HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: dankul1 w 02 Lipiec 2013, 12:04:21
-
Witam
Rok temu zakupiłem Accent'a z lipca 2001 roku silnik 1.5 66kW mocy
Prawie po czterech miesiącach użytkowania, zaczęła zapalać się kontrolka check engine. Byłem z autem u znajomego mechanika zresetował błędy, ale po jakimś czasie ponownie się kontrolka zapalała. Kiedy wlewałem do pełnego baku preparat czyszczący wtryski na jakiś czas kontrolka gasła. Wczoraj podjechałem do innego mechanika sczytać błędy jego program podał następujące kody:
P1128
P1801
P1805
Błędy nie miały opisu więc z braku szybkiej podpowiedzi i aut na kanale odesłał mnie z kwitkiem.
W domku znalazłem takie opisy dotyczące w/w błędów:
P1128 Fuel System Lean - Part Load
Possible causes
- Low fuel pressure-Fuel filter plugged
- Faulty fuel pump
- Engine mechanical condition
- Large vacuum leak
Symptoms
Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
P1128 System paliwa Lean - Część ładowania
możliwe przyczyny
- Niskie ciśnienia paliwa-Filtr paliwa podłączony
- Uszkodzona pompa paliwa
- Stan mechaniczny silnika
- Duży wyciek próżni
P1801 Immobilizer Transponder Error
P1805 Immobilizer EEPROM Error
Moje pytanie brzmi czy ktoś z szacownych użytkowników tego modelu autka miał problem z tymi samymi kodami, jeżeli tak proszę o podpowiedź co stanowiło usterkę i jak pozbyć się raz na zawsze przyczyny tych błędów.
Drugą kwestią jest kontrolka abs, chciałbym dostać w ręce jakiś schemat jak ten układ wygląda. Chciałem usunąć usterkę, mechanik powiedział mi że w tym modelu czujnik abs'u jest zintegrowany z półosią - nie wiem czy to jest prawda i warto wymienić w przypadku wymiany półosi. Czy zwykły blef, który miał za zadanie pozbycie się niewygodnego tematu do roboty i natarczywego klienta?
Dziękuje za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Tytuł. tekla
-
Po pierwsze kup ELM 327 1.4b (przyda się na przyszłość oj przyda :mrgreen: ) i sam będziesz mógł odczytać błędy, ale tylko od silnika. Błędy immo pojawiają się przy okazji i można się nimi nie przejmować.
Tutaj masz trochę instrukcji i schematów http://doc.hyundai-autoclub.ru/accent/
Błąd P1128 http://www.myhyundaiforums.com/TSB/menu12.swf Zakładki FS-Fuel system/01-36-022/ . Z TBS wynika że winny jest przepływomierz (MAF).
Błędy ABS najczęściej wynikają z uszkodzenia koronki (pierścienia) więc można zacząć od tego. Z przodu koronka jest na przegubie połączonym z półosią (i pewnie o to chodziło mechanikowi że mówił coś o półosi), a z tyłu na piaście koła.
(http://images41.fotosik.pl/2088/2a3d11ed44f460ffm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2a3d11ed44f460ff)(http://images48.fotosik.pl/742/419567177748e267m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=419567177748e267)
(http://images43.fotosik.pl/1819/df807665d29ece7em.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=df807665d29ece7e)(http://images42.fotosik.pl/914/d7f464789b4302e0m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d7f464789b4302e0)
Wrzuć tag ACCENT LC jest w tej samej linii co temat.
-
Dziękuje za podpowiedzi - przyznam jesteś wielki :)
Właśnie byłem na wymianie oleju i filtra u znajomego mechanika, zajrzeliśmy na kanale pod spód i ..... faktycznie przegub zewnętrzny lewy przód wymieniony, ale na jakiś zamiennik chyba ze starszego modelu, brak opisywanej koronki. Więc poprzedni właściciel poleciał po kosztach z częściami eksploatacyjnymi.
