HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: vqsoft w 01 Marzec 2013, 20:06:03
-
Panowie... czego brakuje wam w waszych ixach ?
mnie brakuje
-otwierania bagażnika z pilota - mimo że jest nawet przycisk
-automatycznego domykania szyb + składanie lusterek automatyczne
jak jest u was? a może ktoś ma już u siebie bagażnik z pilota i lustra składane automatycznie ?
-
Juz chyba był kiedyś podobny wątek na forum.
Co do bagażnika to lepiej otwierać machnięciem nogi pod zderzakiem, niż z pilota.
Mi jeszcze brakuje podgrzewanej przedniej szyby, tak jak ma to miejsce w moim Fordzie Focusie.
- lepszego oświetlenia bagażnika
- własnoręcznego zaprogramowania kluczyka tak aby jednym kliknięciem otwierać drzwi tylko od strony kierowcy, podwójne klikniecie, wszystkie drzwi
-
nie spotkałem podobnego tematu dotyczącego IXa
co do zamka - fajne - w swifcie teścia jest taki patent. ale czy sprawdza się ? mam mieszane uczucia
-
Moim skromnym zdaniem:
-co do podgrzewanej całej przedniej szyby to byłoby super,
-otwieranie bagażnika bez angażowania rąk byłoby świetne,
-doświetlenie bagażnika to także bardzo brakujący element, ale jak zrobi się cieplej to sam się za to zabiorę i postaram się to udokumentować na foto dla forum,
-otwieranie drzwi jednym dla kierowcy i dwa razy dla reszty niepotrzebne, mam to w seacie i jest to nadmierne nadwyrężaniem kciuka, bo nie robi żadnej różnicy poza oszczędzaniem mechanizmu centralnego zamka, zwłaszcza gdy na co dzień jeździ się samemu, a od święta z rodziną (zapominasz o 2-krotnym kliknięciu i w sumie musisz zrobić to 3 razy),
-składanie lusterek (już było o tym) nie jest takie super bo w ziemie może być problem przy zamarzniętym lusterku, autozamykanie szyb jak najbardziej,
A mi by się jeszcze przydało:
-pamięć elektrycznego ustawienia fotela oraz lusterek,
-dodatkowy, opóźniony ruch wycieraczek po spryskaniu i umyciu szyby (zgarnia co spłynie z góry),
-spryskiwacz reflektorów,
-głębszy schowek na okulary,
-ledy dzienne, xenony, doświetlanie zakrętów (choć to nie bajery),
-auto-pilot prowadzący bezpiecznie do domu po ciężkim dniu pracy i samozapinające się pasy - to bajery na Nobla :lol: ,
Poza tym jest całkiem ok
-
Moje "bolączki" i braki:
- firmowe światła led, nie opłaca się instalować ich na własną rękę, bo wyglądają dziwnie a i na paliwie się nie zwróci.
- brak dwubiegowych przycisków szyb, jest tylko drugi bieg do całkowitego opuszczenia szyby kierowcy ale nie ma już do jej całkowitego podniesienia, trzeba trzymać cały czas,
- blokada rodzicielska otwierania drzwi z tyłu na przycisk,
- brak blokady podnoszenia szyb z tyłu, pozostawiając te z przodu, obecna blokada blokuje chyba wszystkie szyby, co jest bezużyteczne,
- schowek na rękawiczki powinien być większy, w grand sceniku mogłem schować tam kilka litrowych butelek a był to samochód bez porównania bardziej upakowany pod maską niż ix-35;
- podobnie jak w g. sceniku brakuje dużo większego schowka pod łokciem z możliwością jego przesuwania, ten jest tak ze 3-4 razy mniejszy i na stałe,
- brak szuflad pod siedzeniami z przodu,
- brak dodatkowego lusterka wstecznego do obserwacji dzieci, w scenicu było, w CRV załatwili to dodatkową funkcją schowka na okulary;
- sterowanie światłami mijania jest bez sensu, wyłączając silnik w jednej z pozycji światła pozostają włączone i co jest dziwne - nie ma sygnalizacji dźwiękowej.
- brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, w fordzie focusie I sprzed 10 lat miałem,
- przednia szyba ogrzewana, czasem się przydawała ale trzeba mieć na uwadze, że czasem przeszkadza przy łapaniu sygnału nawigacji,
- brak niezależnych foteli z tyłu,
- brak isofix na przednim siedzeniu, przy dwóch isofixach z tyłu nikt nie usiądzie pomiędzy nimi, w grand sceniku, który był w środku węższy można było bez większego problemu usiąść. Tu za to jest chyba bezpieczniej, bo foteliki sa bardziej odsunięte od drzwi.
