HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: rambo_3m w 26 Marzec 2009, 15:42:29
-
No i znowu potwierdza się moja opinia o samochodach koreańskich. Tucson diesel - 2.0 CRDi - zgaszony na przejeździe przez tory - już nie odpalił - krótkie holowanie i jest w warsztacie. Czekam na diagnozę co się stało. Ktoś ma jakieś podejrzenia? Ja stawiam na pompę paliwa albo wtryskiwacze :(
Koreański samochód - pierwszy i ostatni raz.
-
Koreański samochód - pierwszy i ostatni raz.
masz racje-powszechnie wiadomo,ze auta z innych stron swiata zapalaja zawsze i na dodatek masuja prostate kierowcom.
Ja stawiam na pompę paliwa albo wtryskiwacze
lepiej jednak nie stawiaj diagnoz,jesli jak widac nie znasz kompletnie specyfiki silnikow diesla.wtryskiwacze w jednej sekundzie nie padaja...podobnie jak pompa-chyba ze jezdziles na zajezdzonej.
-
masz racje-powszechnie wiadomo,ze auta z innych stron swiata zapalaja zawsze i na dodatek masuja prostate kierowcom.
Zrobiłem setki tysięcy kilometrów samochodami różnych marek ale nigdy żaden z nich dwa razy w roku nie stanął tak aby nie dało się nim jechać - to chyba o czymś świadczy.
-
Daj spokoj...moj dziadek mial gallopera,teraz ma tucsona 2.0 crdi, wujek ma santa fe,a ja scoupe...zaden od tak sobie nie stanal,a jak cos sie psulo,to wynikalo z wekeploatowania
ps.a gdzie auto kupione ? znasz pochodzenie auta ? kupujac nawet lexusa czuy porsche jak wczesniej nie byl dobrze serwisowany, ktos spapral naprawe , po wypadku, po powodzi zawsze moze sie takie cos stac, daj znac co sie zepsulo
-
Auto stoi od czwartku w warsztacie i wciąż nie ma pewności co mu dolega. Podejrzenia padły już na wtryski, pompę i zawór ciśnienia w listwie wtryskowej. Za małe ciśnienie jest w trakcie rozruchu - o dziwo na pych zapala i jeździ wtedy normalnie. Z tego co widziałem na komputerze to wyskoczył jakiś błąd z kątem wtrysku więc pewnie zawór sterujący. Niestety w warsztacie nie mają takiego aby podmienić dlatego Tucson zmieni dziś warsztat na ASO.
Auto kupione ze sprawdzonego źródła, sumiennie serwisowane w ASO w Mediolanie.
-
Nie podejrzewam cię o to, ale ...
Żona znajomego nie lubiła, dla odmiany, japończyków, bo ...
... bez tankowania potrafiły nagle stanąć i nie chciały odpalić ;-)
pzdr
-
Auto kupione ze sprawdzonego źródła, sumiennie serwisowane w ASO w Mediolanie.
1. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
2. Co to znaczy sprawdzone? Kupiłeś samochód od znajomy/rodziny który dobrze znałeś czy jedynie sprzedawca Cię zapewniał, że to pewny samochód?
-
W warsztacie Hyundai panowie stwierdzili że 3 wtryskiwacze !!! są do bani dlatego nie odpala. To dość dziwne bo na pych nawet jak jest zimny to odpala i jeździ normalnie, nie kopci, pali tyle co zawsze, przyśpiesza, obroty ma równe i wogóle jak gdyby nigdy nic.
No nic- na razie oddam gdzieś te wtryski do regeneracji, potem się zobaczy co dalej :(
-
W warsztacie Hyundai panowie stwierdzili że 3 wtryskiwacze !!! są do bani dlatego nie odpala.:(
to masz już swoje "pewnie źródło",
S.
-
Oddałem wtryski do regeneracji - zakład stwierdził że wtryskiwacze rozpylają bardzo dobrze ale za dużo paliwa idzie na przelew - była nieszczelność. Dzisiaj się okaże czy po regeneracji będzie lepiej.
-
Sorry ,ze zabiram głos w Tucsnie,po prostu mam ten sam silnik.
Twój egzemparz był-jest zameczony,skoro az 3 wtryski były niesprawne.skoro jeżdziłeś w takim ich stanie -musiałeśdługo kręcic rozrusznikiem- i nie kręc ,że NIE.
wtryskiwacz-to rzek króra sie zuzywa i nie jest niesmiertelna
a na koniec,uruchamianie silnika ,któery nie startje z rozrusznika- -to swiadectwo kompletnej ignoracji,nieczytania instrukcji,braku podstawowej wiedzy technicznej,
auto sie zemsciło
I bardzo dobrze
-
Sorry ,ze zabiram głos w Tucsnie,po prostu mam ten sam silnik.
Twój egzemparz był-jest zameczony,skoro az 3 wtryski były niesprawne.skoro jeżdziłeś w takim ich stanie -musiałeśdługo kręcic rozrusznikiem- i nie kręc ,że NIE.
wtryskiwacz-to rzek króra sie zuzywa i nie jest niesmiertelna
a na koniec,uruchamianie silnika ,któery nie startje z rozrusznika- -to swiadectwo kompletnej ignoracji,nieczytania instrukcji,braku podstawowej wiedzy technicznej,
auto sie zemsciło
I bardzo dobrze
Co ty mi tu za bzdury wciskasz. Do tej porty nie miałem ŻADNYCH problemów z odpalaniem, nie musiałem kręcić rozrusznikiem. Awaria nastąpiła z dnia na dzień bez żadnego ostrzeżenia. Samochód jak się zepsuł trafił do ASO !! i tam go odpalali na pych - przecież ja sam takich rzeczy bym nie robił.