Tak sobie sumuje
wymienię jeszcze ten przepływomierz, nie zaszkodzi filtr paliwa, przegub i świece bo pewnie od wyprodukowania autka nikt ich nie zmieniał.
[ Dodano: 2013-07-03, 12:23 ]
Poszukuje przepływomierza do autka, może macie jakieś sensowne propozycje prosiłbym o link z adresem. W sklepie Auto delta w Szczecinie udzielili mi informacji że tak część jest w kwocie 700 zł :shock: ale niestety tylko od producenta, a producent w tym przypadku Hyundai obecnie nie prowadzi tej części. Podsumowując jest kosztowa i nie można jej załatwić :( proszę o poradę.
-
Spokojnie zanim coś kosztownego wymienisz to najpierw sprawdź. Tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/archiwum/search.php?mode=results (wpisz w szukaj P1128) jest jeszcze trochę o P1128. Jak będziesz miał ELM 327 to możesz sprawdzić przepływomierz wg TBS 1-36-022. Jeśli chodzi o przegub sprawdź czy ma odpowiednie do LC wymiary bo może wystarczy dołożyć samą koronkę (jest dostępna jako część zamienna za 39 pln 49590-25000)
(http://images37.fotosik.pl/2109/1eb1683e2af384bdm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1eb1683e2af384bd)
Przy okazji sprawdź szczelność złącza elastycznego http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3776&highlight=elastyczne i wyczyść przepływomierz (uwaga trzeba zachować dużą ostrożność i czyścić tylko środkami do tego przeznaczonymi). Do demontażu przepływomierza potrzeba końcówki torx pięcioramiennej z otworem w środku TS20 lub TS25, które są trudne do dostania w sklepie.
-
Witaj
Właśnie oczekuje na przesyłkę z diagnostyką, jazda na błędzie koszmarna. Chyba inne nastawy auto ma muli jak diesel dopiero grubo powyżej 3 tys obrotów przyspiesza. Męcząca sprawa w trasie. Sprawdzę ten układ wydechowy bo też coś na moje ucho głośno brzmi.
[ Dodano: 2013-07-18, 10:49 ]
Diagnostyka opanowana błąd został wykasowany i wymieniony przepływomierz, po dwóch dniach radości z jazdy (żwawość, przyspieszenie, dynamika) ponownie wyskoczył check. Uzbrojony w ELM 327 odczytałem błędy i .... właśnie pełna konsternacja, zupełnie już nic nie rozumiem.
Wcześniej był jeden błąd związany z systemem paliwowym P1128 Fuel System Lean - Part Load
Przepływomierz został wymieniony, do tego przy okazji poszły świece i kable, (właśnie gdzie jest w tym modelu ukryty filtr paliwa).
W zamian dostałem trzy dodatkowe błędy po ostatnim odczycie .... ktoś mi to potrafi wyjaśnić?
P0103
P0132
P0112
Kosmosie A.D. 2011 :) wymieniłem koronkę, jednak zmagałem się całym ustrojstwem ze znajomym mechanikiem i wszystko było tak zapieczone, że jak zaczęliśmy działać o 21 do o 23 skończyliśmy, dalsze sprawdzanie odłożyliśmy po weekendzie. Wymieniony został przegub jednak to nie rozwiązało problemu, kontrolka nadal kłuje mnie w oczy. Mamy zamiar sprawdzać po kolei czujniki, może to rozwiąże problem.
[ Dodano: 2013-07-24, 07:48 ]
Dziś po dojeździe do pracy (18km) przez miasto wyskoczyły mi następujące błędy:
P1801
P1805
P0103
P0132
P0112
Ludzie pomocy, w ustaleniu przyczyny tego stanu. Nie chcę na ślepo wymieniać wszystkiego, co robić?
-
W jak sposób po wymianie koronki (czy ma 44 zęby) skasowałeś błąd ABS ?
