HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: jacek2 w 10 Styczeń 2012, 13:46:07
-
Czyli walimy po kolei, kto co zepsuł i dlaczego. :oops: :oops:
Jak to naprawił - sam lub przez Aso. (jak np opadający fotel kierowcy :mrgreen: :mrgreen: - nie obżerać się za bardzo, a jak ktoś "krótki" to poduszka pod d.....ę.
8-)
i tak dalej: ruszajcie!!!!
-
Nie moge sie powstrzymac od smiechu czytajac prowokacje do dyskusji hehe...
Ale na temat:
Po dwoch miesiacach nie doswiadczylem opadania fotela.. ale my go chyba tylko podnosilismy przez pierwszy tydzien.. pozniej sie znudzilo (Rybka 182cm, Wieprz 185cm) :-D :-D
Pstryka mi cos w czasie przelaczania z Parking na Drive(automat), ale kazali to olac.. Podobno ten typ tak ma.
Pozdrawiamy 8-) 8-)
-
Po dwoch miesiacach nie doswiadczylem opadania fotela.. ale my go chyba tylko podnosilismy przez pierwszy tydzien.. pozniej sie znudzilo (Rybka 182cm, Wieprz 185cm) :-D :-D
:-P znając życie to sprawa wygląda tak:
jestem znacznie niższy od Wieprza, więc codziennie pompuję swój fotel abym widział coś z za kierownicy. A on opada. Wieprzowi opadł już na sam dół (piszę oczywiście o fotelu!) a przy jego wzroście niema potrzeby go pompować, więc sie przyzwyczaił... :shock: :shock:
-
niestety po przejechaniu kilka tysięcy km dostrzegłem sporą liczbę wad:/ najbardziej zawiodłem się na układzie kierowniczym, a dokładnie na krzywej kierownicy podczas jazdy na wprost... a strasznie przerywające radio, niefabryczne z nawigacją, odstawiłem w zupełności..... słucham tylko i wyłącznie z pendriva USB. a o jakości głośników już pisać nie będę
zawiodłem się choć sam w sobie ix cały czas mi się podoba :)
-
/ najbardziej zawiodłem się na układzie kierowniczym, a dokładnie na krzywej kierownicy podczas jazdy na wprost...
Tak to prawda, we wszystkich ixach które widziałem kierownica jest przestawiona.
:mrgreen: :mrgreen: Tylko mi to osobiście nie przeszkadza. Kwestia przyzwyczajenia.
U mnie radio i głośniki ok :shock: :shock:
-
ale masz Jacku tak, że trzymasz kierownice krzywo aby jechać prosto natomiast puszczając ja skręca Ci w prawo?
jest to niebezpieczne i coś z tym powinni zrobić :-(
-
ale masz Jacku tak, że trzymasz kierownice krzywo aby jechać prosto natomiast puszczając ja skręca Ci w prawo?
jest to niebezpieczne i coś z tym powinni zrobić :-(
[/i]
Po przejechaniu 2000 km nie zauważyłem, aby po puszczeniu kierownicy gdzieś mi sam skręcał, także fotel mam opuszczony do końca i raczej mi nie opada :lol: ogólnie jestem zadowolony z swego ix'a tylko to spalanie. Co prawda przy moich przebiegach i to da się jakoś przetrawić. Pozdrawiam.
-
opadający fotel to już stary temat i serwis po zgłoszeniu wymienia rączkę od fotela a w nowych wozach to poprawili
poza tym bez większych uwag
-
Po 30 tys.km stwierdzam, że cena tego auta jest adekwatna do jakości - skrzypiące plastiki, hałasująca roleta bagażnika, co do napraw to wymieniono kolumnę kierownicy, łącznik stabilizatora z przodu, klamkę z przyciskiem do otwierania. Teraz padły czujniki parkowania. Jeśli chodzi o moje zdanie to raczej ostatnie auto jakiejkolwiek koreańskiej marki, które kupiłem.
-
Po 30 tys.km stwierdzam, że cena tego auta jest adekwatna do jakości - skrzypiące plastiki, hałasująca roleta bagażnika, co do napraw to wymieniono kolumnę kierownicy, łącznik stabilizatora z przodu, klamkę z przyciskiem do otwierania. Teraz padły czujniki parkowania. Jeśli chodzi o moje zdanie to raczej ostatnie auto jakiejkolwiek koreańskiej marki, które kupiłem.
