HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: KISIEL2000 w 16 Maj 2013, 22:00:18
-
witam,
Czy ktoś zmieniał w Accencie LC mieszek zmiany biegów?
W moim Hyundaiu skóra zaczęła pękać i się wykruszać. Znalazłem taniego producenta który szyje mieszki, skóry kierownicy itp:
http://allegro.pl/mieszki-hyundai-sonata-accent-lantra-i3235870973.html
Niestety nie potrafie wyjąć z mocowania mieszka, tzn wiem, że u góry gałka sie wykręca a u dołu przy tunelu środkowym nie jestem w stanie tego wyjąć.
Czy przypadkiem nie trzeba odkręcać tunelu?
Jak to sie robi? Ktoś dysponuje manualem?
pozdrawiam
-
http://forum.accent-club.ru/index.php?showtopic=23932 (http://forum.accent-club.ru/index.php?showtopic=23932)
-
Dzięki - udało się wyjąć mieszek :)
Wysłalem go do obszycia skórą do w/w firmy zajmującej się tym.
Nie chce zachwalać, ale wysłałem priorytetem we środę wymontowany mieszek, we czwartek gościu na stole już go obszył i tego samego dnia wysłał.
Dziś go dostałem i od razu zamontowałem
Poniżej foty jak to wyszło :)
za 25 PLN (z przysyłką) udało sie znacznie poprawić wnętrze.
-
Wygląda elegancko. Dzięki za wyczerpującą informację. Zrobiłem sobie zrzut strony z aukcją i może się przyda w przyszłości. Przyjemnego wachlowania drążkiem. :-D
-
ja tez kupowałem mieszek u tego gościa z jakieś 2-3 lata temu i dalej ładnie wygląda i dobrze mi służy :-P
-
KISIEL2000, muszę powiedzieć, że wygląda rewelacyjnie ;-) Fajnie by było jakbyś na dodatek w pierwszym poście zamieścił screen aukcji zamiast linka...
-
Jestem początkującym i amatorskim użytkownikiem forum także wybaczcie - niestety przekroczyłem max limit upload'u jezeli moze ktos to za mnie zrobić zrzut :)
W każdym razie polecam wyjąć i wysłać swój oryginalny mieszek. Trzeba zlecić wg wzoru, gdyż ten z aukcji może się delikatnie różnić od orginalnych.
A skóra naprawdę I-wsza klasa, nawet wyglada lepiej niż ta fabryczna (zrobiona ze sztucznej skóry).
Jeszcze poluje na orgyginalną gałkę, bo ta jest wyślizgana.
Może ktoś dopasowywał:
http://allegro.pl/galka-biegow-hyundai-i10-lantra-trajet-accent-atos-i3319698631.html
Do czarnej skóry z mieszka może fajnie się prezentować.
-
Załóż bezpłatne konto na ImageShack lub Fotosik lub inny serwer i wrzucaj tam zdjęcia. Potem wstaw je na forum i po kłopocie. Konto na forum będzie puste. ;-)
-
Coś mi się zdaje że 85 tyś km przebiegu przy wytartej gałce zmiany biegów to mało realne, choć na zdjęciu tego nie widać. Mój LC ma 107 tyś km przebiegu i gałka i mieszek ok.
(http://images42.fotosik.pl/904/ec2d5519ef8a01bbm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ec2d5519ef8a01bb)(http://images50.fotosik.pl/1990/e2b9a5b216821da6m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e2b9a5b216821da6)(http://images42.fotosik.pl/904/4d1bba79ae4bccd1m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4d1bba79ae4bccd1)(http://images35.fotosik.pl/1945/278a92769afd261em.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=278a92769afd261e)(http://images33.fotosik.pl/700/48b13ab6d84386c0m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=48b13ab6d84386c0)(http://images49.fotosik.pl/1936/5857a51b39982a6cm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5857a51b39982a6c)
-
Gałka na dole jest matowa, a na górze juz wyślizgana na błysk.
Po pedałach tylko widać lekkie zuzycie na rogu gumy pedału sprzęgła, reszta ok.
Kierownica zżółkła, tapicerka w bdb stanie.
Na manetkach od świateł lekko wytarty nadruk.
Przebieg może był cofany, pewien nie jestem - jestem II wł - poprzedni miał go od Grudnia.2004 do Listopada.2012.
Pierwsze dwa stemple w książce serwis. świadczyły mniej wiecej o przebiegu rzędu 10-15km/rok.
Jak go kupowałem gosciu juz miał drugie auto i jeszcze starą Astrę I do jeżdżenia w
pole.
Zimówki dostałem z rocznika 2004 z dobrym bieżnikiem.
A do tej pory ma org Akumulator Hyindai'a.
-
Gałka na dole jest matowa, a na górze juz wyślizgana na błysk.
I tak jest fabrycznie czyli przebieg ok.
A do tej pory ma org Akumulator Hyindai'a.
Chyba marki Solite bo takie były na pierwszy montaż. U mnie akumulator wytrzymał 12 lat i 95 tyś kilometrów.
-
Chyba marki Solite bo takie były na pierwszy montaż. U mnie akumulator wytrzymał 12 lat i 95 tyś kilometrów
Masz rację - Solite - z logo "H".
Gdzies wyczytałem, że AKU powinno się ładować 2x/rok: przed i po zimie aby utrzymał swoją kondycję przez długie lata.
Ja tak zrobiłem przed zimą 2012/2013.
W Listopadzie prostownik po podłączeniu do AKU pokazał 20% napełnienia - ładowałem go w trybie "wolnym".
Po zimie juz 75%, wiec ma zbliżoną do fabrycznej pojemności.
Ale juz sie nie rozpisuję na ten temat bo to juz trąca offtopem :)
-
Zdemontowałem gałkę zmiany biegów i stwierdziłem że chyba jednak nie powinna być wyślizgana na tej części gdzie jest piktogram układu zmiany biegów. Moją gałkę widziałem od 90 tyś km przebiegu i zawsze taka była. Czyżby tak szybko się wycierała.
-
Ja mam Hultaja od 82 Kkm i taka była gałka - wyślizgana.
Jakość materiałów zastosowanych w kabinie pozostawia wiele do życzenia...
Kierowca w miejscach najbardziej narażonych na uzytkowanie zrobiła się żółta, platiki szybko się rysują, w/w mieszek szybko zrobił się wytarty.
Narazie tapicerka się trzyma. Muszę ja i wykładzinę wyprać, bo poprzedni właściciel mieszkał w małym miasteczku przy głównej drodze i auto w środku było mocno zakurzone.
-
Wybaczcie, że odświeżam tak stary wątek, aczkolwiek nie chciałem tworzyć nowego. Otóż chciałbym powrócić do pierwotnego pytania - jak zdjąć mieszek, a raczej założyć nowy. Stary, zniszczony "wyrwałem" z dolnej ramki i teraz niestety nie wiem, jak założyć nowy, by ten nie wypadał z tej czarnej ramki, której nie mogę w żaden sposób odczepić? Mieszek zakupiłem standardowy (w opisie jest m.in. model mojego Accenta). Problem w tym, że nie wiem jak go zamocować po nałożeniu na drążek.