To dla mnie drobne wady ale można było w tych miejscach lepiej się postarać zwłaszcza, że w wielu mniej zaawansowanych samochodach które miałem to jest.
Jednak za nic w świecie nie zamieniłbym IX-a na żaden z dotychczasowych samochodów, ma zbyt dużo innych zalet. :mrgreen:
-
moje opinie :
Moje "bolączki" i braki:
- firmowe światła led, nie opłaca się instalować ich na własną rękę, bo wyglądają dziwnie a i na paliwie się nie zwróci. - co jest dziwne? Przecież można zamontować ładne!
- brak dwubiegowych przycisków szyb, jest tylko drugi bieg do całkowitego opuszczenia szyby kierowcy ale nie ma już do jej całkowitego podniesienia, trzeba trzymać cały czas, - u mnie są - jak u ciebie nie ma powrotu to do serwisu
- blokada rodzicielska otwierania drzwi z tyłu na przycisk, - jest - jak wyżej
- brak blokady podnoszenia szyb z tyłu, pozostawiając te z przodu, obecna blokada blokuje chyba wszystkie szyby, co jest bezużyteczne, - jest taka blokada - nie wiem skąd ty bierzesz te informacje??!!
- schowek na rękawiczki powinien być większy, w grand sceniku mogłem schować tam kilka litrowych butelek a był to samochód bez porównania bardziej upakowany pod maską niż ix-35; - no tak scenik jest lepszy!! - przecież to inna klasa samochodów, podobno w TiR-ach są też większe schowki :-)
- podobnie jak w g. sceniku brakuje dużo większego schowka pod łokciem z możliwością jego przesuwania, ten jest tak ze 3-4 razy mniejszy i na stałe, - jak wyżej
- brak szuflad pod siedzeniami z przodu, - no brak - RACJA!!
- brak dodatkowego lusterka wstecznego do obserwacji dzieci, w scenicu było, w CRV załatwili to dodatkową funkcją schowka na okulary; - kup sobie takie lusterko z przyssawką za 99groszy
- sterowanie światłami mijania jest bez sensu, wyłączając silnik w jednej z pozycji światła pozostają włączone i co jest dziwne - nie ma sygnalizacji dźwiękowej. - słyszałeś o funkcji follow home - a może nie było w twoim gwiezdnym scenicu - poczytaj sobie...
- brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, w fordzie focusie I sprzed 10 lat miałem, - a czego nie miałeś w fokusie?
- przednia szyba ogrzewana, czasem się przydawała ale trzeba mieć na uwadze, że czasem przeszkadza przy łapaniu sygnału nawigacji, - też miałem focusa i mondelaka - nigdy nie przeszkadzało w nawigacji - w ix35 brakuje bardzo
- brak niezależnych foteli z tyłu, - może jeszcze 3 takie malutkie jak w sceniku na dziecięce pośladki??
- brak isofix na przednim siedzeniu, przy dwóch isofixach z tyłu nikt nie usiądzie pomiędzy nimi, w grand sceniku, który był w środku węższy można było bez większego problemu usiąść. Tu za to jest chyba bezpieczniej, bo foteliki sa bardziej odsunięte od drzwi. - scenik jest busem a ix35 SUV-em - dotarło to do ciebie
To dla mnie drobne wady ale można było w tych miejscach lepiej się postarać zwłaszcza, że w wielu mniej zaawansowanych samochodach które miałem to jest.
Jednak za nic w świecie nie zamieniłbym IX-a na żaden z dotychczasowych samochodów, ma zbyt dużo innych zalet. :mrgreen:
:-)
MOŻE porównaj ix35 z maseratti, bolidem F1 i gokartem - to by był na pewno bardzo potrzebny test jak twoje porównanie powyżej - trochę logiki...
-
haha:)
-
Panowie po co nerwy
każdy pisze czego mu brakuje
funkcja tuch down przydała by się w obu szybach przednich a nie tylko u kierowcy - to fakt
2 punktowe otwieranie jest fajne miałem w mazdzie . Jedno delikatne dotknięcie przycisku uchylało szybę jakieś 10mm mocniejsze otwierało ją do końca. nie tęsknie za tym.
blokada szyb jest przecież ale działa na wszystkie szyby poza szybą kierowcy.
