HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: szteo w 22 Sierpień 2013, 21:02:12
-
Witam, niedawno zauważyłem, że gdy silnik jest zimny, przy odpaleniu nierówno pracuje około 10 sekund, potem jest tak jak ma być. Dodam, że odpala bez problemu.
Gdy silnik jest już troszkę zagrzany, to odpala i pracuje prawidłowo.
Co może być nie tak?
Ortografia, interpunkcja, gramatyka. Pisz bardziej starannie proszę. tekla
-
U mnie jest podobny problem ,myślałem że to wina świec żarowych wymieniłem i nic to nie dało ,a jak jest ciepły odpala ci od strzała czy troszkę musi zakręcić?
Możesz u siebie też sprawdzić świece
-
Spróbuj po przekręceniu zapłonu dłużej czekać z odpaleniem. Pomimo, że kontrolka od świec zgaśnie to one nadal grzeją. Czym jest zimniej tym dłużej należy czekać i problem zniknie. Mam tak samo. Nie musi być 0 stopni aby to się pojawiało. Ten sam efekt jest przy 10 czy nawet 15 stopniach przy pierwszym odpaleniu. Ja rozwiązałem ten problem montując diodę z przewodu od świec żarowych. Wiem teraz ile świece grzeją.
-
jak jest ciepły odpala od strzału, czekałem też dłużej po zgaśnięciu kontrolki świec ale nic to nie dało. macie jeszcze jakieś pomysły?
-
Sprawdź świece lub poczekaj do pierwszych przymrozków. Jeśli nawet jedna będzie spalona to będziesz miał problem z rozruchem.
-
Zsun cienki gumowy przewod z intercoolera od strony akumulatora odpal na zimno i sprawdz. Jak pomoze to zaslep ta rurke a przewod gdzies schowaj. To steruje przepustnica powietrza z intercoolera na wolnych obrotach. Wiec jak zdejmiesz to nic sie nie stanie. Ja w poprzednim sf tak zrobilem bo tez obroty falowaly.
-
Tak spróbuje zrobić jeżeli to nie problem to prosił bym o zdjęcie tego węża.
rozmawiałem z moim mechanikiem i mówi że na wtyskach trzeba coś ustawić żeby równo pracował po odpaleniu jakąś dolną albo górną granice jest coś takiego?
-
Czy kolega sobie poradził z tym odpalaniem (nierówną pracą na zimno) ja dalej walczę nie mogę znaleźć tego przewodu od podciśnienia
-
Przepraszam za zwloke ale bylem off line przez ostatni czas. Oto fotka tego przewodu.
-
Ciekawe bo w moim nie mam takiego przewodu ,tej przepustnicy na przewodzie ssącym między kolektorem a przewodem do chłodnicy też nie mam ,jednego mam z 2003 roku a drugiego z 2002
-
Dziwne. To jest zdjecie z mojego poprzedniego sf 113 km. Nie ma na nim plastikowej oslony. Gdy jest zalozona troche go zakrywa.W obecnym sf 125 km tez mam ten przewod. Ktory swoja droga, tez niedawno zdjalem. Tym razem pomoglo na odpalanie na cieplym silniku. Z zalozonym dlugo krecil.
-
Miałem taki sam problem jak zalałem paliwko z niepewnego źródła. Na zimno parę chwil falowały obroty, potem w porządku. Zalałem inne paliwo - wszystko wróciło do normy. Spróbujcie zalać lepsze paliwo na pusty zbiornik, może pomoże.
-
Wlałem preparat do czyszczenia wtrysków i przewodów paliwowych troszkę pomogło obroty mniej falują, jednak całkowicie to nie ustąpiło.
Zaślepienie tego przewodu nic nie dało.
co sądzicie o regulacji wtrysku tak jak mówił mechanik(górnej lub dolnej ich granicy ) dobrze nie pamiętam?
ile powinna kosztować taka regulacja???
-
Hej
Robiłem nie tak dawno regenerację wtrysków. Test wszystkich oraz regeneracja jednego, który działał niepoprawnie kosztowała około 650 zł o ile pamiętam. Autko chodzi idealnie. Problem nierównych obrotów i zwiększonego kopcenia ustał jak ręką odjął.
-
to pewnie też mnie to czeka
[ Dodano: 2013-10-02, 10:17 ]
wczoraj jade do mechanika a tu coś zaczęło klepa w silniku taki metaliczne dzwiek myślalem że juz nie dojade narastał wraz z dodawaniem gazu jakieś sugestie?
-
Odświeżę ten post. Mój santek po odpaleniu na zimnym silniku puszcza dyma i nierówno pracuje przez kilkanaście sekund, jak jest ciepły pali bez problemu, przy przyspieszaniu 1500 - 1800 obr. silnik wpada w dziwne wibracje. W serwisie Hyundaia zrobili diagnostykę komputerową, sprawdzili przelewy, wymienili świece żarowe i stwierdzili że przyczyną są lejące wtryski, po regeneracji wtrysków w w/w serwisie objawy nie ustąpiły, podmieniono wtryski na nowe też bez rezultatu. Autko stoi w serwisie Hyundaia już dwa tygodnie (na reklamacji) mechanicy rozkładają ręce twierdząc że nie wiedzą co może być lub olewają temat Czy może ktoś miał podobne objawy i poradził sobie z nimi?
-
Jeśli miałeś regenerowane wtryski lub nawet podmienione na nowe i nic się nie zmieniło,to następna do kontroli powinna być pompa wysokiego ciśnienia.
-
Pompa sprawdzona, regulator ciśnienia sprawdzony, czujnik ciśnienia sprawdzony, wszystko sprawne a autko bez zmian, cały czas leje pierwszy i trzeci wtrysk Nie mam już pomysłów co mogło wysiąść