Czy na drugim kluczyku immo też łapie błędy ? Ostatnie dwa posty http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1716&postdays=0&postorder=asc&highlight=kontrolka&start=0
Filtr paliwa jest po tylną kanapą http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1832&highlight=paliwa, http://forum.accent-club.ru/index.php?showtopic=4472.
(http://images61.fotosik.pl/26/b049a721a2c53aecm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b049a721a2c53aec)(http://images62.fotosik.pl/19/c823c10849d38cd8m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c823c10849d38cd8)(http://images61.fotosik.pl/19/ef792ee8fe9720b3m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ef792ee8fe9720b3)
Przepływomierz założyłeś nowy (oryginał Kefico czy zamiennik) czy używany ? Podaj numer części.
-
Witam
Właśnie wstyd się przyznać, ale nie kasowałem błędu (raz że nie zdawałem sobie z tego sprawę, dwa że sądziłem iż sama wymiana przyniesie wymierny skutek w postaci usunięcia usterki). Drugi kluczyk też łapie błędy, dziękuje za informację dotyczące filtru paliwa. Ciekaw jestem czy ostatni mechanik odnalazł ten filtr, gdyż twierdził że wymieniał. Jednak mimo że obecnie mam fajnego człowieka to remontów i miał doświadczenie w ASO Forda, nie potrafił wytropić lokalizacji filtra paliwa. Stwierdził, że Japońskie i Koreańska auta są cyt: wynalazkami
Odnośnie przepływomierza wczoraj odbyłem dłuższą trasę 520 km kasowałem błąd po dłuższym postoju wykiwał w trakcie jazdy na trasie się nie zapalał. Zdziwiło mnie, to że różnie podawał błędy na trasie. Mianowicie o wile krótsza litanię niż to co pisałem ostatnio, więc zgłupiałem po mieście wywala więcej błędów, po dłuższej tasie dwa, trzy. Postaram się dołożyć fotografię pudełka po części (przepływomierz) która została wymieniona, może te kody i krzaczki z pudełka pomogą rozszyfrować ostatnie pytanie.
[ Dodano: 2013-08-01, 11:45 ]
Witam mam problem ze wstawieniem zdjęcia z informacjami dotyczącymi, tematu przepływomierza. :(
-
Zdjęcie opakowania po przepływomierza który kupiłeś sugeruje że jest to chiński zamiennik (Flamma). Napisz jeszcze raz co się dzieje po wymianie przepływomierza i skasowaniu błędów bo już się pogubiłem trochę. Czy przy podłączeni wtyczki wszystko pasowało ? Żeby wklejać zdjęcia załóż konto np. na fotosik.pl.
-
Również czekam na aktualizację sytuacji.
Poradziłeś już sobie z problemem: P1128 ?
U mnie własnie go wysypało i ustalam ścieżkę działania. Na razie wygląda to tak:
1.Wymiana Filtra paliwa (pewnie 100 lat nie ruszany)
2.Czyszczenie wtrysków dodatkiem do paliwa np. valvoline
3.Przeglądniecie dolotu
4.Czyszczenie przepływki (nie wiem jeszcze czym)
5. Jak nic z powyższych nie pomoże to wymienię przepływkę na nową bo nie kosztuje jakoś ultra kosmicznych pieniędzy (ok 150zł)
Co ciekawe mimo, iż P1128 ma dość pojemny zasób usterek to znalazłem kogoś u kogo był to ewidentnie przepływomierz:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=158531
U sąsiadów z Rosyji nie szukałem ale hamerykany mówią tak: (5 post dosyć ciekawy)
http://www.hyundai-forums.com/183-lc-2000-2005-accent/77325-check-engine-light.html
Na ichniejszym forum jest co najmniej kilka tematów o P1128 i z tego co czytałem to wszędzie wymiana przepływki (w usa zwie się to MAF) usuwa problem.