Wszystkie wtryski zostały oddane do regeneracji i z zakładzie okazało się że są dobre - co najwyżej trochę przelewają podczas rozruchu i rozstały zregenerowane (50 zł sztuka - dla porównywania ASO za regenerację chciało 800 zł za sztukę - i to chcieli oddać do tego samego warsztatu :) ). Niestety to nie pomogło i dzisiaj będzie wymieniana pompa paliwa (jak się okaże że jest zepsuta to również zostanie zregenerowana).
Na koniec kolego SANTAFER nie obrażaj mnie i nie rób z siebie fachowca bo ja na samochodach zęby zjadłem - zajmuję się renowacją starych samochodów i uwierz mi lub nie ale wiem o co w tym wszystkim chodzi.
-
zajmuję się renowacją starych samochodów i uwierz mi lub nie ale wiem o co w tym wszystkim chodzi.
Zechciej zauważyć, że stare zabytkowe samochody od nowych różnią się i to znacznie. Stare auta często mają więcej wspólnego (jeżeli chodzi o mechanikę) z... ciągnikami rolniczymi niż nowymi samochodami :-P
-
zajmuję się renowacją starych samochodów i uwierz mi lub nie ale wiem o co w tym wszystkim chodzi.
Zechciej zauważyć, że stare zabytkowe samochody od nowych różnią się i to znacznie. Stare auta często mają więcej wspólnego (jeżeli chodzi o mechanikę) z... ciągnikami rolniczymi niż nowymi samochodami :-P
Ogólnie rzecz biorąc zasada działania czy to silnika benzynowego czy diesla się nie zmieniła.
Ale uwaga ! po regeneracji pompy wszystko wróciło do normy - samochód bez problemów odpala i jeździ.
Podsumowując: w dwóch warsztatach źle postawili diagnozę - wtryskiwacze ale przynajmniej nie dałem się naciągnąć i sam załatwiłem regenerację. Zawiniła pompa którą notabene też za psi pieniądz zregenerowałem w prof. zakładzie.
Z całą stanowczością mogę polecić warsztaw Diesel Service w Gdyni na ul. Zakopiańskiej - to są prawdziwi fachowcy.
-
rambo_3m, nie bój nic praktycznie u wszystkich producentów, którzy robią samochody "w dizlu" pompy zdychają a z tego co pamiętam to przoduje ford w tej dziedzinie. Taki urok współczesnych diesli, że lubi paść pompa, wtryskiwacze etc.
-
rambo_3m, nie bój nic praktycznie u wszystkich producentów, którzy robią samochody "w dizlu" pompy zdychają a z tego co pamiętam to przoduje ford w tej dziedzinie. Taki urok współczesnych diesli, że lubi paść pompa, wtryskiwacze etc.
Tak - wiem o tym. Generalnie wszystkie nowoczesne diesle mają ta przypadłość że padają pompy i wtryskiwacze i nie ma znaczenia marka pojazdu ani producent układu zasilania paliwem - czy to Delphi czy Bosch - wszystko w Polsce pada raz częściej raz rzadziej.
-
rambo_3m, oraz kwestia gównianego paliwa i efekt murowany. Na Twoje szczęscie nie dałeś się naciągnąć i to sie liczy :)
BTW: dopisz do polecanych warsztatów ten od regeneracji bo nigdy nic nie wiadomo i może ktoś będzie do nich coś wysyłał ;)
-
Witam
Zmartwiłes mnie tym co Ci sie stało,
Powiedz ile Ciebie to kosztowalo, taka naprawa
Pozdrawiam
-
Romcio: Regeneracja wtryskiwaczy - 4 x 50 zł, regeneracja pompy CR - 200 zł, inne pierdoły (filtry itp.) - 170 zł
-
Podczas rozuchu gdy silnik jest zimny, slychac glosna proace pompy,
Ale jak tylko samochod popracuje 10 min ten halas zanika,
Co może byc powowdem glosnej pracy pompy w zbiorniku?
-
To nie marka "koreanska" zawinila ze padlo ci auto. To slabej jakosci paliwo tankowane na bylejakich tanich stacjach jest przyczyna. Znam przypadki ekstremalne gdzie nowe salonowe auta po pierwszym tankowaniu padaly i konczylo sie sporym rachunkiem. Niestety tak sie konczy tanie tankowanie paliwa slabej jakosci i nie marka jest tu winna bo jakiego auta bys nie kupil wspolczesne diesele na comonie maja ten sam problem i te same systemy paliwowe bo jak do tej pory sa tylko dwaj producenci o ktorych wspomniales ktorzy je wkladaja do aut na calym swiecie! Wtryski i pompy sa teraz bardzo precyzyjne i wysokocisnieniowe spadek cisnienia chocby w jednym przelewajacym wtrysku powoduje problemy rozruchowe bo sa na wspolnej listwie paliwowej. Wiec czy padnie pompa czy wtrysk nie zapali. Ale zapalone wlasnie jezdzi do zgaszenia. Ale co sie dziwic jak czesc paliwa ON robi sie z odbarwianego KWASEM oleju opalowego a chyba wiadomo jak bardzo kwas sie "lubi" z czesciami metalowymi. Cale szczescie ze juz jezdzisz ale ASO zmien skoro diesela odpalaja na popych. Chyba jescze nie robili remontu silnika po takim odpale...
-
Witam
Panowie proszę o pomoc.
Co może byc powodem głóśnej pracy pompy paliwa w zbiorniku.(diesel)
Czy komputer może wykazać błedne prace pompy.
I ile może kosztować taka pompa?
Pozdrawiam