HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: Pepsiura w 16 Maj 2009, 23:52:56
-
Mam takie spostrzeżenia z pierwszych jazd: gdy zmieniam biegi to puszczam pedał gazu, ale obroty silnika nie spadają od razu tylko z pewną zwłoką. Jest ona na tyle duża, że denerwująca szczególnie, że biegi zmieniam dość szybko. Czy macie podobne wrażenia ?
PS.
Jeżeli jedzie się powiedzmy "sportowym trybem" (o ile można o tym myśleć mając 1.4 pojemności), to jest to w pewnym sensie zaleta, bo gdy zmieniam biegi to silnik nie zdąży spaść z obrotów. Ale to nie jest sportowa bryka tylko miejskie autko :)
-
Jeżeli jedzie się powiedzmy "sportowym trybem" (o ile można o tym myśleć mając 1.4 pojemności), to jest to w pewnym sensie zaleta
Chciałbym tak mieć. :>
-
Zgadza sie.
Jednak na co dzien bolidem porusza sie moja szanowna malzonka i nie jest to komfortowa przypadlosc auta.
-
a pedał gazu sie cofa bez zadnego problemu?
-
Witam@
Miałem taką przypadłość w poprzednim autku (chevrolet lacetti) 1,6 benzyna. Podobno "normalne" zjawisko w koreańskich bolidach.
Pozdrawiam@
-
Pedal gazu dziala idealnie !
Mechanicznie jest ok.
Ale problem lezy pewnie w "leniwej" elektronice, bo nie sadze aby pedal gazu byl polaczony z przepustnica (lub czyms tam co dorzuca oliwy do ognia) za pomoca linki !?!?!
I obawiam sie, ze ten typ tak ma !
Ale czekam jeszcze na opinie innych i30.
-
Podjedz do ASO i po prostu zapytaj. Za taka diagnoze problemu nie powinni nic skasowac.
-
Mam tak samo... "nie chce spaść z obrotów".
mnie to nie przeszkadza
-
według mnie "ten typ tak ma" :-)
-
Jazda do ASO to ostatecznosc !
Najpierw slucham Braci Hultajowej :)
Ale widze, ze trzeba bedzie raczej z tym zyc niz walczyc :(