HyundaiKlub.pl
Warsztat => Instalacja LPG, CNG, inne => Wątek zaczęty przez: piotras w 11 Sierpień 2013, 23:37:01
-
Witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem ze przy odpaleniu zimnego silnika falują obroty do czasu rozgrzania silnika. silnik krokowy był przemywany wielokrotnie.
Druga sprawa to spalanie na poziomie 17l lpg (z klimą w mieście). instalacja drugiej generacji, gazownik po sprawdzeniu określił parownik w kiepskiej kondycji.
Czy to wszystko ma ze sobą coś wspólnego?
pozdrawiam.
-
Przeplywomierz, dziury/pekniecia w wydechu, padajaca lambda...
-
Z góry dziekuję za zainteresowanie tamatem. W moim przypadku z odrobiną szczęścia, za pomocą firmy NAGAZ z łodzi gdzie przeprowadzali darmowe przeglądy oznajmili że jest to wina bogatej mieszanki czyli wystarczyła regulacji GAZU.
Zobaczymy jak sprawdzę auto (wyniki spalania) i podzielę się z wami wynikiem.
Pozdrawiam
-
Ile na parowniku przejechane?
Zobacz po regulacji czy pomogło.
Jeśli obroty falują też na Pb to może LPG jest OK.
U mnie nie dało się ustawić już parownika jak był na wykończeniu - 90kkm.
Po regeneracji na oryginalnym zestawie wszystko ok, spalanie 8,5-12 (8,5 - pod nogą żonki :-) ), obroty stabilne - zero problemów.
Silnik też 1,6 16v tylko w astrze G. Mam landirenzo LCS - i sam reguluję :-)
-
mam przejechane 160 000 a gaz zakładany był po przejechaniu 90 000, regulacja polegała na przestawieniu w programie BINGO-M w laptopie w parowniku nic nie ruszali. Według nich narazie mam sie nie martwić.
Stwierdzam i oznajmiam po pierwszej próbie, :mrgreen: spalanie spadło do 8 litrów w trasie z klima.
ps
Mogę dopowiedzieć, że z tego co udało sie podejrzeć chodziło o ustawienie wartości PWE ze 180 na 83 kroków, na tym polegała regulacja.
-
Pewnie chodziło o PWA - poczatkowa wartość otwarcia krokowca.