HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: Daniel w 15 Kwiecień 2009, 14:27:49
-
Witam. Chciałbym obniżyć swojego hyundaia Coupe o jakieś 3-4 cm. Jakie amortyzatory polecacie 478 479 481 482 483 484 490 491 492 498 499 503 998 Sprężyny też muszę wymienić??
-
Sprężyny tez muszę wymienić??
Od tego musisz zacząć. To sprężyny ustalają wysokość.
-
no to jakie sprężyny polecasz???? w miarę tanie i dobre:)
-
Nie polecam żadnych bo miałem już obniżone auto i NIGDY WIĘCEJ !!!!
Kręgosłup sobie załatwiłem.
Niech inni się wypowiedzą.
-
Tych z allegro itp nie polecam. Już lepiej wyjąć jedną sprężynę zajechać na jakiś szrot i sobie dopasować z jakiegoś samochodu lekko mniejszą :D
-
Nie polecam żadnych bo miałem już obniżone auto i NIGDY WIĘCEJ !!!!
Kręgosłup sobie załatwiłem.
Niech inni się wypowiedzą.
mam identyczne wrażenia. miałem poprzednie scoupe obniżone - fakt, fajnie trzyma sie na zakrętach, ale każda dziura, każdy przejazd przez tory to masakra :(
juz proponowali mi na forum obniżenie bo niby moje scoupe wygląda jak terenówka, ale ja nie chcę bo na zwykłym o wiele przyjemniej się jeździ no i zęby mam całe ... :)
-
popieram kolegów wyżej i już nie obniżam :-P
-
w zupełności was popieram sam mam nisko osadzone s-coupe faktycznie ładnie wygląda ale jak było wyżej wspominane każdy polski przejazd kolejowy to katorga dla wachaczy a pozatym to przy większym obciążeniu na naszych wspaniałych polskich drogach w tych koleinach ostrorzność aby nie zaczepic podwoziem i nie pozrywać niczego pozdrawiam
-
w sumie to macie racje :) nasze drogi nie są zbyt piękne :evil: muszę jeszcze to przemyśleć
-
fakt, fajnie trzyma sie na zakrętach
Owszem ale tylko na tych bez dziur - czyli jeden fajny zakręt na milion takich, że śmierć w oczach. Auto zaczyna latać na dziurach i dostajesz baty od większości aut z seryjnym zawiasem. Ja uważam, że bezpieczeństwo jest ważniejsze niż wygląd.
-
Ja uważam, że bezpieczeństwo jest ważniejsze niż wygląd.
tu znów muszę się zgodzić. Niskie zawieszenie nie poprawia wyglądu na tyle, żeby warto było w niego tyle inwestować. no i sprawa bezpieczeństwa też jest nie bez znaczenia.
Krótko mówiąc - miałem obniżone - mam zwykłe - nie wrócę juz do obniżonego :)
-
Daniel, Ty jesteś z tego Brzeska koło Bochni :?: Jeśli tak to możemy się gdzieś spotkać i przejedziesz się moim obniżonym i nieco utwardzonym "Potworkiem" :mrgreen:
-
juz proponowali mi na forum obniżenie bo niby moje scoupe wygląda jak terenówka
Tym bardziej jak się walnie większe felgi z normalnym profilem opony i mamy wizualnie S-coupe 4x4. I co w takim wypadku robić :o ??
-
jazda w teren :lol:
-
tak z tego brzeska koło Bochni :) no to gdzie i kiedy się spotkamy:) ??
-
Ja mam twarde amory ze sprężynami ale nie mieszkam w Polsce wiec nie mam problemu dziurawych dróg. czasem jade do Polski i powiem ze gdybym mieszkał w Polsce to raczej nie założyłbym twardego zawieszenia a juz tym bardziej bez rozpórek z tyłu i z przodu. szczególnie do aut nieco starszych niz 10 lat zakładanie twardego zawieszenia na Polskie drogi bez rozpórek to masakra dla auta.