-
co do blokowania szyb to nie zgadzam się z przedmówcą, bo u mnie blokuje tylko tylne szyby
-
Brakuje uchwytu na napoje w okolicach radia i podnoszonego siedziska tylnej kanapy (byłoby dobrze odkurzyć czasami resztki chipsów). Drażni mnie też brak możliwości przesunięcia podłokietnika. Mam chyba zbyt długie ręce bo przy obsłudze hamulca ręcznego strasznie mi przeszkadza.
-
moje opinie :
Moje "bolączki" i braki:
- firmowe światła led, nie opłaca się instalować ich na własną rękę, bo wyglądają dziwnie a i na paliwie się nie zwróci. - co jest dziwne? Przecież można zamontować ładne!
- brak dwubiegowych przycisków szyb, jest tylko drugi bieg do całkowitego opuszczenia szyby kierowcy ale nie ma już do jej całkowitego podniesienia, trzeba trzymać cały czas, - u mnie są - jak u ciebie nie ma powrotu to do serwisu
- blokada rodzicielska otwierania drzwi z tyłu na przycisk, - jest - jak wyżej
- brak blokady podnoszenia szyb z tyłu, pozostawiając te z przodu, obecna blokada blokuje chyba wszystkie szyby, co jest bezużyteczne, - jest taka blokada - nie wiem skąd ty bierzesz te informacje??!!
- schowek na rękawiczki powinien być większy, w grand sceniku mogłem schować tam kilka litrowych butelek a był to samochód bez porównania bardziej upakowany pod maską niż ix-35; - no tak scenik jest lepszy!! - przecież to inna klasa samochodów, podobno w TiR-ach są też większe schowki :-)
- podobnie jak w g. sceniku brakuje dużo większego schowka pod łokciem z możliwością jego przesuwania, ten jest tak ze 3-4 razy mniejszy i na stałe, - jak wyżej
- brak szuflad pod siedzeniami z przodu, - no brak - RACJA!!
- brak dodatkowego lusterka wstecznego do obserwacji dzieci, w scenicu było, w CRV załatwili to dodatkową funkcją schowka na okulary; - kup sobie takie lusterko z przyssawką za 99groszy
- sterowanie światłami mijania jest bez sensu, wyłączając silnik w jednej z pozycji światła pozostają włączone i co jest dziwne - nie ma sygnalizacji dźwiękowej. - słyszałeś o funkcji follow home - a może nie było w twoim gwiezdnym scenicu - poczytaj sobie...
- brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, w fordzie focusie I sprzed 10 lat miałem, - a czego nie miałeś w fokusie?
- przednia szyba ogrzewana, czasem się przydawała ale trzeba mieć na uwadze, że czasem przeszkadza przy łapaniu sygnału nawigacji, - też miałem focusa i mondelaka - nigdy nie przeszkadzało w nawigacji - w ix35 brakuje bardzo
- brak niezależnych foteli z tyłu, - może jeszcze 3 takie malutkie jak w sceniku na dziecięce pośladki??
- brak isofix na przednim siedzeniu, przy dwóch isofixach z tyłu nikt nie usiądzie pomiędzy nimi, w grand sceniku, który był w środku węższy można było bez większego problemu usiąść. Tu za to jest chyba bezpieczniej, bo foteliki sa bardziej odsunięte od drzwi. - scenik jest busem a ix35 SUV-em - dotarło to do ciebie
To dla mnie drobne wady ale można było w tych miejscach lepiej się postarać zwłaszcza, że w wielu mniej zaawansowanych samochodach które miałem to jest.
Jednak za nic w świecie nie zamieniłbym IX-a na żaden z dotychczasowych samochodów, ma zbyt dużo innych zalet. :mrgreen:
:-)
MOŻE porównaj ix35 z maseratti, bolidem F1 i gokartem - to by był na pewno bardzo potrzebny test jak twoje porównanie powyżej - trochę logiki...
Fajnie, że się wypisałeś, szkoda, że nic w temacie, kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem? Żadna uwaga nie w temacie, bo każdy pisze za siebie i to są rzeczy, których mi brakuje w IX i żadne takie śmieciowe uwagi tego nie zmienią. :mrgreen:
Masz prawo wypisać swoje, chętnie przeczytam, szczególnie względem czego masz porównanie.
IX to fajny samochód ale są też i lepiej pod ww. względami przemyślane za wcale nie większe pieniądze, bo inżynier bardziej się postarał. Wiele z tych rzeczy miałem też w nowych CRV i RAV-4. Jeżeli ktoś przyzwyczajony do poloneza, to i IX-a uważa za ósmy cud świata, nie bronię ale wolę równać do lepszych.
