HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: trm w 10 Październik 2012, 07:57:37
		
			
			- 
				Witam, czy ktoś się orientuje czy głowica mz accenta X3 pasuje do LC, silnik 1341cm3. Pękł mi pasek rozrzadu i trzeba cos z tym fantem zrobić a niezabardzo wiem jaka głowice kupić, czy moze naprawiac stara....................?? 
[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2012-10-10, 21:42 ]
Dodanie tagu oraz korekta treści tematu
			 
			
			- 
				lepiej napraw lub kup urzywke (zależy co sie zepsuło w głowicy) bo od poprzedniej generacji raczej nie pasują bo wprowadzili jakieś zmiany. Po numrach katalogowych wychodzi że z poprzedniego accenta głowice były w elantrze do 2000 i scoupe.
			
 
			
			- 
				a jak sprawdzic jaka mam głowicę?? nr silnika zaczyna się od G4Ea
			
 
			
			- 
				
a jak sprawdzic jaka mam głowicę?? nr silnika zaczyna się od G4Ea
22100-22620 09/01/1999-31/01/2001 tylko ACCENT 
22100-22621 31/01/2001 - ........ montowana też w GETZ ( 20/05/2002-07/10/2005 )
			 
			
			- 
				A po co ją wymieniać od razu? Jak pękł pasek to zawory najprawdopodobniej się tylko posypały. Wymień te krzywe i po problemie.
			
 
			
			- 
				No i d..a. Posypały się zawory, prowadnice i .............w jednym tłoku jest dziura jak pięć złotych. Skandal bo nawet 50 km nim nie zrobiłem od zakupu i pękł ten skubany pasek. No nic, teraz trzeba zakupić nowy motor i tu jest pytanie, czy szanowne forum wie jaki mogę tam zamontować silnik??
			
 
			
			- 
				Na poprzednim forum był człowiek, który kupił 1,3 będący 1,5 :) Wszystko ruszyło dobrze, ale były problemy z równa pracą więc wychodzi na to że najłatwiej jest kupić to samo co było czyli 1,3 Nic innego tam nie włożysz bez jakiejś mega rzeźby :(
Swoją drogą to pasek musiał być w AGONALNYM stanie jeżeli strzelił tak szybko :/
			 
			
			- 
				He, witam ponownie. Zakupiłem silnik G4EA i jestem przed montażem do auta. Zmienie jeszcze mu pare elementów i zobaczymy jak to chodzi. W kazdym razie ku pamięci, jak sie zerwie pasek w accencie to szlag trafia cały motor.
			
 
			
			- 
				KAŻDY kolizyjny silnik idzie w drzazgi po zerwaniu paska :(
			
 
			
			- 
				
Skandal bo nawet 50 km nim nie zrobiłem od zakupu 
Dawno temu kupiłem autko. Sprzedawca, zeby nie piszczały stare rolki, napsikał do srodka WD40. Pasek strzelił - mniej więcej - po 50 km :-)
W sumie mi Ciebie szkoda - wymiana paska w tym modelu jest wyjątkowo prosta