HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: paqqqo w 18 Styczeń 2013, 18:29:04
-
Witam,
Samochód tydzień stał w garażu. Padł akumulator (żadne lampy się nie świeciły - nawet te w bagażniku czy na dole drzwi). Po włożeniu nowego podczas zapalania na tablicy świeci się airbag oraz akumulator. Rozrusznik działa ale auto nie odpada. Benzyna oczywiście jest.
Akumulator kupiłem Varta, 60A, 12V, 540
Hyundai Coupe 1.6, rocznik 2004
Pomocy :)
[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2013-01-18, 22:48 ]
Tagowanie tematu
-
Może to pomoże będąc na zewnątrz samochodu zamknij wszystkie drzwi zazbroj alarm (centralny zamek), a potem rozbroj miałem tak samo jak odłączyłem akumulator i immo zwariowało.
-
Dzięki za sugestię, ale to nie to.
Poprawka, nie świeci się airbag tylko abs po włożeniu nowego akumulatora.
-
Czy jak był odłączany stary akumulator kluczyk nie był w pozycji zapłon.
-
Nie, nie był.
-
Spróbuj przekręcić kluczyk w pozycję ON i wcisnąć przycisk RESET w centralce alarmu.
Zamknij wszystkie drzwi zazbroj alarm (centralny zamek), a potem rozbroj bedąc wewnątrz samochodu (powtórz kilka razy).
-
Próbowałem kilka razy i nic.. może bezpieczniki?
-
Jakie kontroli przy zegarach świecą się po przekręceniu kluczyka w pozycję ON. Czy jest zamontowane immo.
-
Jest immobilizer. Na początku wszystkie świecą(niskiego ciśnienia oleju, airbag, ładownia akumulatora, abs), przy próbie zapalenia i po przekręceniu z powrotem zostają tylko dwie - ładowanie akumulatora i abs.
-
A czy CHECK się świeci.Co do bezpieczników może być tak że przy okazji akumulatora padło w tej samej chwili coś innego taki zbieg okoliczności.
-
Nie, check się nie świeci.
-
http://www.newtonnet.co.uk/coupe/GK (http://www.newtonnet.co.uk/coupe/GK-HMA-WorkshopManual/frameindex.htm) Schematic diagrams(lewa strona na dole) strona 8 zobacz przekażnik E41 i E42 i bezpiecznik BATT 120A.Chyba bez podpięcia pod komputer się nie obędzie check powinien się świecić jeśli nie to albo żarówka niesprawna albo ktoś ją usunął.Oprócz przekażników może być jeszcze czujnik położenia wału korbowego, pompa paliwa.
-
Spalony jest na pewno BATT. Dwa pozostałem nie wiem jak sprawdzić czy są spalone. Sorry za brak kompetencji wynikający ze zbyt małego doświadczenia. Kostki E41 i E42 są pełne i jednolitej barwie, jak sprawdzić czy są przepalone?
BATT szukałem już w dwóch sklepach ale nikt nie ma. Będę zaraz jechał do większych i szukał dalej, ewentualnie do stacji autoryzowanej.
Dzięki za pomoc. Jak znajdę BATT i podłączę to dam znać.
[ Dodano: 2013-01-22, 14:39 ]
Wymiana BATT wystarczyła i samochód na chodzie. DZIĘKI KOSMOS2011.
-
Witam
i poradziles sobie z tym problemem? bo mam podobny
tylko u mnie swiecila sie chack engine wypadanie zaplonow w cylindrze 4
po deszczach auto stalo 5dni wchodze a tu delikatny stukot przy odpalaniu jak by prad nie ciagnal rozrusznika lapmi ledwo swiecily
po 3 dniach padlo wszystko co do pradu
sprawdzilem miernikiem napiecie w AKU i 0,96 pokazuje :P
wiec wiadomo ze aku do naladowania lub wymiany bo jest chyba ten od nowosci w tych autach
tylko pytanie co go wyladowalo;/ mozliwe ze ten blad chack engine
dzieki za info
-
Tak, u mnie był spalony przekaźnik.