HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: pawelzielony w 11 Marzec 2013, 18:36:52
-
Witam Panowie!
Mam problem z migającą lampką silnika.
Ale od początku wszystko zaczęło się od tego że chciałem przeczyścić DPF'a i na trasie chciałem pojechać na biegu 4 przy 3000 obrotów i wtedy się zaczęło.
Kontrolka najpierw zaczęła migać a później zapaliła się na stałe...
byłem u mechanika i oto fotka z kompa.
dwa błędy:
1. P2002
2. P0234
Co z tym zrobić?
Czy czyszczenie DPF'a wystarczy?
Pozdrawiam
edit: tytuł. tekla
[ Dodano: 2013-04-11, 21:56 ]
Porblem rozwiązany szlak trafił turbinę :/
Na biegach 1, 2, 3 działa normalnie na 4, 5 powyżej 2500 obrotów niestety pada:/
-
Witam. A ja miałem problem z I30 1.6 crdi. Nie załączałą się turbina i obroty nie przekraczały 2000-3000 . Miałem kody błędów następujące:
P1403 Obwód zaworu modułu diagnostyki nieszczelności zbiornika.
P1186 Ciśnienie paliwa zbyt niskie
Wymieniono tylko filtr paliwa i skasowano błędy i wszystko wróciło do stanu sprzed awarii. Ale za miesiąc pokazał się błąd:
P0299 Ciśnienie doładowania zbyt niska wydajność. Auto nie zbiera się "od dołu" , mozolnie przyśpiesza do 2000 obr ale turbina już powyżej tej wartości działa bez zarzutu. Od czego najprościej było by zacząć sprawdzanie ? Jak możecie to pomóżcie aby nie błądzić tam gdzie nie trzeba.
-
zawór EGR do czyzszczenia, możne trochę późno z odpowiedzią ale możne komuś pomoże:)