HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: szteo w 09 Maj 2013, 16:11:31
-
Witam dziś podczas jazdy auto nagle szarpnęło i silnik zgasł. Później juz nie odpalił prosze o pomoc co mogło sie stać?
-
-
nic takiego konkretnego tam nie ma opisane sa tam inne usterki u mnie wszystko niby jest ok silnik kreci a nie pali.
mam jeszcze jedno pytanie czy po wlaczeniu zaplonu przed zapaleniem silnika kontrolka taka zółta z kluczykim w srodku powinna zgasnać czy nie bo u mnie sie swieci caly czas?
-
W instrukcji na pewno masz opisane wszystkie kontrolki i to, która ile powinna się świecić.
-
-
no tak ale silnik nie odpala juz sam nie wiem co moglo sie usrac dodam ze jakies 150 km temu wyminilem rozrzad moze miec to cos wspolnego?
moj mechanik twierdzi ze imobilajzer padl bo pompe slychac wszystko niby ok a swieci kontropka z kluczem w srodku moze miec racje?
-
Ikonka z kluczem to immobilizer (przynajmniej w Gackach), ale jak mój nie zaskoczy to się drze alarm. Chociaż co auto to inaczej pewnie.
W instrukcji do Gacka jest napisane, że zakłócenia w działaniu immobilizera może powodować sąsiedztwo innych kluczyków do tego systemu (nawet do tego samego auta).
Na pewno w instrukcji do Twojego auta są dokładnie opisane objawy i powód różnych zachowań immobilizera. Starczy przeczytać. ;)
-
bede szukal a jak wam cos wpadnie do glowy to dajcie znac
-
Poszukiwanie można zacząć od demontażu osłony kolumny kierowniczej i sprawdzeniu połączenia w kostce M16 (antena imobilaizera). Czy na drugim komplecie kluczyków też występuje usterka ?.
(http://images38.fotosik.pl/2042/6e120ccf9b78d90fm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6e120ccf9b78d90f)
-
tego to nie wiem bo autko u mechanika stoi.
a ten kluczyk mógł się tak rozkodować podczas jazdy?
-
-
auto czasami nie chciało zapalic od razu trzeba było krecic chwile a jak zapalił to silnik z 2 sekundy nie rowno pracował dziś rano tez dopiero za drugim razem załapał i z rury poszedł czarny dym po przejechaniu 20 km gdy trochę przygazawałem silnik szarpnął mocno i zgasł potem już nie zapalił
-
-
teraz juz wiem auto szarpneło podczas jazdy zgasło póżniej po przekreceniu kluczyka swieciła się kontrolka żółta z kluczem środku i nie chce odpalić. Maił ktoś taki problem?
-
to że świeci się kontrolka z kluczykiem to jest jak najbardziej właściwy objaw, problem by był gdyby pulsowała albo nie świeciła, powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika.
Nie szukałbym problemu w immo, jeśli coś szarpnęło podczas jazdy to może być problem mechaniczny/elektryczny, jakiś czujnik który nie pozwala na uruchomienie, pozostaje podłączenie do komputera i sprawdzenie ewentualnych błędów
-
Jutro będzie podłączony do komputera to się okaże.
a po włączeniu u was zapłonu to ta kontrolka nie gaśnie przed uruchomieniem silnika?
-
-
Ile razy ? KONTROLKA OD IMMO GAŚNIE PO URUCHOMIENIU SILNIKA . Napisał kolega Arni71 :
... ,,problem by był gdyby pulsowała albo nie świeciła, powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika " ....
Podam przykład na to, że kontrolka gaśnie przed uruchomieniem silnika, który można po tym fakcie uruchomić. Inny samochód, ale zasada powinna byc ta sama.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2328
-
okazało sie ze to wtryski pokazały błąd i silnik juz nie zapalił po usunięciu bledu silnik zapail ale pracuj jakby na trzy baniaki.
miał ktos taki problem?
[ Dodano: 2013-05-18, 12:24 ]
pojawaił się błąd czujnika połozenia wału
-
-
Skoro wyskoczył ten błąd to po wymianie powinno być ok?
za czujnik trzeba dać 370 zł
-
-
Witam. Tylko trzeba sprawdzić , bo na tym samym kodzie są 2 czujniki : 1. czujnik położenie wału korbowego , 2.czujnik położenia wałka rozrządu .
U mnie kiedyś poszedł ten drugi.
Pozdro.
-
Autko naprawione wymieniłem czujnik połozenia wału orginał za 370 zł zostały sprawdzone wtryski jeden był źle ustawiony miał za niskie parametr. Teraz autko pali elegancko silnik ciszej pracuje nawet.
mechanik powiedział aby dolewać troszkę oleju (miksolu) przy tankowaniu. Jak wy dolewacie coś podobno nie zaszkodzi ?
-
mechanik powiedział aby dolewać troszkę oleju (miksolu) przy tankowaniu. Jak wy dolewacie coś podobno nie zaszkodzi ?
Ja od 3 miesięcy dolewam przy każdym tankowaniu 200 ml oleju Liqui Moly 1052 i jak na razie wszystko jest w porządku. Zauważyłem, że zaczął mi mniej palić.
-
Jak wy dolewacie coś podobno nie zaszkodzi ?
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3479&postdays=0&postorder=asc&start=15
-
A co sadzicie o oleju miksol ktos taki leje
-
A co sadzicie o oleju miksol ktos taki leje
(http://images49.fotosik.pl/1913/a998bf905dd3a8a6m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a998bf905dd3a8a6)
-
to że świeci się kontrolka z kluczykiem to jest jak najbardziej właściwy objaw, problem by był gdyby pulsowała albo nie świeciła, powinna zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika.
No to podbiję archeologicznie... Auto wczoraj normalnie jeździło, dzisiaj przy próbie rozruchu kręci bez problemu, ale dioda immobilizera miga w tym czasie i samochód oczywiście nie odpala. Błędy spróbuję odczytać, ale gdybym nie miał czym... Immobilizer powiedział papa?