HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: Galazkaa90 w 11 Kwiecień 2013, 22:48:45
-
Witam jestem tu nowy i chciałbym poprosić was rade. Posiadam tuscona 2006r 2.0l crdi. Stała mi się ostatnio dziwna rzecz nagle straciłem moc na wolnych obrotach, auto do około 2 tys obrotów ma wielki problem aby jechać. Najbardziej jest to odczuwalne przy ruszaniu z miejsca a po przekroczeniu 2 tys auto naprawdę żwawo się porusza. po zmianie biegu z 1 na 2 jeżeli obroty spadną poniżej 2 tys muli tak samo i tak z każdym biegiem. Stało się to po tym jak 20 min jeździłem po parkingu w poszukiwaniu miejsca. Byłem z tym problemem u 2 mechaników podłączali mnie pod komputer sprawdzali wszystko pdf, dawki paliwa pod kątem elektrycznym również, turbina ponoć także się otwiera, egr też. Wszystkie wężyki kabelki po wstępnych oględzinach również są dobre.. Jednym słowem mechanicy nie maja pojęcia jaka może być tego przyczyna. I tu moje pytanie czy ktoś z was spotkał się z takim problemem. Jeśli tak to bardzo ale to bardzo proszę o rade bo już naprawdę nie wiem co mam zrobić. Jak narazie mam jedno wyjście pojechać do serwisu ale wolał bm tego uniknąć. Bardzo prosił bym o pomoc z góry bardzo dziekuję. Pozdrawiam serdecznie Mariusz.
-
Witam!
Miałem kiedyś podobny problem z służbową Astrą Kombi 2.0, nie dało się nią ruszyć bez mocnego dodania gazu. Okazało się że był problem z którymś z zaworów sterujących turbosprężarką. Raz padł ten zawór a za drugim razem uszkodził się przewód elektryczny do niego, mechanik go poprawił i auto szło jak burza.
Może któryś z przewodów turbospreżarki jest uszkodzony?
Pozdrawiam!
Władysław
-
Dziękuję Ci bardzo za podpowiedz :) przekaże to mojemu mechanikowi może coś z tym zrobi ;) jak to będzie to wiszę Ci duuuuże piwo :)
-
witam
mam identyczny problem w swoim Tucsonie, i po podłączeniu do komputera wyświetlił się bład:
P0299 dolad cisnienie-zbyt male
P0101 uszkodzony czujnik MAF
Czy ktoś miał podobnie?
-
Tobie chociaż jakieś błędy pokazało a mi nic. Sprawdzę te rzeczy o których pisaliście a jak się nie uda to czeka mnie serwis
-
Tylko napisz co było powodem braku mocy
-
Jak tylko się dowiem co było usterką nie omieszkam was o tym poinformować wizytę w serwisie będę miał jakoś koło środy.
-
mam w elantrze to samo ciśnienie doładowania spada poniżej 0.3 muszę sprawdzić cały układ turbo może być gdzieś nie szczelny.
-
Auto obejrzał w końcu ktoś kumaty i stwierdził że na 95% będzie to problem z intelculerem układ musi być gdzieś nie szczelny. 1 Maja oddaje auto w jego ręce po naprawie napisze dokładnie co było tego przyczyną
-
a jednak
-
Witam. Mama od kilku dni dokładnie to samo kompletnie nie ma mocy do 2000 obrotów i dzisiaj wywaliło mi Błąd P2002 o co może chodzić ktoś się już spotkał z ty błędem?
-
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3234 (http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3234)
-
tu nie przekracza ciśnienia doładowania tylko jest za niskie
-
dokładną przyczyną był pęknięty 1 wąż od ciśnienia teraz jeździ jak głupi :)
-
u mnie był zacięty zawór egr w pozycji otawrtej
-
U mnie to samo, winnym był EGR wyczyszczony i auto śmiga jak nowe:)
-
Czy przy wyjmowaniu EGRa trzeba mieć przygotowane nowe uszczelki, czy stare jeszcze można wykorzystać powtórnie? Jeśli jednak trzeba mieć nowe - to tylko ori, czy można z czegoś wyciąć samemu?
Po wykonanej robocie mogę już sobie sam odpowiedzieć: zostają stare (blaszane).