HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: Cezary51 w 12 Sierpień 2013, 20:25:10
-
Wygląda na to, że w mojej Lantrze trzeba zrobić smarowanie mechanizmu bo po włączeniu wycieraczki idą jak krew z nosa. Pytanie, czy demontaż tego mechanizmu w J1 sprawia jakieś szczególne problemy?
-
Trzeba zdemontować kratki podszybia tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3880&highlight=wycieraczki jest opis od LC jak to zrobić, ale w J1 powinno być podobnie.
(http://images64.fotosik.pl/67/9b406a38c9fd185dm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9b406a38c9fd185d)
-
Sprawia problemy. Najgorsze to demontaz cięgien które trzymają się na kulowych zakończeniach. Druga sprawa to odkręcenie mocowania wałka wycieraczki (mocowane na 3 śruby do podszybia) uważaj - śruby kochają się ukręcać.
-
jezeli jeszcze nie jest mocno zaawansowana korozja to wystarczy sciagnac ramie wycieraczki, potem wyjac pierscien segera , wtedy trzeba wyjać wałek z tulejek i wyczyscic z rdzy, ostatnio to robiłem, , ale raczej trzeba odkrecic cały mechanizm, ale nie niema w tym nic trudnego, mi te z sie po jednej srubie poukrecały ale sie bardzo dobrze trzymaja mechanizmy na 2 śrubach.
[ Dodano: 2013-08-13, 20:56 ]
a połaczen kulowych tez sie nie bój, sa chyba 4 , dwa z nich da sie bez zadnego problemu rozłączyc aby wyciagnac cały mechanizm, to chyba te w osłonach gumowych (napewno jeden który odrazu jest na łaczeniu silnika z pierwszym ramieniem ) silnika nie odkrecaj bo niepotrzeba, ani tez nie odkrecaj silnika od ramienia !! bo potem cięzsko jest zsynchronizować ustawienie wycieraczek , a wiec zamiast tego rozłacz jak pisałem wyzej na połaczeniu kulowym.
-
Dzięki, w piątek się za to zabiorę.
Zrobione, koszt flaszka u mechanika. Zamykamy.