Aha pytanie do tęgich głów. Czy jest patent na sprawdzenie napięcia na przepływce i skontrolowania w ten sposób jej prawidłowego działania?
(Przypuszczam że jest pytanie jakie powinny być wartości do konkretnych obrotów)
-
2.Uważam że strata pieniędzy na dolewki do paliwa lepiej oczyścić "maszynowo".
4.Środek do czyszczenia gaźników lub hamulców bądź IPA. Radzę wyjąć przepływomierz z rurki w której tkwi łatwiej wtedy wyczyścić.
5.Oryginał czy zamienni nowy czy używany. 150 pln dobra cena.
-
Z tym środkiem valvoline mam dość dobre doświadczenia. Will see.
Środek do czyszczeni hamulców jest na wyposażeniu bo ostatnio robiłem sporo z nimi (wymiana tłoczków, klocków itd) więc machnę jutro.
Około 150zł za zamienniki (raczej chinole) na allegro - Pozostaje pytanie czy warto. Jutro poszukam w hurtowniach czy jest coś ciekawszego.
btw. Pasowało by kilka tematów "pożyczyć" z http://forum.accent-club.ru/ bo patentów oraz mądrych porad jest tam miliard.
Google translator w większości wypadków pozwala zrozumieć ocb.
U siebie dzięki ich stronce doszedłem co wydaje ultra irytujący dźwięk między 2000-2500 obr/min.
-
Od dłuższego czasu poluję na spotkanie kogoś z forum rosyjskiego koło osiedlowego Lidla. Niestety same Santa Fe przyjeżdzają :cry:. Chyba sam będę musiał udać się do Kaliningradu bo mam chrapkę na komputer pokładowy. Może jakiś zakup grupowy.
co wydaje ultra irytujący dźwięk między 2000-2500 obr/min.
Pewnie masz na myśli to mocowanie przewodu niedaleko silnika wycieraczki. U mnie drga wtedy jak jest zimno.
-
Yep yep :) z tego co zobaczyłem to ten przewód jest chyba od oparów wachy z baku bo idzie pod auto a wchodzi w dolot.
U mnie robiło to okrutny burdel akustyczny, który był przyczyną krwawienia z uszu i pojawiania się przemożnej chęci mordowania.
Po krótkiej naprawie inne auto, inny świat :)
Ciekawe jakie koszta takiego kompa i czy ma opcje wyświetlania chwilowego oraz okresowego spalania.
-
Są też takie które podłączasz pod OBD i masz wtedy też diagnostykę silnika. Cena w okolicach 300 złotych.
-
Nadal wyskakują kody błędów. Po wymianie przepływomierza, wtyki wszytko pasowało jak ulał więc chyba uznać trzeba, że jest na prawidłowy zamieniony. Specem nie jestem, zawsze mogli mi wcisnąć jakiś bubel byle zarobić, ale póki co wierzę w uczciwość ludzką.
Dwa tygodnie temu robiłem trasę Szczecin Poznań i z powrotem, po wykasowaniu błędów przez magiczną kostkę i komórkę z odpowiednim softem, w trakcie jazdy nie wyskoczył błąd. Jechało się przyjemnie chodź dziwnie pracuje silnik w okolicy 3 tys obrotów. Zatrzymanie się i wyłączenie zapłonu skutkuje pojawieniem się kolejnych ponownie błędów. W dniu dzisiejszym, mimo że to 13 nie chciał mi gadzina odpalić, kręciłem go z 5 razy w interwałach czasowych co minutę. Jakoś załapał jestem w pracy więc ciekawi mnie czy wrócę do domu autem czy komunikacją miejską jedynie 18 km.
