HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: wachers w 21 Styczeń 2009, 14:35:00
-
Witam umieszczam ten temat ze względu na to że chciałbym zamontować stożek tylko nie wiem co wy myślicie o tym połączeniu bo mam instalacje LPG i nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie ze stożkiem. Chciałbym też dowiedzieć sie jak go umiejscowić i jak połączyć z przepływomierzem.
Prosze o porady!
-
mam instalacje LPG i nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie ze stożkiem
Dobry gazownik powiedział mi kiedyś, że dobry stożek jak najbardziej wskazany przy LPG
-
mam instalacje LPG i nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie ze stożkiem
Witam. A ja przekornie odwrócę pytanie. Czy znajdziesz takiego "gazownika", który Ci dobrze ustawi instalację LPG po zamontowaniu filtra stożkowego? Jeśli tak, to uważam, że nie ma problemu i spokojnie można zamontować taki filtr, jeśli to jest Twoim celem w drobnych modyfikacjach jednostki napędowej. Pozdrawiam Igor.
-
stożek nic nie da większe szanse tylko na zatarcie silnika gadanie o przyroscie mocy to lipa stożek daje 1% mocy więcej
-
nie chodzi w moim wypadku o moc tylko o basowy dzwiek silnika tzn te zasysanie powietrza.
-
Ja założyłem stożek ale po jakimś czasie zamieniłem na standardową odudowę. Na początku fajnie, zasy sa powietrze ale... samochód chodził głośniej a żadnego przyrostu mocy, każdy lubi co innego.... Jednak zastanawiam się nad powrotem do stożka z tym że z dolotem z nierdzewki... pozdrawiam
-
Polecam aluminium, a nie stal. Lżejsza!!
-
chcesz basik to wymień wydech da ci lepszy efekt tylko pamiętaj ATEST dobra rzecz
-
Dobry gazownik powiedział mi kiedyś, że dobry stożek jak najbardziej wskazany przy LPG
a ja slyszlem zupelnie odwrotnie.
gaz lubi cieple powietrze.. zauwaz ze we francuskich autach na zime zaklada sie rurke doprowadzajaca cieple pow z okolic kolektora wydechowego. do dolotu by szybciej sie silnik nagrzewal.
bez tej spirorury w zimie na gazie sie jezdzi kiepsko. szczegolnie jak jest silnik zimny .
-
gaz i stożek to przeciwieństwa poprostu nie zaklada sie gazu jak chcesz miec oiagia po to teoretycznie jest stozek chociaz stożek bez wymiany paru innych rzeczy nic nie da tylko zwiekszy ryzyko na zatarcie
-
chcesz basik to wymień wydech da ci lepszy efekt tylko pamiętaj ATEST dobra rzecz
wydechu nie bede wymieniał bo mam strumiennice wstawioną i to jak narazie wystarczy co do przerubek wydechu.
-
uhaaa strumienica a widzę ze przegląd ci nie miły strumienica to kat dla auta zero dodatkowej mocy to mit poczytaj sobie tylko profesjonalne wydechy daje wzrost mocy
-
uhaaa strumienica a widzę ze przegląd ci nie miły strumienica to kat dla auta zero dodatkowej mocy to mit poczytaj sobie tylko profesjonalne wydechy daje wzrost mocy
tez sie spotkalem wiele razy z taka opinia.
-
tak szczerze to ona już była jak kupiłem swego hultaja wiec to nie mój wkład finansowy. Pozdrawiam
-
spoko spoko nie jestem pewien ale to jest podctawa do nie dania przeglądy ale nie ważne o to chodzi ze kiedys sie mowilo że takie coś daje moc w polonezie i w maluchu chyba lol taki żarcik
[ Komentarz dodany przez: BartBartez: 2009-02-08, 14:02 ]
Panowie proszę pisać używając znaków interpunkcyjnych!!!!!!!!!
-
a po cholerę wam stożek. Lepiej dac dobra sportową "mokrą" wkładkę do standardowego układu np K&N. Samo nieumiejętne założenie stożka może nawet zaszkodzić a nie pomóc.
Do sportowej wkładki dodajcie dodatkowy nawiew dobrą rurą z dolnej części zderzaka i sami zobaczycie jaka jest różnica. hmmm no tak ale stożek to szpan, fajnie wygląda he he he Czasem jak widzę ze ktoś zakłada stożek "made in china" i na dodatek w pobliżu silnika to az mnie śmiech bierze. Zamiast "magicznej" dodatkowej mocy spadek KM murowany jak nic kiedy silnik będzie zasysał gorące powietrze.
-
Popieram, K&N jest chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem. A jak kogoś nie stać po prostu kupić nowy filtr dobrej firmy. Radzę też zlikwidować ten kanał powietrzny co biegnie koło akumulatora gdyż jest strasznie wąski w tym miejscu i silnik może trochę tracić przy wkręcaniu się na obroty. Zamiast tego, z głową :D doprowadzić do filtra powietrze rurą(np PCV, czy alu) o odpowiedniej średnicy z okolic zderzaka.
-
chętnie bym zobaczył jak dobrze rozwiązać dolot w LS :) w wolny weekend popatrze czy jest gdzie doprowadzić powietrze...
-
ta rura to dodatkowy dolot obok seryjnego. Rura wlatuje zaraz za za pierwszym rezonatorem ale jeszcze przed drugim. Rura właśnie idzie z dolnej części zderzaka. Niestety z dolnej czesci zderzaka nie da sie poprowadzić grubszej aby nie robić zbyt duzo zagieć rury. Ta rura ktora mam teraz jest tylko lekko wygięta w kształcie litery "S" i uwierz mi w elantrze nie da sie dociągnąć z dolu zderzaka lepiej. To rozwiązanie jest najbardziej optymalne. Im mniej zagięć rury tym lepiej. Jest tak jak sie spodziewałem na niskich obrotach silnik pracuje nieco gorzej ale za to na wyższych jest lepiej.