Na pewno cenię sobie, że w standardzie nie ma obciachowych gadżetów jak rury z przodu. :lol:
Dotarło na podlasie?
-
Panowie, nie przeginajcie. Ja bym chciał mieć tu zawieszenie z regulowanym prześwitem i charakterystyką pracy ustawianą do warunków drogowych, jak w cayenne. Ale to jest niskobudżetowe auto za 100tys. z porządnym napędem. Kupując je miałem świadomość, co biorę. I uważam, że za tą kasę jest to BARDZO DOBRE AUTO.
-
Popieram. Mi tylko starczyłoby niestukające zawieszenie i troszeczkę bardziej spasowane elementy w desce rozdzielczej, co by nie trzeszczało. Ale tak jak kolega powyżej mówi, za tą cenę nie mamy cayenne. Gdyby zrobić wycenę podzespołów w które uzbrojone jest ix35 i porównać do innych marek to wypada hyundai korzystnie.
Trochę mnie śmieszy jak teraz Ford stara się nieudolnie uzbroić Kugę by zwiększyć sprzedaż w segmencie tańszych suvów. Reklamowane aktualnie otwieranie bagażnika bez użycia kluczyka za pomocą nogi to jest wg mnie nieporozumienie. Wystarczy otwieranie bagażnika z kluczyka, ale czy to też jest, aż tak super potrzebne?
Dla mnie ix35 może być goły jak starsze subaru, ważne by jeździł i się nie psuł.
Wszystko co mam w pakiecie komfort jest wg mnie ok.
Pozdrowienia.
-
Nie robiłem personalnych wycieczek Warszawiaku spod Grójca!!
Jak nie umiesz zrozumieć konstruktywnej krytyki to nie pisz porównań...
A tak dla porządku podlasie kończy się na południe od Białegostoku a ja jestem z północy województwa.
Rury są nie tylko z przodu ale i z boku, opinie na temat wyglądu poczytaj sobie na forum - każdy chwali a ty w ramach rewanżu za wytknięcie prawdy nabijasz się - cóż zazdrość niejedno ma imię...
-
jeżeli masz człowieku uszkodzony podnośnik szyby kierowcy, to podjedź do serwisu, a nie zalewasz nam forum żalami.
-
Jak chcecie dyskotować kto skąd pochodzi to proponuje "serwis" TVN Warszawa!
-
Należy się tylko cieszyć, że nikomu już niczego więcej nie brakuje w IX35. :lol:
-
Mi czasami brakuje paliwa!
-
To czego brakuje w naszych IX35 jest w SANTA FE i IX55 ,jeśli kaprysicie na wypas IX-a35 to kupić auto z segmentu wyżej.Wg mnie za tę cenę auto dobrze skrojone i nie ma co gdybać jakby miał to czy tamto,byłby pewnikiem droższy.Konkurencja niczym nowym w tym segmencie(w tej samej cenie) nie powalaJak koledze wachy też mi czasem brak w moim wozidle.Co do orurowania rzecz gustu,mnie śmieszy w suvarach ten gadżet,a w praktyce wygląda tak,że przy spotkaniu z przeszkodą owe rurki pierwsze wchodząc do wnętrza rozpitolą chłodnicę,co nie jest tak pewne że uczyni to zwierz czy inna przeszkoda nie mając rur w ogóle.
-
Mi brakuje opcji 4WD w 1.6 ...
Ale i tak daje radę ;-)
-
Mnie brakuje możliwości ściemniania podświetlenia radia (w dzień). Irytuje mnie to intensywne niebieskie podświetlenie i guzik który zamiast wyłączać samo podświetlenie wygasza całkiem wyświetlacz radia :-/
Poza tym przydałoby się domykanie szyb z pilota bo przy takiej ilości gadżetów jaką napakowali ix35 chyba zapomnieli o tych naprawdę przydatnych :-P
-
jak dla mnie to bak 50l czesto trzeba być na stacij:)
-
Brakuje guzika zamykania tylnej klapy i elektrycznego ustawienia fotela i lusterek na 2ch kierowców.
-
Podsumowując, cenie zakupu brakuje jakieś 50tys. :-D
-
To czego brakuje w naszych IX35 jest w SANTA FE i IX55 ,jeśli kaprysicie na wypas IX-a35 to kupić auto z segmentu wyżej.
Luźne pytanie było, więc puszczają ludzie wodze fantazji. Jeżeli komuś brakuje w aucie słonia, to niech się wypowie.
