HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: bzyk w 12 Styczeń 2009, 17:39:35
-
Witajcie, mam problem z moja "byla" Lantra (sprzedalem znajomemu dawno temu, a wynikl mu problem i chcialem jakos pomoc), zreszta tez sie kilka razy z nim spotkalem za mojej kadencji... pozniej sie uspil, ale najwyrazniej wraca w okresie zimowym...
Wszystko chodzi jak zegarek, mozemy stac w korku 2 godziny i jest ok, za to raz na jakis czas (tydzien, dwa) z nienacka temperatura potrafi skoczyc w gore pod Max-a ( tylko na wolnych obrotach), dodanie gazu powoduje spadek owej temperatury ! Ma ktos jakis pomysl ?? Nadmienie, ze wymienilem:
korek od naczynka wyrownawczego,
pompe wody,
termostat,
wszystkie przewody szczelne !
Coz to moze byc ??
pozdrawiam
bzyk
-
Może to tylko wskaźnik wariuje :>
u mnie np po wyłączeniu silnika a zostawienie samochodu na światłach, wskazówka idzie na maksa do góry :roll: dzieje się tak raz na jakiś czas...
-
no to jest jakas mysl... teoretycznie po dodaniu gazu, moze sie zwiekszyc napiecie w ukladzie elektrycznym... z tym ze wskaznik spada powoli, a teoretycznie powinien robic to drastycznie... a wlasnie... czujnik tez zostal wymieniony !
upsss....
-
Ładowanie jest ok?
-
a sprawdz korek na chlodnicy mialem tak u mie guma na kurku sie poprostu zawijala i nie moglo otworzyc chlodnicy (przelewu do wyruwnawczego)
-
Fakt, korek do chlodnicy dalej orginalny.. ale gumy wygladaj OK... ladowanie jak najbardziej w normie !
Od 2 tygodni nic sie nie wydarzylo... ale wiem ze to wroci :)
Korek wymienie oczywiscie (znaczy wlasciciel aktualny wymieni i sie zobaczy)
pozdrawiam
-
źle założony, przycinający się termostat
-
Ja miałem to samo w moim obecnym BMW E36 318is, ale była walnięta głowica [pęknięta] oraz uszczelka lekko naruszona. Wymieniłem obie i wszystko wróciło do normy. Chociaż w Twoim wypadku raczej to nie to...
-
u syna w Megane COUPE zatykał sie kataliaztor i objawy były podobne :->
-
Termostat byl pierwszym podejrzanym... oczywiscie zostal wymieniony... co do uszczelki, to by znikala woda, lub byla tlusta.. a tak nie jest, poza tym to sa naprawde sporadyczne zdarzenia (w zeszlym miesiacu raz, a auto robi ok 3-4tys /miesiac) Katalizator jakies 2 lata temu zostal zamieniony na przelotke :)... podejrzemwam, ze moze cos przy nagrzewnicy sie rozszczelnia i system sie zapowietrza raz na jakis czas... ale rozbierac to.... nie bardzo... jak sie zrobi czesciej to sie bedzie martwil aktualny wlasciciel... a to przeciez moje byle ukochane autko... I chcialbym mu pomoc :) Moze ktos ma jeszcze jakies tworcze mysli ?!