:shock: :shock: No niesamowite. Mam już ten przebieg dawno za sobą, i mogę tylko nadmienić że czasami roleta bagażnika się odzywa. Ale te wszystkie usterki?
To chyba jakaś bzdura, albo kolega sabotuje nasze auta.
Pisałem dzisiaj z jednym kolegą co się udzielał na starym forum, i on też na auto się nie skarży :idea: :idea:
Czyli potwierdza się: jak dbasz, tak masz-- :evil: :evil:
-
Witam!!
Mam problem z moim samochodem, podczas skrętów zapala się oświetlenie podsufitki. Czym może być spowodowana ta usterka??
Pozdrawiam
-
No sorry kolego ale co ma dbanie do wymiany kolumny kierownicy, łącznika stabilizatora albo klamki do systemu bezkluczykowego juz nie wspominając o czujnikach parkowania ? Chciałbyś żeby twój IX wyglądał jak mój.... a jak nie masz pojęcia o czym mowa to może nie zabieraj głosu w dyskusji.
-
No sorry kolego ale co ma dbanie do wymiany kolumny kierownicy, łącznika stabilizatora albo klamki do systemu bezkluczykowego juz nie wspominając o czujnikach parkowania ? Chciałbyś żeby twój IX wyglądał jak mój.... a jak nie masz pojęcia o czym mowa to może nie zabieraj głosu w dyskusji.
Nie nadymaj się tak bo Ci może żyłka pęknąć tu i ówdzie, i już swego ix nie zobaczysz. Wszystko jest w formie dyskusji i to w sferze żartów. Jeśli odbierasz to inaczej - to masz problem osobisty :roll: :roll:
-
Hej!! Może ktoś jednak zechciałby odpowiedzieć na moje zapytanie??
-
Hej!! Może ktoś jednak zechciałby odpowiedzieć na moje zapytanie??
Widzisz.... tu jest zasadniczy problem..... chyba nikt Ci nie potrafi pomóc - musisz zgłosić problem do ASO. Ale pewnie to bagatelka - jakaś niedrożność w ukł elektrycznym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Już zgłosiłem , zobaczymy co stwierdzą,,
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-02-02, 18:40 ]
W serwisie stwierdzili ,że zapalająca lampka jest spowodowana wadą maski , która podczas jazdy ulega drganią. Trzeba podkleić stelaż wzmacniający maski. Mam zostawić auto na 24 h.
-
Ja mam wersje napęd na przód ix35 i cały czas mam ostre stuki w przedniej lewej stronie samochodu (prawie przy kierownicy) tak zwane metaliczne stukanie z przodu auta,
występujące przy jeździe po nierównościach czyli jeżeli auto wpada w tak zwany
rezonans, duża częstotliwość drgań powoduje że "coś o coś" się obija,
i wydaje naprawdę metaliczny dźwięk.
Nie słychać tego przy najechaniu na dziurę, to musi być ciągłość wybojów na pewnym odcinku drogi.
- Najgorzej to słychać jak jedzie się drogą brukową (kocie łby),
tak jakby dwa śrubokręty uderzały o siebie, dosyć mocno.
To tylko taki jeden problem.
-
Ja mam wersje napęd na przód ix35 i cały czas mam ostre stuki w przedniej lewej stronie samochodu (prawie przy kierownicy) tak zwane metaliczne stukanie z przodu auta,
występujące przy jeździe po nierównościach czyli jeżeli auto wpada w tak zwany
rezonans, duża częstotliwość drgań powoduje że "coś o coś" się obija,
i wydaje naprawdę metaliczny dźwięk.
Nie słychać tego przy najechaniu na dziurę, to musi być ciągłość wybojów na pewnym odcinku drogi.
- Najgorzej to słychać jak jedzie się drogą brukową (kocie łby),
tak jakby dwa śrubokręty uderzały o siebie, dosyć mocno.
To tylko taki jeden problem.
