HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: pawliksz w 25 Lipiec 2012, 19:24:38
-
Witam!
Czy to jest normalne czy tylko u mnie ? Podjeżdżam pod światła i dosłownie 2-3min i włącza się wentylator. Wył się i za 1min znów się włącza.
Ma ktoś tak?
Pzdr
[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 08:45 ]
Tagowanie tematu.
-
a w jakiej pozycji masz wskaźnik temperatury ?
wg mnie może to być normalne bo gorąco teraz jest a w cyklu miejskim auto nie ma takiego chłodzenia jak w trasie. Ciągłe ruszanie, hamowanie.
-
wskaźnik jest normalnie tak jak na trasie, ale jak się zatrzymam to zaraz wentylator. moim zdaniem troche za szybko łapie temp.
-
Ważne, że jeszcze włącza Ci się wentylator.
Możesz zmienić płyn, zawsze się przyda. Wymienić termostat... Ale broń boże nie dodawaj żadnych środków czyszczących itp.
Mi temperatura wg wskaźnika podchodzi do 3/4... i póki co sie tym nie zajmuję...
Jeszcze można dołożyć 2 wentylator załączany z przełącznika w kabinie:)
-
skoro tak mowisz to nic nie robie :)
-
A samego płynu nie masz za mało? :roll:
-
Jak dla mnie walnięta uszczelka pod głowicą.. Żartuje xD
Mi tam trzyma na połowie, bardzo rzadko wskakuje na 3/4 a wtedy załączy sie wentylator. Sprawdź stan cieczy w układzie, zobacz czy daje gorące powietzre przy maksymalnej temp i maks biegu wiatraka. Może też być zapowietrzony ale wątpie :-P
-
Na wskaźniku temperatury powinny być takie małe kropeczki dla prawidłowej temperatury pracy silnika. To że włącza się wiatrak przy dzisiejszej temp to chyba sprawa normalna
-
płyny sie zgadzają. Wcześniej tego nie miałem, ale mniejsza o to. Teraz mam problem z wycieraczkami. Jak je włączam to tylko drgną i nic więcej, nie mają mocy żeby normalnie pracować. Ja stawiam na silniczek, a Wy macie jakiś inny pomysł??
-
Troche nie wtemacie kolego ale ok odpowiem.
Na 100% masz zapieczone aluminiowe tulejki na ośkach , pomocny będzie ten artykuł:
http://hyundaiforum.pl/viewtopic.php?t=1028&sid=100c6eb1726b3b022c1993cf6ca2065a
Wystarczy wykręcić obie ośki, silnika nie ruszamy, jedynie używając siły zdejmujemy ramie z kulki, i już cały mechanizm da się wyjąć.
Wymontowanie mechanizmu to ok 15min roboty.
Pozdrawiam!
-
harabin, dkładnie, miałem to samo w byłym Cupaju. Ważne by przed złożeniem całego mechanizmu (ośki) nawalić jakiegoś smaru który zabezpieczy nam materiał (aluminium) przed utlenianiem i korozją
-
tak tak ja też to smarowałem te tulejki bo to typowe chyba dla tego modelu, a pro po temperatury, mi wskazówka zajmuję zawszę miejsce w środku o grzaniu podczas jazdy nie ma mowy a w korkach podczas tych upałów to dopiero po dłuższej chwili wskazówka się podnosi, mam wentylator na krótko, i bardzo rzadko się zdarza bym musiał go włączać
-
ośki nasmarowane i dalej to samo... na 1,2 biegu chodzi wolno, a na 3 zatrzymują się. Coś źle zrobiłem czy wina czegoś innego?
-
Zdemontowałeś wszystko, rozłożyłeś, wyczyściłeś i nasmarowałeś czy tylko nasmarowałeś?
Może po prostu silniczek już pada.
-
zostało wszytko rozłożone tak jak powinno być. jak pojechałem do elektryka to mówił, że już może silniczek siadał. Z drugiej strony jakby silniczek siadał to zgrzał by się, a on jest zimny... dobrze mówie?
-
Grzałby się, gdyby chciał a nie mógł.
Jest zimny bo nie chce, choć może.