HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: norton91 w 16 Maj 2009, 16:24:09
-
Moze ktos spotkał sie juz z taka przyczyna... Ruszajac z miejsca lub przyspieszaniem z niskich obrotów po wcisnieciu pedału gazu do podłogi przerywa tak do okolo 3 tys i dalej juz jedzie normalnie... Na poczatku myslałem ze to jest filtr paliwa... wymieniłem i to samo...
-
witam,
czasami mam podobnie jak zimnego odpalam. Na jedynce jedzie ospale i gdzies dopiero przy 3tys dostaje kopa,jak turbo dziura to wyglada. Ale ja nie mam turbo,a Ty masz.
-
Tylko ze ja mam tak na zimnym i na rozgrzanym bo sprawdzałem...
-
Jezeli masz wymienione swiece,kable,sprawy aparat,nie jezdzisz na gazie to widze,ze chlopaki maja problemy z przepustnica i kompem. Wszystkim polecam ksiazke o diagnostyce samochodow WKŁ, bo tak naprawde nie wiadomo co sprawdzac-czy cisnienie paliwa,czy wtryski,zaplon itd.
-
no jak dasz do ziemi to sie nic nie dzieje i dopóki się turbo nie "naładuje" to będzie jechać ospale a potem strzał ;P i cie niema ale nic u mnie nie szarpie
wiec gaz nie wiec niż pół to Idze od 800obr ;p(krokowy odłączony)
edit:
Jak krokowy podepnę to tez sie tak dzieje nawet jak nie mam gazu do ziemi ale mój jest walnięty
i jak na przykład dasz gaz do 4000 obr to trzyma z 2 sek i spada do 1500 i znów do 4 i spada
i tak Ciągle ;p
-
Ja mam znowu taki problem że nie zapala mi się ostatnia kontrolka od TURBO na liczniku, ale myślę że to tylko dioda spalona.
Ja też mam małego laga tak do 2500obr/min ale potem to wgniata w siedzenie. Miałem LS i tam mi się zdaję że poniżej tych obrotów lepiej ciągnął,ale w końcu turbo nie pracuje i mniejsze sprężanie jest wtedy, tak że przy ruszaniu wole go wkręcić na te obroty :D
-
ostatnia
tez mi się nigdy nie zapaliła
bo to jest chyba jest jak ci przeładowuje ponad fabryczne 0.4 bara
-
No to trzeba będzie zaglądnąć do manuala. Jak jest u innych posiadaczy S-coupe GT ?
-
ostatnia
tez mi się nigdy nie zapaliła
bo to jest chyba jest jak ci przeładowuje ponad fabryczne 0.4 bara
Ostatnio zamontowałem MBC z wskaznikiem no i... dupa. Ostatnia dioda sie nie zapala. Jeżdze na doładoaniu 0.5 bara bo jak podkrece wiecej to dostaje za mało paliwa i tez sie dławi...
Jezeli masz wymienione swiece,kable,sprawy aparat,nie jezdzisz na gazie
Mam wymienione swiece, kable, cewka chyba tez jest dobra, holokaustu tez nie mam, ale w pon/wt jade do kumpla zmierzyc cisnienie paliwa i cewke zapłonowa, wiec moze juz bede cos wiedział...
-
hmm a jest mocniejeszy ?? przy 0.5 bar ?
-
Mozna odczuc troche lepsze przyspieszenie powyzej 100km/h, zobaczymy jak bedzie smigał jak zrobie to dławienie sie... moze bedzie lepiej ;]
-
mam ten problem ale w LS...
wymieniłem wiele części, jeżeli chcesz to zagadaj na gg bo nie chce mi się już powtarzać...
ale ostatnio dotykałem wiązki co idzie do przepływomierza i poprawiałem ustawienie wtrysków, bo były jakoś tak krzywo i coś tam się poprawiło, może jakiś przewód jest przerwany... najlepsze jest to, że przy 3100 obr wszystko mija...
Twój dusi zawsze czy raz jest ok, a raz źle :?:
-
Mi sie ciagle dławi... do 3tys :mrgreen:
-
zawsze przy każdym przyspieszaniu :?: na każdym biegu :?:
-
Cendra, uważaj norton91 ma GT czyli turbo dziurę do 3000 obr ;-) a u Ciebie to rzeczywiście może być usterka samej wiązki.
-
Mi sie ciagle dławi... do 3tys :mrgreen:
U mnie to samo już od dwóch miesięcy. Startuje powoli czy szybko do 3 tys obr jest kicha a powyżej all ok. Mój Scupek to LS.
-
moze to czujnik temp wody? bo ja mam tylko czasami jak mega zimnego odpala,jak cieply zawsze super jedzie
-
A moze to przyrznieta turbina??? Bo jak zdjąłem rure dolotowa to odczułem luz na wirniku...
-
u mnie to wygląda tak
ale turbo tez w nie najlepszej kondycji
-
u mnie to wygląda tak
ale turbo tez w nie najlepszej kondycji
U mnie to nie ma żadnych takich zwiech, przyśpiesza po prostu trochę wolniej poniżej tych 3tys. obrotów i przede wszystkim płynnie, potem to już odlot jest :D.
Mi to wygląda na błąd dawkowania paliwa, a więc największy wpływ na to ma przepływomierz <co?> , nie wykluczone że to może być czujnik położenia wału ;/
-
moze to czujnik temp wody? bo ja mam tylko czasami jak mega zimnego odpala,jak cieply zawsze super jedzie
to wymieniałem i nie pomogło,
przepływomierz podmieniałem i też nie pomogło, ale zauważyłem, że kiedyś po przekładkach kilka dni było wszystko dobrze, może to przewód gdzieś nie łączy...
najciekawsze w tym wszystkim jest to, że po 3 tyś idzie idealnie...
a macie tak, że przy schodzeniu z obrotów na biegu czyli podczas hamowania silnikiem robi się kangurek :?:
-
a macie tak, że przy schodzeniu z obrotów na biegu czyli podczas hamowania silnikiem robi się kangurek :?:
Tak u mnie standard (od początku tak miałem) z tym kangurkiem ale mi to nie przeszkadza.
A co do szarpania do 3tys obr przeczyściłem (sprężarką z rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym) kopułkę i palec w aparacie zapłonowym. Powietrzem przepływomierz przedymałem i jak narazie nie szarpie :D brakowało mi już od dawien dawna tej płynności w jeździe :D u mnie to pomogło tylko nie wiem na jak długo - pożyjemy zobaczymy :P
-
sluchaj z kangurkiem,na bank cos masz z tym,ze autko nie wiem kiedy cieple kiedy zimne :-P albo jakas czesc ekspoalatcyjna zuzyla sie,ale jeszcze na cieplym jezdzi poniewaz, jak odpale zimnego,to jak chce hamowac silnikiem to mam kangurka,ale jak cieply to nawet na piatce podjecie pod swiatla i zero szarpania.
ps. masz uszkodzony wskaznik paliwa ,czy jezdzisz z jednym litrem :-P