HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: daroreczek w 01 Marzec 2009, 21:06:17
-
<co?> witam wszystkich użytkowników lantry i innych modeli. Pisze po raz kolejny ponieważ, podajecie bardzo pomocne rady. Teraz chodzi mi o to ,ze w mojej lantrze mam instalacje gazową (LOVATO) i jeździ się super, na gazie są małe problemy z reduktorem ,ale to wiem i wymienię ,ale nurtuje mnie pytanie dlaczego?? gdy przełączę na benzynę auto nagle traci na mocy i czasem jak jadę na małych obrotach to sinik jak by nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa. Najgorzej gdy braknie gazu i rano muszę jechać na benzynie to jest dramat czasem muszę wciskać pedał gazu do dechy bo inaczej nie pojadę tak się dławi czy coś podobnego. Nie wiem co jest?? Jest to naprawdę nie komfortowe gdy się podjeżdza pod górkę a auto muszę do dechy wciskać gaz żeby jakoś pojechało. Jak już przekroczy 3000 obrotów to wtedy auto dużo lepiej się zbiera czuć ,ze jedzie ,ale to myślę ,ze na ten silnik nie jest to co powinno proszę o jakieś wskazówki z góry dzięki wszystkim pozdrawiam <piwo>
-
A filtr paliwa był wymieniany? Może już przytkany.
-
nie filtra nie wymieniałem
-
Stary post ale odpowiem: Miałem tak w lanosie, i chodziło o to że komputer po przełączeniu spowrotem na benzyne pracował na ustawieniach z gazu, i dostawał chyba za dużo (albo za mało, ale to nie ważne) benzyny. Poprosiłem panów od gazy żeby zainstalowali coś co instalują standardowo w autach w których wiedzą że problem występuje takie coś co przywraca komputer do ustawień fabrycznych w momencie przełączenia na benzynę. I od tej pory ten problem zniknął/znikł. A druga sprawa to jak jest to II generacja to chyba ma mixer i zwężony dolot, i na benzynie chodzi słabiej niż przed założeniem, więc może chodzić o obie rzeczy na raz.
Mam nadzieję że coś pomogę.