Odczytałem przed chwilą kody błędów więc obecnie takie menu serwuje:
P0103
P0132
P0112
P1801
P1805
Nadmienię, że został mi jeszcze do wymiany filtr paliwa. Świece, okablowanie wymieniłem, przepływomierz, i ****. Przy okazji wrzucie linka jak kasować błędy abs, ciekaw jestem czy wymieniona koronka zadziała, czy trzeba będzie po czujnikach sprawdzać. Dzięki
-
Przy okazji wrzucie linka jak kasować błędy abs
Tylko serwis.
Czy przy nie uruchamianiu się silnika kontrolka immo: świeci, nie świeci, miga ?
Jaki masz przebieg auta ?
-
P1801
P1805
Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF) u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.
Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).
-
Zamieszczam, może się uda krótki filmik z widokiem na zegary w moim wehikule.
-
Kontrolka od immo jest ok, od oleju trochę długo się świeci (jaki olej masz zalany teraz, a jaki w przeszłości). Błędy które podałeś dalej wskazują na przepływomierz (ten zamiennik który kupiłeś nie budzi mego zaufania) najlepiej by było gdybyś miał możliwość podmiany na sprawny oryginał. Tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3720&postdays=0&postorder=asc&start=45 na końcu masz tabelę z podanymi wartościami przepływu w zależności od obrotów i położenia przepustnicy. Podłącz ELM i sprawdź jakie masz wartości u siebie.
-
Jak już jesteśmy przy elmie.. Jakiego programu używacie? Ja lecę na jakimś darmowym syfaczu EasyODB II czyta i kasuje. W zasadzie to wszystko :D
-
Jak już jesteśmy przy elmie.. Jakiego programu używacie? Ja lecę na jakimś darmowym syfaczu EasyODB II czyta i kasuje. W zasadzie to wszystko :D
Do komóry z androidem wrzucony mam program "TORQUE" - Engine Management Diagnostics and Tools
na laptopie nie pamiętam :)
Oleju z przeszłości nie mogłem się doszukać, ani w książce ani po etykietach więc zważając że kilka lat silnik ma zalewam go 10W40 Castrola, wydaje mi się że bierze olej bo nie dotrzymam roku na wymianę, muszę solidnie dolewać.
-
Mi własnie zależy na laponowy diwajsach do diagnostyki bo elma mam na sznurku a nie na BT.
[ Dodano: 2013-08-28, 22:12 ]
Jakieś wieści z walki z błędami? U mnie po zmianie filtra paliwa i czyszczeniu przepływki P1128 nie świeci od 500km (wcześniej zapalał się od wykasowania po jakiś 100-200km)
Btw. Błędy ABS'u bezproblemowo usuniesz KTS'em (W Krakowie za 15-20 zł można się podpiąć w Szczecinie nie będzie drożej)
-
P1801
P1805
Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF) u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.
Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).
Piwo dla Ciebie doman76 rozkręciłem kolumnę kierowniczą, miałem ciężkie dojście do styków aby je rozłączyć. Jednak dziarsko wypryskałem, popryskałem wszystko WD 40 (nawiasem mówiąc przestraszyłem się widząc plątaninę kabli częściowo zabezpieczoną taśmą izolacyjną, częściowo poprzecierane izolacje kabli. Fakt że nie zastałem oryginalnej fabrycznej instalacji dał mi wiele do myślenia, odnośnie historii auta). Jednak po skręceniu wszystkiego, odpukać jak na razie działa wszystko bez problemów, kontrolka immo świeci, odpala tak jak powinien.
Smutne jest to, że przyczepiła się kolejna choroba (nie wiem czy to wynika z tych nie usuniętych i rozwiązanych tematów z check engine opisywanych wcześniej. Mianowicie jak ruszam, autem w trasę to po przejechaniu 100 - 200 m na niskim biegu i niskich obrotach do 2000 tys. Auto nagle traci moc, wciskam pedał przyspieszenia do podłogi zero reakcji, następuje lag w dostawie mocy. Objawy wyglądają tak jak bym nie miał już paliwa, i miał zaraz się zatrzymać toczę się z 1 km/h tak jadę z 20 m po czym za chwilę odzyskuje moc i zaczyna reagować na wciśnięty pedał przyspieszenia.
