto zgaśnie.
jeśli obroty nie przekraczają 3tys silnik nie gaśnie ale chciałbym zaznaczyć że to nie jest regułą, czasem gaśnie przy niskich obrotach i gwałtownym wciśnięciu pedału gazu.
jaka może być tego przyczyna ??
czy jeśli odłączę akumulator na 20min to komputer zresetuje się i pomoże to ??
-
Witam
komputer zresetowałem przez otpięcie klema.
znajomy mówił mi e ten problem moze być przez pasek rozrządu poniewarz moze być rozciągnięty i przestawia się zapłon. przy zimnym silniku jest stukot a gdy się rozgrzeje pasek się kurczy i chodzi normalnie, przy spokojnej jeździe jeździ ok a przy gwałtownym wciśnięciu gazu pasek przeskakuje i odcina paliwo na wtryskach.
Co sądzicie o tej teorii ??
-
znajomy mówił mi e ten problem moze być przez pasek rozrządu poniewarz moze być rozciągnięty i przestawia się zapłon. przy zimnym silniku jest stukot a gdy się rozgrzeje pasek się kurczy i chodzi normalnie, przy spokojnej jeździe jeździ ok a przy gwałtownym wciśnięciu gazu pasek przeskakuje i odcina paliwo na wtryskach.
jeżeli znajomy jest przykładowo pasterzem lub piekarzem,to teoria jest ciekawa.jeżeli natomiast ma coś wspólnego z naprawami aut -to unikaj go jak ognia.większej bzdury w życiu nie slyszałem :mrgreen:
jest duża szansa że uszkodzony jet przepływomierz-znajomy mial identyczne objawy w vectrze.lub szeroko pojety uklad wtryskowy wraz z czujnikami.
-
Witam
w środe jadę podpiąć go pod komputer zobaczę jakie błędy wykryje.
Dzięki za opinię
-
wykryto mi błąd P1188 ale koleś nie wiedział co to jest za błąd wie może ktoś co to jest ??
-
Witam
P1188 ciśnienie paliwa- nieszczelność
taki opis znalazłem czego może być wina ta nieszczelność ??
-
P1188 ciśnienie paliwa- nieszczelność
taki opis znalazłem czego może być wina ta nieszczelność
prawdopodobnie gdzieś w układzie wtryskowym jest nieszczelność,która powoduje spadek ciśnienia na szynie ciśnieniowej. wtryski mają wtedy za niskie cisnienie paliwa aby prawidłowo rozpylić paliwo-a co w konsekwencji powoduje gaśnięcie silnika.może to być np.cieknący jeden wtrysk-ale powodujący ciągle za niskie ciśnienie na szynie.
niestety w technologii common rail prawidlowe[duże]cisnienie paliwa to podstawa prawidlowej pracy silnika :-x
-
Witam
mechanik powiedział że jeden wtryskiwacz jest do wymiany.
Jak patrzyłem na ceny to znalazłem za 1400zł oryginalny
wiecie gdzie by dostał zamienniki boscha, może jak nie będzie znaczka hyundaia to będzie tańszy
czekam na odpowiedz
-
znajomy mówił mi e ten problem moze być przez pasek rozrządu poniewarz moze być rozciągnięty i przestawia się zapłon. przy zimnym silniku jest stukot a gdy się rozgrzeje pasek się kurczy i chodzi normalnie, przy spokojnej jeździe jeździ ok a przy gwałtownym wciśnięciu gazu pasek przeskakuje i odcina paliwo na wtryskach.
jeżeli znajomy jest przykładowo pasterzem lub piekarzem,to teoria jest ciekawa.jeżeli natomiast ma coś wspólnego z naprawami aut -to unikaj go jak ognia.większej bzdury w życiu nie slyszałem :mrgreen:
jest duża szansa że uszkodzony jet przepływomierz-znajomy mial identyczne objawy w vectrze.lub szeroko pojety uklad wtryskowy wraz z czujnikami.
HEHEHEHE Dobre ;D