HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: miq13 w 02 Czerwiec 2013, 10:50:46

Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: miq13 w 02 Czerwiec 2013, 10:50:46
Witajcie,

Pamiętam że to pytanie się pojawiło na forum ale nie mogłem znaleźć wątku.

Co zrobić żeby przy swapie zegarów w LC (2001r) nie zostać posądzonym o kręcenie licznika? Może to głupie pytanie ale przyznam że nie mam pojęcia czy prawidłowy przebieg zassie się automatycznie czy trzeba jakoś nowy zegar ustawić.

Będę wdzięczny za pomoc
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Polko w 02 Czerwiec 2013, 11:12:48
No zassać automatycznie to nie mam mowy...

W bądź razie po przełożeniu licznika np w moim audi a4 musiałem kablem tzw. kommanderem ustawić swój przebieg... zresztą w autach VAG tak jest. Wiem też że w oplach, fordach, fiatach czy nawet w hondach trzeba ustawić swój przebieg. A ostatnio nawet kumpel w audi a4 b8 z 2011 roku po wymianie licznika musiał swój przebieg ustawić.
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: miq13 w 02 Czerwiec 2013, 13:30:37
dzieki Polko

tak przygladalem sie instukcji do swapa na forum i wszystko poza tym jednym punktem wydawalo mi sie dziecinnie proste. upatrzylem sobie nawet niedrogie zegary na allegro ale wolalem dopytac w kwestii przebiegu
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Zbyszek w 05 Czerwiec 2013, 00:18:50
Ja robiłem 4 lata temu w LC taki swap. Aby mieć ten sam przebieg nie trzeba kombinować z licznikiem. Wystarczy przełożyć swój moduł prędkościomierza (całość z tarczą). Są identyczne w wersji zestawu z i bez obrotomierza. http://hyundaiklub.pl/forum/archiwum/viewtopic.php?t=2647&highlight=zegar%F3w
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: lukaszl86ldz w 05 Czerwiec 2013, 20:54:43
a reszta jest tu

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=233
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: miq13 w 05 Czerwiec 2013, 22:02:40
@lukaszl - wlasnie to dokladnie przejrzalem i brakowalo mi tego co Zbyszek pisal jeszcze na starym forum

Dzieku Zbyszku - pamietalem ze czytalem o tym ale nie sadzilem ze minelo tyle czasu ze to bylo jeszcze na starym forum. Podmianka modulu wydaje sie najprostszym i najszybszym rozwiazaniem. Duzo z tym jest dlubania?
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: Zbyszek w 05 Czerwiec 2013, 22:24:20
Cytat: "miq13"
Duzo z tym jest dlubania?


Tyle co nic ;-) z perspektywy czasu żałuję, że nie zrobiłem fotek co i jak ale dasz sobie radę. Trzeba rozebrać zestaw zdejmując szybkę, moduły prędkościomierza, wskaźnika poziomu paliwa oraz płynu chłodzącego są spięte ze sobą coś jak klocki lego (nie dosłownie). Rozpinasz i składasz później bez najmniejszego problemu. Trzeba oczywiście wszystko robić z wyczuciem ale możliwość uszkodzenia tam czegokolwiek jest prawie żadna. Daj znać jak Ci poszło. U mnie największym problemem było to, że zestaw z obrotomierzem zakupiony na alledrogo miał białym markerem napisane ACCENT na szybce! i za wuja to niczym nie chciało zejść! Skończyło się to na tym, że wykorzystałem szybkę z poprzedniego zestawu...
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: kadafi w 17 Czerwiec 2013, 16:48:22
A jak sie ma swap zegarów z obrotkiem na taki sam tylko z elektronicznym wyświetlaczem zamiast kółeczek od przebiegu.
Zależy mi na wskaźniku temperatury.
Tytuł: [Accent LC] Swap zegarów LC - pytanie
Wiadomość wysłana przez: miq13 w 30 Czerwiec 2013, 15:58:56
Zbyszku, raz jeszcze dzieki za pomoc. Faktycznie okazalo sie to dosyc latwe.

Na poczatku po prostu podmienilem liczniki ze znajomym ktory mial wkretarke poszlo szybko.

Pozniej rozebralem stary licznik zeby zerknac jak wyjac modul z przebiegiem. Znow bylem mile zaskoczony bo jedyny problem byl w tym ze sie mega ubrudzilem :D

Chcialem dzis przelozyc sam modul ale nie moglem wymontowac licznika bo dwie sruby od oslonki za nic nie chcialy puscic ale podjade do znajomego i razem powalczymy. Przy okazji przekonalem sie ze klema "-" w aku mi sie chyba zapiekla... Bede musial dzialac z odpietym "+"