:(
[ Dodano: 2014-04-06, 22:32 ]
Wymieniona sonda lambda, zmieniony ponownie przepływomierz skasowane błędy. Efekt dalej check ale już sonda nie wyskakuje więc przyczyną też nie jest przepływomierz. Wniosek po pomiarach daje napięcie 12v pada na sterownik silnika. Tylko jak to jest ze sterownikiem w Accentach podeślę fotkę z numerem, szukam więcej informacji, jak ugryźć temat. Czy można wywalić immobilizer, albo dostać jakiś zestaw
silnik 1.5 12v rocznik 2001
P.S.
ABS zrobiony, czujnik tylnego koła :) więc prawie na prostej
[ Dodano: 2014-05-12, 19:05 ]
P1801
P1805
Czyszczenie styków anteny (cewki) immo . Najlepiej po wyczyszczeniu dać do wtyczki do oporu smaru na bazie silikonu (np. smar TF) u mnie czestotliwosc zmalala z 1/10 razy do max raz na pol roku. Pomaga tez wymiana samej anteny - ale nowa to chyba kolo 300zl byla.
Do odkrecenia masz tylko 3 sruby z dolnej czesci obudowy kolumny kierowniczej. Kabelek najprawdopodobniej w zielonej oslonce ( o ile dobrze pamietam).
Piwo dla Ciebie doman76 rozkręciłem kolumnę kierowniczą, miałem ciężkie dojście do styków aby je rozłączyć. Jednak dziarsko wypryskałem, popryskałem wszystko WD 40 (nawiasem mówiąc przestraszyłem się widząc plątaninę kabli częściowo zabezpieczoną taśmą izolacyjną, częściowo poprzecierane izolacje kabli. Fakt że nie zastałem oryginalnej fabrycznej instalacji dał mi wiele do myślenia, odnośnie historii auta). Jednak po skręceniu wszystkiego, odpukać jak na razie działa wszystko bez problemów, kontrolka immo świeci, odpala tak jak powinien.
Smutne jest to, że przyczepiła się kolejna choroba (nie wiem czy to wynika z tych nie usuniętych i rozwiązanych tematów z check engine opisywanych wcześniej. Mianowicie jak ruszam, autem w trasę to po przejechaniu 100 - 200 m na niskim biegu i niskich obrotach do 2000 tys. Auto nagle traci moc, wciskam pedał przyspieszenia do podłogi zero reakcji, następuje lag w dostawie mocy. Objawy wyglądają tak jak bym nie miał już paliwa, i miał zaraz się zatrzymać toczę się z 1 km/h tak jadę z 20 m po czym za chwilę odzyskuje moc i zaczyna reagować na wciśnięty pedał przyspieszenia.
:(
[ Dodano: 2014-04-06, 22:32 ]
Wymieniona sonda lambda, zmieniony ponownie przepływomierz skasowane błędy. Efekt dalej check ale już sonda nie wyskakuje więc przyczyną też nie jest przepływomierz. Wniosek po pomiarach daje napięcie 12v pada na sterownik silnika. Tylko jak to jest ze sterownikiem w Accentach podeślę fotkę z numerem, szukam więcej informacji, jak ugryźć temat. Czy można wywalić immobilizer, albo dostać jakiś zestaw
silnik 1.5 12v rocznik 2001
P.S.
ABS zrobiony, czujnik tylnego koła :) więc prawie na prostej
Przeniesiony wątek po części (składowa wielu pytań) dotycząca poruszanego tematu:
Witam
Mam następujący problem, zgrzyt, metaliczny dźwięk podczas hamowania, uruchomiłem niedawno ABS. Podczas hamowania na przedniej lewej osi następuje tarcie, odbieram to tak jakby nie były spasowane zębatki i zęby nie trafiały bądź przeskakiwały. Nie mam pojęcia, co jest przyczyną, najważniejsze problemy to metaliczny nieprzyjemny chrzęst metalicznych zębatek słyszany z zewnątrz, oraz blokada możliwości wciśnięcia do podłogi pedału hamulca, a więc realne niebezpieczeństwo. Mam hipotezę, być może zakupiłem nieodpowiednią koronkę na półośkę do abs z nieodpowiednią ilością zębów. Wiem, że są dwie ilości zębów.
