HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: mirek70 w 19 Wrzesień 2012, 23:35:37
-
Witam...
Witam wszystkich użytkowników na forum.
Podczas wymiany sprzęgła w moim Santa Fe nie został osiągnięty moment na nakrętce (zerwany gwint) lewa półoś. Szukam przegubu zewnętrznego po numerze Vin jest dostępna tylko cała półoś...(bagatela 2000 zł) dane z warsztatu po rozebraniu przegubu :
ilość zębów wewnętrznych 23
ilość zębów zewnętrznych 27
średnica pod uszczelniacz 84
ilość pierścieni pod ABS 52
Problem z zakupem takiego przegubu ....dziękuję za każdą informację
edycja tytułu - tekla
-
Skontaktuj się z nimi http://www.robro.com.pl/robro2/index2.html mi kiedyś pomogli.
-
Właśnie znależli taki przegub...zgadzają się wszystkie parametry : ilość zębów zew. wew. średnica pod uszczelniacz tylko ilość zębów pierścienia ABS jest 48 a u mnie są 52...powiedzieli że mogę taki przegub założyć ???
Starego pierścienia nie mogę przełożyć bo jest pęknięty...nowy w Fox Rzeszów do sprowadzenia z zagranicy .... do 10 dni
-
popatrz na aledrogo ja tam kupowałem pierścień abs. Miałem na drugi dzień. Spróbuj stary zdjąć podgrzewając go i powinien zejść.
-
PIERŚCIEŃ KORONKA ABS /średnica wew. 83mm/ 52 zęby numer 49590-26000 taki pierścień potrzebuję...zamówiłem nowy przegub o identycznych parametrach co mój TYLKO ilość zębów na pierścieniu ABS jest 48 a nie 52. Na moim starym przegubie pierścień ABS-u jest lekko pęknięty...postarają mi się go zdjąć, zrobić spaw Migomatem i założyć na nowy przegub....przynajmniej do czasu aż kupię nowy ponieważ jeśli będzie pierścień co ma 48 zębów ABS nie będzie działał ... ? Macie jakieś sugestie...? bo mam już doła 5 dni poszukiwań, kilkaset telefonów a efekt taki jak opisałem...
:cry:
-
Pierścień ABS musi mieć dokładnie tyle zębów ile powinien mieć w oryginale. Co do spawania pękniętego pierścienia mam obiekcje. Działają na niego siły i pewnie pęknie ponownie. Ja przerabiałem już ten temat. Musisz wstrzymać się na czas aż będziesz miał oryginał. Możesz na razie w cale nie zakładać pierścienia i jeździć do czasu aż przyjdzie, ale po co robić tę samą robotę dwa razy (potem musisz rozpinać przegub żeby włożyć pierścień) no i kontrolka ABS będzie się świecić.
-
Po pierwsze popraw nazwę tematu, bo teraz to masło maślane jest. Po drugie jeśli nie masz ory nowego pierścienia to spawaj, szlifuj i zakładaj. Lepsze takie rozwiązanie niż zakładanie pękniętego bądź tego 48 zębów. Pamiętaj tylko tyle, że do założenia nowego pierścienia trzeba ponownie rozbierać przegub, a to znowu koszty i stracony czas.
-
Ktoś może wie gdzie dostane przegub,
ilość zębów wewnętrznych 23
ilość zębów zewnętrznych 27
ilość pierścieni pod ABS 52
W popularnych sklepach internetowych występują z zebami wewnętrzymi 25 lub 26. Po vinie niby.ma być 26 a na zdemontowanym jest jak wyżej
-
dla potomnych przegub pasuje od wersji 4x4 jest to tylny przeglob , wiem bo sam z tym problemem walczylem