HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Matrix / ix20 => Wątek zaczęty przez: Przemek w 04 Maj 2009, 20:19:26
-
Witam!
Jakiś tydzień temu miałem wymieniany rozrząd. Od wymiany zrobiłem jakieś 400 km. Jadąc w czwartek samochodem, przy prędkości około 110 km/h, silnik zaczął nagle trochę głośniej chodzić i delikatnie tracić moc. Po chwili wrzuciłem na luz i dotoczyłem się na parking. Silnik nie zgasł, ale chodził bardzo nierówno, na obrotomierzu było około 500 obrotów. Po zgaszeniu, nie dało się go już uruchomić, a obecnie rozrusznik kręci jakby bez oporu.
Obudowa rozrządu została ściągnięta - pasek napięty, kręci się...
Mój mechanik nie ma pojęcia, co się mogło stać...
Ma ktoś jakiś pomysł?
-
pasek napięty, kręci się
Ale czy znaki się zgadzają?
Nie przestawił się?
-
prawdopodobnie sie przestawił....
1. czy silnik jest kolizyjny?
2. czy ktos ma serwisówkę silnika D3EA - mechanik chce dokładnie spasować cechy, poprzez sprawdzenie ustawienia wałka rozrządu...
3. czym to moglo byc spowodowane? :
a) przestawiony napinacz
b) zjechany klin ustalający z wałka?
Z mechanikiem moim ciezko sie gada...
-
2. czy ktos ma serwisówkę silnika D3EA
Na forum gdzieś był Service Manual do Getza. Tam powinno coś być...