HyundaiKlub.pl
Warsztat => Instalacja LPG, CNG, inne => Wątek zaczęty przez: foxtrot49 w 21 Kwiecień 2013, 12:02:08
-
Polecam lekturę,
http://www.auto-swiat.pl/1-zobacz-ktore-silniki-nie-toleruja-instalacji-lpg/4
-
Hmm.. Doszedłem do przewrotnego wniosku. Nie wstawiać Prinsa! :-)
-
Głowice i zawory siadają szybciej przez złe dobranie i zestrojenie instalacji. Chyba że ktoś założył instalacje żeby autem ścigać się i dawać do oporu to wtedy może mieć problemy z silnikiem. są przecież instalacje wtrysku fazy ciekłej.
Węszę tu jakiś spisek.
-
Właściwie to ja też doszukuje się tu spisku. Tylko kto spiskuje przeciwko komu?? Hm. Narazie nie wiem ale jeśli to spisek to jakiś perfidny..... :-?
-
Przypomina mi się dowcip:
Przychodzi baba do lekarza i mówi:
-Panie doktorze, jak się drapię, to mnie tu boli..
-Nie drapać się. Następny proszę!
Wydaje mi się, że spece od Prinsa zbierali dane o najczęstszych reklamacjach, wysłali dane do centrali, a ta - zrobiła sobie podsumowanie i odgórnie wyprodukowała mądrą listę.
Nie wiem - ciężko jest mi się do tego ustosunkować, niemniej ani myslę brać tego pod rozwagę przy zakupie następnego auta.
-
To że siadają głowice i zawory to dzięki producentom, którzy w dobie nowoczesności kombinują z materiałami by było taniej a nowocześniej. Dlatego stosują zawory ceramiczne co ne wytrzymują gazu i potem lament, że gaz to zło. Przykład ford focus gdzie ludzie zakładali gaz a potem pełno ofert sprzedazy na allegro czy otomoto. Podczas gdy stary silnik 1,6 8v ze stajni WV po 100tys na gazie i 80tys na benzynie głowica śmiga dalej a zawory sa jeszcze dobre.
-
Ja miałam z Accentem takie fajne jazdy właśnie. Beznadzieja, bo auto się rozkracza na amen i koniec jazdy. Jak raz (z wielu) zawory rąbnęły, to wybrzuszyło maskę od środka no i dalej z takim "mount everestem" jeździ...
No ale to dawno temu było, instalacja była wadliwa i tyle.
-
Myslę, że to jednak wina złej regulacji, a nie samego paliwa.