To jest niskobudżetowa wersja pseudo suva, więc nie kupi tego ktoś kto ma kasę i spore wymagania, tym bardziej nie wymieni samochodu z powodu jakiś drobiazgów. Przynajmniej na forum można odreagować, a przyszłym kupującym może się coś nasunie, i zmienią decyzję.
A do wszystkich, którzy tutaj psioczą nie w temacie: idźcie turlać kulki na swetrach!
Co do tematu wątka, to mi brakuje automatu, bo w manualu drążkiem trzeba machać jak rakietą tenisową. A nie kupilem, bo gdybym miał kasę, to wybrałbym zupełnie inne auto i to innej marki.
-
Noo, ja po namyśle celowo NIE wziąłem automatu, czego teraz żałuję.
-
Co do tematu wątka, to mi brakuje automatu, bo w manualu drążkiem trzeba machać jak rakietą tenisową. A nie kupilem, bo gdybym miał kasę, to wybrałbym zupełnie inne auto i to innej marki.
Ja gdybym zdecydował się kupić 2.0 Diesla 4WD to odżałowałbym i te 5 tys na automat :-P
-
Znowu nie na temat.
Napisałem wyraźnie, że nie miałem. Kupiłem ixa, bo brakowało mi ok 6 tysiaków do auta na które polowałem, a termin cisnął. Zadowolony jestem, bo starczyło na 4WD i do tego mogę za sobą ciągnąć aż 2 tony :)
Chyba mi brakuje tempomatu, nigdy nie miałem, ale podejrzewam, że doceniłbym.
Teraz zastanawiam się nad uchwytem do telefonu i oprócz przyssawek, ktorych nie chcę jest jeden brodit, który wygląda kosmicznie, a mi pasowałoby umieścić telefon blisko gniazda, bo są tam dwa słupki - tylko jak to zrobić ?
-
Właśnie wczoraj do mnie dotarło czego mnie najbardziej brakuje. Brakuje otwieranej tylko tylnej szyby w klapie bagażnika. Tak jak to było w Tusconie i Kie Sportage starszej generacji. Zwłaszcza by mi się przydało gdy mam na haku bagażnik z rowerami.
-
A jaki masz bagażnik,na ile rowerów,jak się sprawuje?Właśnie chcę kupić na hak na 4 rowery.
-
Właśnie wczoraj do mnie dotarło czego mnie najbardziej brakuje. Brakuje otwieranej tylko tylnej szyby w klapie bagażnika. Tak jak to było w Tusconie i Kie Sportage starszej generacji. Zwłaszcza by mi się przydało gdy mam na haku bagażnik z rowerami.
A jaki masz bagażnik,na ile rowerów,jak się sprawuje?Właśnie chcę kupić na hak na 4 rowery.
Ja ma firmy INTERPACK. Na 4 rowery tylko nie uchylny. Ale zapłaciłem 500 zł. Prosty montaż cała listwa ze światłami i miejscem na rejestrację jest. Do Chorwacji z 4 rowerami bez żadnych problemów. bagażnik stabilny 150-160 km/h można ładować na autostradzie :).
-
Moj wybór padł na nie uchylny na 4rowery firmy Amos,raczej konstrukcja ta sama,powinien wytrzymać.
Pozdrawiam!
-
Polecam Thule Euroway, trochę droższy ale uchylny i lekki.
-
Polecam Thule Euroway, trochę droższy ale uchylny i lekki.
Ładny!
Jednak nie moglem przełknąć brzydki wygląd tego AMOSa(bez obrazy posiadaczy) i wziąłem WJENZEK ALFA 3+1( z Czeskiego filmu :) ),wyszło trochę taniej niż Euroway z adapterem.
Pozdrawiam
-
Aaaa jeszcze jeden duży brak - automatyczne otwieranie/ zamykanie szyby z przodu po stronie pasażera :evil:
-
Cóż, brakuje przede wszystkim tempomatu. Dziwne, że nie ma tego nawet jako opcji w wersji Komfort. Z tego co się orientowałem to dostępny jest dopiero w najbogatszej wersji.
Brakuje też opcji napędu 4x4. Cóż, nie jest to stały napęd więc nawet przy silniku 1.6 nie byłoby żadnego dyskomfortu. Automatu też oczywiście dostać nie można.
Brakuje domykania szyb z pilota. Nie ma też automatycznego podnoszenia/opuszczania wszystkich szyb. Tylko trzeba ciągle dzyngla trzymać aby to uczynić.
