HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: Jasu w 12 Sierpień 2013, 18:15:43
-
Witam
Swojego accenta kupiłem gdy miał około 134k przebiegu, na początku miałem kilka błędów i świecił się Check Engine, jednak z wszystkim się uporałem, głównym problemem był przepływomierz.
Dziś jadąc do pracy wyskoczył po raz kolejny, jednak tym razem inny kod błędu.
P0133 O2-Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 / Sensor 1)
Od kupna przejechałem nim około 4,5 tysiąca KM.
W sieci wyczytałem że z tym błędem powiązanych może być kilka problemów.
Czy ktoś wie jak się pozbyć tego błędu i udzieli mi kilku rad jak się go pozbyć?
Pozdrawiam
-
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=50&highlight=z%B3%B1cze
-
Mnie również zaczął wyskakiwać błąd P0133. Wymieniłem złącze elastyczne bo okazało się, że jest w stanie agonalnym, oraz był sprawdzany cały układ wydechowy pod kątem szczelności. Błąd nadal się pojawia.
EDIT: Ale to tylko na gazie. Gdy pojeżdżę na benzynie sam znika po około 50 km (tzn. dwa razy miałem sytuację gdzie przy zapalonym check engine jechałem na benzynie i gasła kontrolka, następnych takich sytuacji nie było, że musiałem jechać tylko na benzynie, było to około 5 tys. km temu, więc nie wiem czy teraz by zgasła).
-
U mnie po wymianie złącza elastycznego błąd P0133 zniknął, a pojawiła się P0420 :lol:
-
U mnie po wymianie złącza elastycznego błąd P0133 zniknął, a pojawiła się P0422 :lol:
Piękna sprawa, znana z autopsji, jeden kod pokonasz to na jego miejsce kilka innych wskoczy :(
-
Macie jakiś link do tego złącza? Bo na intercarsie kategorie się troszkę różnią i nie mogę tego znaleźć.
A nawiasem, również potrzebuje o-ring z korka od wlewu oleju i też nigdzie tego nie widzę
-
A nawiasem, również potrzebuje o-ring z korka od wlewu oleju i też nigdzie tego nie widzę
26502-22600 9,32 pln + wysyłka 18 pln chyba nie warto jak masz stary to weź na wzór i poszukaj w sklepie stacjonarnym.
http://www.fox.rzeszow.pl/USZCZELKA-KORKA-WLEWU-OLEJU(4,967,26900).aspx
Macie jakiś link do tego złącza? Bo na intercarsie kategorie się troszkę różnią i nie mogę tego znaleźć.
Długość złącza elastycznego musi uwzględniać to że trzeba skrócić końcówki rur do których będzie spawana (ze względu na korozję). Najlepiej spojrzyj pod auto i zmierz ile trzeba będzie te rury skrócić.
(http://images65.fotosik.pl/69/7f35b92a87ce4dadm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7f35b92a87ce4dad)
-
Ja ostatnio wymieniałem złącze.
200m fi45 + roztoczenia. Weszło na styk. Stare złącze było tak paskudnie wspawane że musiałem odciąć kawałek dalej. Ja zrobiłem wersję skręcaną żeby w przyszłości nie było problemów - wykręcam stare złącze i wstawiam nowe.
-
Kolego, sprawdź cały układ wydechowy, czy są jakieś nieszczelności dlatego wyrzuca błąd, może siadła druga sonda dlatego ją odepnij i sprawdź czy dalej jest ten sam błąd, skasuj go i ponownie podepnij. Jak będzie cały czas ten sam błąd czy sonda będzie podłączona czy nie, to sonda do wymiany
-
Na razie po prostu skasowałem i nie pojawił się ponownie. 1 sonda wiem gdzie jest a druga?
-
(http://images62.fotosik.pl/92/77bb540c0aa32312m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=77bb540c0aa32312)
-
Dopiero teraz zabieram się za wymianę pierwszej sondy lambdy więc chciałbym się zapytać czy jest jakiś dobry zamiennik tego bosha który kosztuje 200zł ?
-
Sprawdź rezystancję między obudową(miejsce gdzie wkłada się klucz do odkręcenia sondy), a pinem z szarym przewodem (masa) i wybierz odpowiedni typ z tych poniżej:
- 4 przewodowa masa z przejsciem na obudowę: OZA624-E5-S4CG <10kΩ
- 4 przewodowa z izolowaną masą: OZA624-E4-S4 >10kΩ ok 165 pln http://www.e-ngk.pl/oza624e4-sonda-lambda-uniwersalna-1952-p-9.html
Jeśli spalanie masz w normie to bym jednak poczekał i dołożył do oryginału (nie trzeba kombinować nic z wtyczką) zamienniki mają to do siebie że sprawiają kłopoty.
-
Sprawdź rezystancję między obudową(miejsce gdzie wkłada się klucz do odkręcenia sondy), a pinem z szarym przewodem (masa) i wybierz odpowiedni typ z tych poniżej:
- 4 przewodowa masa z przejsciem na obudowę: OZA624-E5-S4CG <10kΩ
- 4 przewodowa z izolowaną masą: OZA624-E4-S4 >10kΩ ok 165 pln http://www.e-ngk.pl/oza624e4-sonda-lambda-uniwersalna-1952-p-9.html
Jeśli spalanie masz w normie to bym jednak poczekał i dołożył do oryginału (nie trzeba kombinować nic z wtyczką) zamienniki mają to do siebie że sprawiają kłopoty.
Dzięki za radę, spalanie mam bardzo duże teraz więc wezmę te oryginalną :)