HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: dzako w 26 Luty 2009, 20:18:15
-
Witam
mam 2 pytania
1. Jakie paski do były stosowane w scoupe do alternatora oraz do pompy wody ?? dodam ze do alternatora mam 900 a do pompy 640 ;/ i cięzko go było dostać ;/
2. jakie zawory są w scoupe rocznik 93 ?
chodzi mi o to czy hydrauliczne czy jakie :( bo ja sie nie znam
proszę o szybką odpowiedz :D
pozdrawiam
-
Zwykłe zawory, hydrauliczne są (z tego co się orientuję) w Coupe. Ja z paskami nie miałem problemów; powiedziałem i dostałem je od ręki :)
-
a może chce sprzedać jednogo z t :> ych Twoich scoupe hehe :D :>
-
Niestety nie :P ]:-> Choć przed kupnem drugiego miałem na oku Twojego obecnego, lecz coś mi w nim nie pasowało. Wybacz, ale jednak się nie pomyliłem.
-
serio :D oglądałeś mojego :D
a mów co Ci sie w nim nie podobało :D
pozdro :D
-
Przede wszystkim sposób w jaki rozmawiał ze mną właściciel... :evil: bez komentarza. A jeśli chodzi o auto-To co ty napisałeś, cyt.: " samochód ma wysokie obroty i podczas przyspieszania czasami przerywa coś jakby nie dostawał paliwa(w moim pierwszym tak było, dlatego już go nie chciałem) były założone świece bez podkładek i od hyundaia scoupe gt ", odpalanie z guzika-wiedziałem, że to nie jest seryjne; mówił Ci, że czasami miał problemy z elektryką?? Mi tak, ale bez szczegółów.
No ale to już temat na inny dział. Odbiegamy od tematu
Do Administracji: SORKI ZA OFFTOPIC :-P :p
-
bo zgadza sie ale nic nie mowił ze ma problemy z elektyką ;/ tylko ze szyba sie zacina czasem itp ;/ napisz na priv ile chciał od Ciebie :D i więcej szczegółów jak by Ci sie chciało :D
pozdro
a ja mojego chyba teraz juz nie będę robić bo sie nie opłaca , szprzedam <cisza> na części i juz
-
witam :D
dzisiaj korzystając z okazji że na dworze mamy piękną pogodę <ok> :mrgreen: postanowiłem rozebrać mój silnik w scoupe :D ( nie jestem mechanikiem )
:roll:
A więc tak :D zamieszczam kilka zdjęc i mały opis do czego udalo mi sie dojść :) może mi teraz poradzicie co dalej robić <czytaj> :?:
http://img10.imageshack.us/my.php?image=kopiadsc00256.jpg
http://img22.imageshack.us/my.php?image=kopiadsc00269.jpg
http://img22.imageshack.us/my.php?image=kopiadsc00271.jpg
http://img22.imageshack.us/my.php?image=kopiadsc00272.jpg
http://img11.imageshack.us/my.php?image=kopiadsc00273.jpg
jak widać na fotkach ( przepraszam za ich jakość ) wał zrobił troche bałaganu hehe i jak sie okazało był juz chyba spawany i szlifowany ( nie mam tej fotki ) zawory sa chyba dobre i tłoki tez więc co mam wymienać całą głowicę czy sam wał ?
pozdrawiam
-
zawory hydrauliczne sa w coupe a a w twoim masz regulowane i co udalo ci sie zdzialac jesli moge spytac
-
no okazało sie ze wałek rozrządku był najprawdopodobniej spawany ;/ rozkręciłem glowice zawory sa chyba wygięte ale nie sprawdzałem bo nie wiem jak ;/
kupuje nową głowice bo nie opłaca sie chyba wymieniać samego wałka ;/
jutro jade po uszczelki i po pasek , pod koniec tygodnie będę miec juz głowice :D ( uzywka za 180 zł ) a na fotach widać co sie stało :D
pozdro