Czegoś mi jeszcze brakuje względem meganki,ale zapomniałem :) Trochę renata mnie rozpieściła swoim wyposażeniem mimo, że wersja w zasadzie jedna z podstawowych ale wzbogacona kilkoma pakietami.
-
Wczoraj kupiłem dla żony 12 letnie Audi A4 i po otwarciu maski właśnie mi się przypomniało czego mi jeszcze brakuje w IX35 .............. siłownika maski :!: :!: :!:
Krew mnie zalewa jak każdorazowo po otwarciu maski muszę podpierać ją "tyczką" jak w Polonezie :-P
-
mozna wstawić siłownik do łady.. na forum kianki jest to praktykowane.. koszt niewielki a wrażenie bezcenne ;)
-
"automatycznego domykania szyb + składanie lusterek automatyczne"
rzeczywiscie cos takiego by sie przydalo szczegolnie w lato kiedy nie rzadko jezdzi sie z otwartymi oknami i szyberdachem. niestety nie da sie tego zaprogramowac w komputerze (pytalem w serwisie) bo w aucie nie ma w ogole takiego modulu. jedyne co mozna wlaczyc w kompie to autoblokada drzwi po ruszeniu auta (jakies 15km/h).
zapewne wielu z was przeszperalo internet w poszukiwaniu jakiegos modulu do szyb lusterek i szyberdachu. tez poszperalem ale nie znalazlem za wiele.
pisalem do czlowieka ale bez odzewu.
btw u mnie w serwisie powiedzieli ze moga mi zamontowac jakis modul ale sam musze sobie go znalezc bo oni jeszcze na dobry nie trafili. niby super przyjamniej gwarancji sien ie straci tylko najpierw trzeba taki modul gdzies znalezc :)
moze ktos juz cos takiego robil?
-
jest do kupienia w tym sklepie, ale slabo znam ten jezyk :)
smart window (http://igbooster.co.kr/eshop/mall/detail.htm?ass_code=AS1215446119&p_code=p1322453135&pg=1)
tu juz lepiej - angielski
smart window 2 (http://dtgautos.com/index.php?route=product/product&filter_tag=&sort=rating&order=ASC&page=27&product_id=2093)
-
Odgrzewając trochę temat, mnie brakuje zdecydowanie i mocno możliwości zablokowania (samego) zamka bagażnika. Tak, aby po zamknięciu pokrywy zanim jeszcze wsiądę i uruchomię silnik pokrywa była trwale zamknięta.
Po prostu nie bardzo lubię ryzykować, że jakiś gnojek podbiegnie i ukradnie mi plecak.
Te kwestie składających się lusterek i podnoszących szyb, jak i pewnie klapy to się by pewnie dało załatwić przez jakiś prostu komputerek wiszący sobie na magistrali CAN... O ile to nie jest łączone więcej niż jedną. Po ostatnich atakach na Toyoty i Fordy pewnie ktoś opracuje i taką metodę na Hyundaie ;-)
-
Tak, aby po zamknięciu pokrywy zanim jeszcze wsiądę i uruchomię silnik pokrywa była trwale zamknięta.
Ale ja tak mam. Jeśli zamknę bagażnik i odejdę od niego, to już nikt go nie otworzy. Tylko, że ja mam system bez kluczykowy.
-
Jak zostawicie światła w pozycji "AUTO" to auto zostawia na chwilę zaświecone światła - funkcja Follow me home. I tu mały kruczek: wystarczy drugi raz nacisnąć zamykanie na pilocie i... gasną! Tak samo po otwarciu: otwarcie samochodu zaświeca światła, ale drugie naciśnięcie otwierania na kluczyku je gasi (zaświecą się po uruchomieniu silnika)
-
mietekb, było już o tym :)
-
No i ja dorzuce swoje 5 gorszy.
- podczas przyciemniania deski rozdzielczej, zegary sie sciamniaja ale wskazniki wlaczenia swiatel (pozycyjnych, mijania itp) pala sie dalej silnie jasnym swiatlem (irytujace w nocy);
- podczas deszczu opuszczenie i podniesienie szyby nie wyciera jej z kropli, trzeba ruszyc 4 litery na zewnatrz auta i wytrzec ja samodzielnie (oczywiscie na parkingu, podczas jazdy problem znika :-D );
- przy wlaczonym automatycznym trybie wycieraczek, zeby jednorazowo przetrzec szybe samemu trzeba pchnac dzwignie o dwa stopnie w dol co powoduje wylacznie automatycznego wycierania - beznadziejene rozwiazanie;
- kat ustawienia wyswietlacza oryginalnego radia z nawigacja - podczas slonecznych dni nic na niej nie widac, a jak sie dodatkowo zalozy okulary przeciw sloneczne to juz w ogole kaplica;
- w navi brak automatycznego trybu wyswietlania dzien/noc;
- brak automatycznego pomiaru poziomu plynu spryskiwacza.