Jeżeli ktoś miał taki przypadek bardzo proszę o wskazanie możliwych przyczyn zaistniałej sytuacji oraz ewentualnych możliwości usunięcia problemu.
Dziękuje za wszelkie próby pomocy
-
Witam.
Pojawił mi się ponownie błąd abs i ręcznego w czasie jazdy. Komputer nie pokazał żadnych błędów oprócz wewnętrznego błędu komputera (C1604). U mechanika sprawdzili i widać pęknięcie na prawym pierścieniu. Szukać innej przyczyny czy wymieniać pierścienie? (na lewym przegubie był już spawany i wszystko cacy).
-
Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam problem z moim autkiem - co chwilę błąd silnika się pali. Co chwile śmigam do mechanika: i tak już miałem wymienioną przepływkę i obie sondy lambda. Od 3 lat mam instalację gazową i do tej pory nic się nie działo.....Parę dni temu byłem u gazownika na przeglądzie gwarancyjnym u niego z kolei wyskoczył błąd P1128......Padam
Mam nowe kable zapłonowe z sierpnia, nowe świece z kwietnia. Gazownik mówi, że to musi być cewka zapłonowa......Na poprzednie naprawy wydałem prawie tysiąc.
Co to jest ten błąd P1128?? Ktoś wie??
-
Jeżeli masz uszkodzoną cewkę, daj buta w podłogę od 1500obr i jeżeli zacznie szarpać i przede wszystkim migać check, to cewka do wymiany. U siebie zamontowałem jakiś zamiennik i jest bardzo dobrze.
-
Dziękuję bardzo. Dzisiaj przetestuje i zobaczymy co się pojawi.
-
Obstawiam Niskie Ciśnienie Paliwa ( jeśli to się dzieje tylko na benzynie bo gaz mniemam ze po serwisie)
Albo coś z podciśnieniem....
Świece zapłonowe wytrzymują około 40 tysięcy potem z nimi bywa różnie. Jak nie wymieniałeś to od tego bym zaczął. Pewnie wymieniałeś przy założeniu gazu co??
-
Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam problem z moim autkiem - co chwilę błąd silnika się pali. Co chwile śmigam do mechanika: i tak już miałem wymienioną przepływkę i obie sondy lambda. Od 3 lat mam instalację gazową i do tej pory nic się nie działo.....Parę dni temu byłem u gazownika na przeglądzie gwarancyjnym u niego z kolei wyskoczył błąd P1128......Padam
Mam nowe kable zapłonowe z sierpnia, nowe świece z kwietnia. Gazownik mówi, że to musi być cewka zapłonowa......Na poprzednie naprawy wydałem prawie tysiąc.
Co to jest ten błąd P1128?? Ktoś wie??
A co się dzieje i jaki błąd poza tym z termostatem wyskakuje ?
-
Dzisiaj wyskoczyły mi błędy P1801, P1805 (po raz kolejny) i musiałem ok. 5 razy odpalać, ktoś ma jakieś zdjęcia jak to rozkręcić i jak wygląda ta antena?
2020-01-04 :
Odkręciłem 3 śruby pod spodem obudowy pod kolumną i nawet troszkę plastiki nie drgnęły, może ktoś wie jak to zdemontować, trzeba zdjąć kierownicę?
-
Tam jeszcze zatrzaski trzymają trzeba szarpnąć antena to takie czarne cuś co przy stacyjce jest i napisane na nim acc i inne takie