HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: olgierd000 w 05 Styczeń 2009, 23:27:05
-
Gdzi ejak jakie warunki jaki silnik i czemu az tyle bub tylko tyle
Moj max to 140 na 3 pasmowej ulicy w poznaniu szybka trasa niestety przy tej predkosci zaczol plywac wiedz dalem spokoj sw piotrowi i wrucilem do opieki swietego krzysztofa moj scoupe ma 88 koni mechanicznych
-
180 km/h na dłuższej proste bez większych problemów, ale prowadzenie już nie jest rewelacyjne. mój pływa w koleinach jak ma szersze opony na lato...
-
V max -180 km/h około 4500/5000 obrotów, 1.5 GT 116 KM, Trasa między Różanem a Pół Tuskiem ;) Bardzo przyjemnie przy 170 zanikło trzęsienie na pedale gazu... Więcej się bałem... Prowadzenie piękne na krótko nawet kiere puściłem...
-
przed zmianą zawieszenia 160 i bałem się że odlecę w kosmos teraz jak mam twarde zawieszenie i belkę usztywniającą to 180 i w miarę dobrze się prowadzi
-
No to panowie powiem wam ze 200 i ja tez już odpuściłem...
Silnik G4ek-TC 1.5 moc: <116-1??> HP
205/55 R16 Michelin Pilot Letnie. Na obwodnicy 3miasta po zmroku :evil:
-
Mój pierwszy bordowy z uszkodzonym przepływomierzem A4 Jaworzno-Chrzanów ledwo 180km/h z wybitym zawieszeniem :-P po wymianie-ta sama trasa 205km/h (podkreślam, że nie było z górki !! ). Obecny zawieszenie ok :mrgreen: trasa Chrzanów-Kraków max 185km/h z wielkim bólem-nie wiem czemu. Moje Scoupe 1.5 LS 88KM
Dodano:
Bordowy był na oponkach 185/60/13. Podaje tylko wskazania prędkościomierza ;-)
-
205km/h
max 185km/h z wielkim bólem-nie wiem czemu
zapewne inne opony. 205km/h w LS to trochę jak dobra bajka
-
Na A2 mój Scoupe GT 200 km/h, nie wiem czy to max więcej sie bałem :D Ale wydaje mi sie, że jeszcze dałby rade. Opny 185. Pozdro
-
konkret rafciu ja moge pomarzyc o tym wyniku
-
konkret rafciu ja moge pomarzyc o tym wyniku
Czas przerzucić sie na turbo ]:-> Pozdro ;)
-
ja na trasie bielsko-cieszyn 165 zaraz po kupieniu scoupe...jakies 3 mce temu.myslalem ze silnik ---------------- i wystrzeli mnie na orbite... ale nawet nie trzeslo za bardzo kierownica..
[ Komentarz dodany przez: BartBartez: 2009-01-13, 09:14 ]
Przeczytaj regulamin
-
hehe jak juz to odrazy na coupetke w turbo 2.0
-
Na prostej lekko ponad 180km/h a z górki udało mi się nawet lekko ponad 190km/h :mrgreen: Ale z górki sie nie liczy więc zostaje to 180km/h z hakiem :-P
-
W poprzednim LS miałem maxa 185km/h, teraz w GT żeby 200km/h nie ma większego problemu chyba że jest bardzo niesprzyjający wiatr wtedy ciężko to osiągnąć, ale w pogodne dni 200km/h, więcej się bałem ale chyba by jeszcze sporo więcej poszedł.
Trasa: KIELCE-obwodnica(nad Kostomłotami )
-
W GT, przy dobrze wysterowanym silniku bez problemu można zamknąć szafę... A nawet ją przekroczyć po modyfikacjach....
-
poprzednim scoupe GT po niemieckiej autostradzie prawie 200 (199 chyba dokładnie) ale już miałem pod górę :(
Obecnym jeszcze nie sprawdzam bo docieram dopiero po kapitalce silnika :)
-
200Km/h bez problemowo:) do tego na zimówkach :|.
Co do prowadzenia dopiero przy 195km/h pomyślałem ze lepiej 3mac 2 rekami :p
i 195km/h w deszczowej pogodzie ;)
-
Ja mam teraz założone lekkie koło zamachowe więc spadła trochę V=max na rzecz przyspieszenia , ale jak bede miał okazję to wytestuję :)
EDIT:
Dziś po niemczech 190 km/h i jeszcze by może pociągnął ale bałem sie jeszcze go bardziej katować po po niedawnej kapitalce dopiero koło 4.000 km przejechałem :) Dlatego tylko chwile pociągłem go po obrotach i nie przedłużałem tego :) Wynik zatem do pobicia :)
-
Hehe moim scoupe I gen :P astronomiczne 180 Km/h :P na a4
;) a potem pękł korbowód :P i przeszczep silnika :P
-
ostatnio 206km\h (licznik) 200km/h (GPS )
-
Miłe zaszkoczenie w 5 osób :) = 440kg ,180km/h ale to napewno niebył koniec, ograniczyly mnie wbijające się paznokcie mojej dziewczyny w moje plecy:) autko na 15 i oponach 195/50 zero wibracji autko jak przyklejone trasa A2 + deszcz.
Autko Scoupe 1,5 LS z 93 roku.
-
PO wymianie felg i zawieszenia w GT prędkość podróżna wzrosła do 160, wyprzedzająca do 180 a Vmax to ponad 200... Już nie patrzyłem na licznik od 200... Trasa między Zegrzem a Serockiem gładka jak stół dwu pasmówka... To oczywiście we dwie osoby...