To chyba tyle :-)
-
Mnie denerwuje ze jeśli wycieraczki są na auto to zawsze przy odpaleniu auta musza sie załączyć - bezsensu jak szyba sucha. Brak automatycznego opuszczania szyby pasażera automat tylko po stronie kierowcy. Brak miejsca na kawę :) te przy podłokietniku jest w bezsensowny miejscu i bardzo nieporeczne. Przycisk od zmiany danych na komputerze w bezsensownym miejscu - dobrze ze po FL jest na kierownicy.
-
Apropos tego cudownego przysku TRIP. Czy u Was też jest niepodświetlony?
Mi brakuje najbardziej ciągle widocznego zegara, na NY800 jest on tylko wyświetlany w menu głównym (no i w nawigacji bez względu na jej autora).
-
Zgadza się u mnie TRIP też nie podświetlony tak samo jak pokrętło od obniżania świateł :(
-
podświetlane są przyciski i pokrętła, których można używać podczas jazdy, a zabawa komputerem pokładowym do takich nie należy.
-
Nie wiem może jestem dziwny ale wiele razy mi się zdarzyło używać komputera pokładowego podczas jazdy sprawdzić średnie spalanie, ile km pozostało do następnego tankowania - za to nigdy tego nie używałem na postoju :) więc uważam że akurat to powinno być w dogodnym miejscu dla kierowcy jak również podświetlenie. Koniec OT. :)
-
Jak się zbierze te całe litania to powstanie obraz samochodu którego jeszcze nie stworzono, jest w nocnych snach o potędze projektantów Astona Martina i prawdopodobnie pierwszy raz użyją takiej elektroniki w citroenie.
Ja bym chciał i bardzo potrzebował do życia m.in.:
- wyswietlacze lcd wmontowane w kierownice wyświetlające orientację północ-południe
- szklaną podłogę, by widzieć po czym mój aston martin jeździ
- aparat tlenowy podwieszony do dachu bo czasami potrzebuje sobie powdychać
- guzik automatycznej zmiany opon z letnich/zimowe
Wiecej grzechow nie pamietam, za wszystkie bardzo żałuję. Proszę o pokutę, naukę i rozgrzeszenie. Obiecuję dołożyć $ następnym razem do Q7.
-
Zgadza się u mnie TRIP też nie podświetlony tak samo jak pokrętło od obniżania świateł :(
podświetlane są przyciski i pokrętła, których można używać podczas jazdy, a zabawa komputerem pokładowym do takich nie należy.
Ja uważam, że zabawa komputerem może nie, ale myślę, że został on tam zamontowany by podczas jazdy kontrolować między innymi :zasięg samochodu, jego przebieg dzienny, czas jazdy, tak ja w innych markach ( Opel - sterowanie z kierownicy, Skoda sterowanie na manetce włączania wycieraczek itp.) W naszych samochodach z niektórymi włącznikami przekombinowano- przycisk składania/rozkładania lusterek zwewnetrznych, nie rozumiem dlaczego nie został podświetlony.
Koniec marudzenia i tak nie jest najgożej ( inaczej bym nie kupił :-).
-
panowie z przeglądaniem kompa jest jak z rozmową przez telefon podczas jazdy (zabronione ale praktykowane), zamiast patrzeć na jezdnie będziecie śledzili wskazania kompa, a już składanie lusterek nie wiem po co komu, w końcu składam tylko gdy zaparkuję.
-
Odnosnie otworów na kubki (?) w konsoli środkowej: czy ktoś opatentował jakiś sposób na zapełnienie tych dziur (rodzaj popielniczki) lub takiej modyfikacji aby nadawały się do trzymania kubków (w większości modeli samochodów, nawet przy podobnym rozwiązaniu, w środku otworów znajdują się jakies gumowe wypustki, które powodują usztywnienie kubka).
-
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=42665&highlight=#42665
-
panowie z przeglądaniem kompa jest jak z rozmową przez telefon podczas jazdy (zabronione ale praktykowane), zamiast patrzeć na jezdnie będziecie śledzili wskazania kompa, a już składanie lusterek nie wiem po co komu, w końcu składam tylko gdy zaparkuję.
