HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: seb_jak w 23 Styczeń 2009, 12:01:21

Tytuł: Odpowietrzenie zbiornika w Accencie LC 1,3 z 2000 r.
Wiadomość wysłana przez: seb_jak w 23 Styczeń 2009, 12:01:21
Witam,

Mam problem (prawdopodobnie) z odpowietrzeniem zbiornika.
Mianowicie: po zatankowaniu na full silnik ma tendencję do przygasania, wymaga ciągłych przygazówek aby utrzymać go na obrotach i aby nie zgasł. Problem mija gdy poziom paliwa opadnie. Również postój (czas na wyrównanie ciśnień) pomaga na pewien czas.
Na pierwszy ogień sprawdziłem korek, a nawet zrezygnowałem z niego całkowicie aby wyeliminować tą przyczynę. Niestety nie rozwiązało to problemu, mechanik również nie znalazł żadnej widocznej przyczyny takiego stanu rzeczy.
Może ktoś ma podobne doświadczenia ?

Pozdrawiam,
Tytuł: Odpowietrzenie zbiornika w Accencie LC 1,3 z 2000 r.
Wiadomość wysłana przez: e-gen w 23 Styczeń 2009, 14:05:30
"słowo" klucz: EVAP

zacznij od tego linku (http://forum.hyundaifanklub.pl/viewtopic.php?t=405&highlight=evap)
Tytuł: Odpowietrzenie zbiornika w Accencie LC 1,3 z 2000 r.
Wiadomość wysłana przez: seb_jak w 26 Styczeń 2009, 11:20:33
Dzięki za nakierowanie na temat :)

Pozdrawiam,
Tytuł: Odpowietrzenie zbiornika w Accencie LC 1,3 z 2000 r.
Wiadomość wysłana przez: seb_jak w 05 Czerwiec 2009, 09:12:24
Odświeżając temat:

Po długich i ciężkich zmaganiach mojego mechanika udało się znaleźć przyczynę niedomagania.
Na pierwszy okien poszło sprawdzenie całego układu paliwowego - czysto.
Komputer pokazał problemy na 4 cylindrze. Sprawdzano jeszcze wtryskiwacze, a winna okazała się... jedna cewka.
Nie mam pojęcia dlaczego akurat uszkodzona cewka powodowała problemy tylko przy pełnym zbiorniku. Faktem jest jednak, że jej wymiana usunęła problem :)