-
No cóż widzę ze niektóre Scoupe starają się latać jak odrzutowce powiem tak zwłaszcza jako mechanik jeśli silnik po kapitalnym remoncie i z nowa turbinką to ze poleci 200-> i więcej to uwierzę ale nie auta które maja po ponad 200 000 km i silniczek 1,5 i nawet turbo 116KM ze latają tak szybko jak nie zobaczę to nie uwierzę fakt ze sam jeżdżę LS (auto do pracy)ale mój jest porobiony na nowiutkich częściach i ledwo wyciąga 175km/h przy dobrych układach a oponki oryginał rozmiar jak przewiduje fabryka 175/65/14
oprócz tego mam jeszcze sigmę 240KM 3.0 V6 i tutaj faktycznie zamykam zegar 240km/h ale różnica jest choćby z racji mocy i silników
-
mój hyundajek leci 190km/h bez problemu na oponach 185/65/14 i ma 175tys. nabite a silnik nie był robiony.
-
Wersja GT poleci 200km/h bez większego problemu. Kolego kosior1975 zauważ że to nie jest wolnossąca jednostka tylko doładowana a w związku z tym w porównaniu do wolnossącej o podobnej mocy ma sporo większy moment obrotowy. Taki 1.5T S-coupe GT porównać wystarczy z 2.0 z calibry moc ta sama i moment obrotowy taki sam. Calibra leci 200km/h jak nie zajeżdżona to poleci, a scoupe majac sporo mniejszą wagę który objeżdża calibrę jak chce czemu miałby nie polecieć.
S-coupe ma katalogowo wpisane 195km/h, a jak wiadomo każdy samochód katalogowa prędkość spokojnie osiąga. Zobaczcie sobie filmik tigersofta jak nie możecie uwierzyć :D
-
harabin, oj kolego coś ci się chyba pomyliło od kiedy jednostki turbodoładowane maja o podobnej pojemności większa moment obrotowy od wolnossących weź choćby 3L rzędową 6 turbodoładowana mercedesa moment obrotowy zaledwie 315Nm przy około 4700 rpm a weź teraz 3L V6 turbodoładowany z 3000gt i masz tu kolego na dzień dobry 460 Nm przy zaledwie 3600rpm, a tak po za tym Hyundai i tak zapożycza do dnia dzisiejszego silniki i skrzynie od Mitsubishi a Silnik w S-coupe GT to nic innego jak ten sam silnik który był montowany od 1981 -88 w Mitsubishi Colt
A jeszcze krotko mówiąc silnik V sam w sobie ma już wyższy moment obrotowy od rzędówki i to w dolnych partiach obrotowych doładuj R i doładuj V i zobaczysz co ci wyjdzie
-
kosior1975, ojj chłopie nie masz pojęcia wcale... Tak racja silnik był zapożyczony od miśka ale do roku 91 w późniejszych latach był silnik własnej produkcji o kodzie G4EK i nazwie alpha...
Porównaj moment z wolnossaka o mocy 115 KM a moment hyundaia turbodoładowanego... A zresztą co ma Nm do Vmax?? 8-)
-
kosior1975, ojj chłopie nie masz pojęcia wcale... Tak racja silnik był zapożyczony od miśka ale do roku 91 w późniejszych latach był silnik własnej produkcji o kodzie G4EK i nazwie alpha...
Porównaj moment z wolnossaka o mocy 115 KM a moment hyundaia turbodoładowanego... A zresztą co ma Nm do Vmax?? 8-)
Nm jest wskaźnikiem na przyspieszenie i szybciej ujrzysz upragnione 200km/h(nie wiedziałem co odpisać)
kosior1975 dobry jesteś, jak masz Ig scoupe to sie nie dziw że ci tyle wyciąga :D
Zawsze możesz włożyć 4G63 :D
Nie wiem czy przeczytałełeś to co ja napisałem i to co ty napisałeś, bo według ciebie wyrzucam turbo i mam lepsze przyspieszenie <rotfl> <glupek2> może dołożę jeszcze katalizator to urwę 0,3s
P.S.
Słyszałeś wogule o silnikach Alpha, Beta, Gamma (zresztą cały alfabet)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hyundai_engines
-
Mój bez turbiny 180km/h max, silnik troche dobity, ale daje rade póki co :P
-
ok nie znam się przepraszam!!!!!!!!!! :-P Przepraszam wszystkich których uraziłem już się nie odzywam!!!!!!!!
-
No cóż widzę ze niektóre Scoupe starają się latać jak odrzutowce powiem tak zwłaszcza jako mechanik jeśli silnik po kapitalnym remoncie i z nowa turbinką to ze poleci 200-> i więcej to uwierzę ale nie auta które maja po ponad 200 000 km i silniczek 1,5 i nawet turbo 116KM ze latają tak szybko jak nie zobaczę to nie uwierzę fakt ze sam jeżdżę LS (auto do pracy)ale mój jest porobiony na nowiutkich częściach i ledwo wyciąga 175km/h przy dobrych układach a oponki oryginał rozmiar jak przewiduje fabryka 175/65/14
oprócz tego mam jeszcze sigmę 240KM 3.0 V6 i tutaj faktycznie zamykam zegar 240km/h ale różnica jest choćby z racji mocy i silników
Ach tam gadasz. Swoim (czy też raczej mojej kobity) coupe 1.6 do licznikowych 200km/h dobijam bez najmniejszych oporów gładko i równo. A max udało mi się go rozbujać do licznikowych 220 z groszami. Nie pamiętam już o ile przekłamuje licznik wg GPS.
-
ok nie znam się przepraszam!!!!!!!!!! :-P Przepraszam wszystkich których uraziłem już się nie odzywam!!!!!!!!
Nikogo nie uraziłeś. Po prostu rozwialiśmy niejasności <cfaniak> Fora po to są <piwo>