Często składam podczas wjazdu na prom, a rozkładanie wczesnym rankiem ( w ciemnościach) wymaga pomacania w celu znalezienia przycisku. Moim zdaniem konstruktorom nie chodziło o ergonomię, a raczej o spore oszczędności. :->
-
Apropos tego cudownego przysku TRIP. Czy u Was też jest niepodświetlony?
Mi brakuje najbardziej ciągle widocznego zegara, na NY800 jest on tylko wyświetlany w menu głównym (no i w nawigacji bez względu na jej autora).
Przycisk TRIP też mam niepodświetlony.
Mamy podobne zdanie na temat zegara. Dlatego dokupiłem: aliexpress (http://www.aliexpress.com/item/Car-Accessories-Led-Clock-Voltage-Table-Cigarette-Lighter-In-Line-Car-Thermometer-Clock-Voltmeter/1778030398.html)
Zegarek, data, termometr i woltomierz w jednym.
-
panowie z przeglądaniem kompa jest jak z rozmową przez telefon podczas jazdy (zabronione ale praktykowane)
Gdzie jest zakazane ?
-
Drodzy,
A czy macie tak samo , że jak włączycie nawiew na szybę to od razu włącza wam się AC i nawiew na maxa? i tak za każdym razem bez ( po wyłączeniu i włączeniu zapłony nie zapamiętuje poprzedniego ustawienia )
i u mnie jeszcze świruje komputer pokładowy
na początku po zakupie jak zatankowałem do pełna to sam się zerował licznik średniego spalania, teraz już się sam nie zeruje, i przy tym nie wiem w jaki sposób liczenie to się odbywa gdyż np po przejechaniu pełnego baku i zatankowaniu czyli wiem ile litrów spaliłem różnica między kompem a rzeczywistości jest prawie litr.
Jak da się ustawić automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu pewnej prędkości ? tylko w serwisie ? płatne ? ktoś robił ?
mogło by być doświetlanie zakrętów , skoro jest moduł świateł dziennych i follow home to powinien od razu coś takiego zawierać .
brakuje mi tez trybu auto dla okna pasażera z przodu
autodomykanie szyb z pilota też by się przydalo... w każdym vw jest fabrycznie.. no ale nie ma co porównywać w ten sposób.
-
Drodzy,
A czy macie tak samo , że jak włączycie nawiew na szybę to od razu włącza wam się AC i nawiew na maxa? i tak za każdym razem bez ( po wyłączeniu i włączeniu zapłony nie zapamiętuje poprzedniego ustawienia )
Też tak mam
Jak da się ustawić automatyczne zamykanie drzwi po przekroczeniu pewnej prędkości ? tylko w serwisie ? płatne ? ktoś robił ?
Po zakupie miałem, poczym zanikło. W serwisie ustawili na nowo. Za darmo, ale nie wiem, czy to dzięki gwarancji, czy jest to bezpłatne.
mogło by być doświetlanie zakrętów , skoro jest moduł świateł dziennych i follow home to powinien od razu coś takiego zawierać .
Też tak uważam
brakuje mi tez trybu auto dla okna pasażera z przodu
autodomykanie szyb z pilota też by się przydalo... w każdym vw jest fabrycznie.. no ale nie ma co porównywać w ten sposób.
W fordzie c-maxie z 2004 r też miałem, a tutaj - zonk
[ Dodano: 2014-05-20, 15:10 ]
Apropos tego cudownego przysku TRIP. Czy u Was też jest niepodświetlony?
Jednak jest on podświetlony, przepraszam za błędny wpis
-
Witam.
Mam kilka pytań odnośnie udogodnień w naszym pojazdach. Czy jest możliwość:
1. Domykania szyb z pilota.
2. Aby szyba przednia po stronie pasażera domykała się w sposób ciągły jak po stronie kierowcy. Strasznie to denerwujące że trzeba trzymać przycisk domykania!
3. Aby po kliknięciu w centralny zamek zapaliły się przednie światła w nocy do wsiadania.
Może małe rzeczy a fajnie aby działały.
-
Cześć z tego co się dowiedziałem w ASO:
ad1. nie da rady
ad2. nie da rady
ad3. to akurat u mnie działa
Ale może ktoś ma inne info bo jak wiadomo w ASO to większość jest niemożliwa jak np. tempomat.
-
ad1i2. na aliexpress są moduły do domykania szyb.
Nie wiem jak z awaryjnością.