Wisz przypomniałem sobie, że na starym forum ktoś opisywał podobne zjawisko. :evil: :evil: Usterka wyszła później przy jakimś przeglądzie, i okazało się że "fachowcy" z ASO przy poprzedniej wizycie zostawili jakiś klucz do śrub w przedziale komory silnikowej i on wydawał różne dźwięki na dziurach w momencie gdy auto podskakiwało na wybojach.... :roll: :roll:
-
Ośmielę się i napiszę, że większość lub znaczna większość ix35 z napędem na przód ma problem z metalicznymi stukami przy jeździe na nierównościach.
Przypadek z kluczem niestety odpada.
-
Rozwiązano problem drgającej maski w moim aucie. Błąd produkcyjny polegał na użyciu zbyt małej ilości masy klejącej w stelażu wzmacniającym maskę. Zostawiłem auto na 24 w serwisie i naprawili tą usterkę. Wada może dotyczyć aut z początku produkcji z silnikiem benzynowym. Oprócz tego wgrali mi aktualizację sterownika silnika, skrzyni biegów oraz ESP.
Pozdrawiam
-
Witam kolegow na nowym forum po długiej przerwie
Na początku chcialbym niektórym kolegom wyjasnic że usterki typu:stuki w przednim zawieszeniu, ukladzie kierowniczym,zepsute czujniki cofania ,opadający fotel to w moim przypadku norma i to nie jest kwestia dbałości lecz wady konstrukcyjne.
ostatnio byłem na akcji serwisowej związanej z wymiana części przedniego zawieszenia a w najbliższym czasie z powodu dalej słyszalnych stuków stawiam samochód na wymianę czegos w układzie kierowniczym.
Czy coś jeszcze dodac w temacie usterek niezależnych od kierowcy
A tak w ogóle to jest nie najgorszy
pozdrawiam
-
usterki typu:stuki w przednim zawieszeniu, ukladzie kierowniczym,zepsute czujniki cofania ,opadający fotel to w moim przypadku norma i to nie jest kwestia dbałości lecz wady konstrukcyjne.
Niestety, to choroby "wieku dziecięcego" (2010)...
Ja mam auto z pierwszych montaży w Czechach...kontrola jakości pozostawia trochę do życzenia ...wiem, to taśma i roboty, a nie ręczne montowanie, ale mimo wszystko... niestety trzeba po tych robotach (i kontroli jakości!) to i owo potem poprawiać... :-/
-
A ja odpukać mam teraz spokój ze wszystkimi bolączkami wieku dziecięcego. Nic nie stuka nic nie puka, tylko leję w zbiornik i tłukę kilometry.... :shock:
-
Szczęściarz ;-)
Mam nadzieję, że i u mnie spokój niebawem zawita...jak skończę walkę z przednim "plumkającym" zawieszeniem :-/
-
Szczęściarz ;-)
Mam nadzieję, że i u mnie spokój niebawem zawita...jak skończę walkę z przednim "plumkającym" zawieszeniem :-/
Zobaczysz, zapomnisz o tym niebawem i będziesz śmigał jak niemowle w wózeczku - bezszmerowo.... :oops: :oops:
-
Witam
Ja mam ix20 i niestety w moim aucie padło zawieszenie słychać stuki . Wiele pism wysłanych do Hyundaia Motor Polan większości bez odzewu , dostałem jeden list z ciekawą treścią że stuki sa to subiektywne odczucia a dilerzy się nie znają .
Jestem po wizycie rzeczoznawcy z PZM jak to opisywałem na stronie hyundai ix20 ,że co drugie auto ma kłopoty z zawieszeniem . Ja wychodzę na drogę sadową ,czy ktoś z was już coś zamierz coś zrobić w tej kwestii
Jak rozbierano zawieszenie to kazano mi zapłacić za geometrie , czy ktoś płacił za to z was , podobno to nie podlega gwarancji
Stuki są metaliczne Najgorzej to słychać jak jedzie się drogą brukową (kocie łby),
[ Dodano: 2012-04-05, 18:35 ]
http://forum.mojeauto.pl/13/62/939/15223/Venga_przed_sadem.html
Facet wygrał o wyminę auta
-
Do moderatora ; proponował bym połączyć pokrewne tematy?
-
Połączenie będzie ciężkie, gdyż rozjądą się posty.
Temat zamykam. Dalsza dyskusja niech będzie prowadzaona tutaj -> http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3582