HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: seb_jak w 23 Styczeń 2009, 12:01:21
-
Witam,
Mam problem (prawdopodobnie) z odpowietrzeniem zbiornika.
Mianowicie: po zatankowaniu na full silnik ma tendencję do przygasania, wymaga ciągłych przygazówek aby utrzymać go na obrotach i aby nie zgasł. Problem mija gdy poziom paliwa opadnie. Również postój (czas na wyrównanie ciśnień) pomaga na pewien czas.
Na pierwszy ogień sprawdziłem korek, a nawet zrezygnowałem z niego całkowicie aby wyeliminować tą przyczynę. Niestety nie rozwiązało to problemu, mechanik również nie znalazł żadnej widocznej przyczyny takiego stanu rzeczy.
Może ktoś ma podobne doświadczenia ?
Pozdrawiam,
-
"słowo" klucz: EVAP
zacznij od tego linku (http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=405&highlight=evap)
-
Dzięki za nakierowanie na temat :)
Pozdrawiam,
-
Odświeżając temat:
Po długich i ciężkich zmaganiach mojego mechanika udało się znaleźć przyczynę niedomagania.
Na pierwszy okien poszło sprawdzenie całego układu paliwowego - czysto.
Komputer pokazał problemy na 4 cylindrze. Sprawdzano jeszcze wtryskiwacze, a winna okazała się... jedna cewka.
Nie mam pojęcia dlaczego akurat uszkodzona cewka powodowała problemy tylko przy pełnym zbiorniku. Faktem jest jednak, że jej wymiana usunęła problem :)