HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: wachers w 01 Grudzień 2008, 16:35:30
-
Witam wszystkich!
Nie wiem czy taki temat nie pojawił sie na forum ale zapytam.
Mam S-Coupe od maja bieżącego roku i już zauważam jego wiele wad, ale nie wiem czy jest to spowodowane. Autko posiada instalacje LPG firmy BRC.
1. Gdy odpalam zimnego na bęzynie to przejade około 5km i auto nagle dusi sie jakby zalewało go. Wówczas nie moge go odpalic bo ciagle odbija mi na przepływomierz powietrze. Robiłem już próbe na zdjetej wsówce z przpływomierza i wtedy było to samo zaś gdy już był rozgrzany ta wada mijała. Kable i świece niedawno wymieniłem i nie wiem co mu dolega dalej.
2. Jeżdżąc po mieście czyli od świateł do świateł (ruszenie i hamowanie) hultaj łapie dziwne spadki obrotów z naturalnych 950 do ok 300-400obr/min. tak że aż trzęsie karoserią. Byłem na ustawianiu LPG ale to tylko mi chwilowo zlikwidowało problem. w warsztacie kazano mi wymianę sondy i przepływomierza, bo na kompie wykazywało brak pracy owego przepływomierza. Czy w tym leży przyczyna?
Prosze o pomoc!
-
kazano mi wymianę sondy i przepływomierza
Najczęstsza śpiewka elektroników. Nie wiem dlaczego ale często spotykam się z "wymianą przepływomierza" kiedy jest on sprawny. Bardzo często przyczyną złej pracy silnika są inne uszkodzone elementy. Także wstrzymaj się z wymianą przepływomierza.
Jaką masz instalacje gazową? Której generacji? Na benzynie dzieje się to samo?
-
Właśnie o to chodzi że to dzieje sie tylko na benzynie a zwłaszcza punkt 1. bo w drógim sytuacja jest taka sama na gazie i na benzynie.
To jest zwykła instalacja LPG nie jest sekwencyjna. Tródno jest mi powiedziec jaka to generacj. ale data wstawienia to 19.03.2007
-
bo ciagle odbija mi na przepływomierz powietrze
Możesz to wytłumaczyć? Bo nie rozumiem :roll:
-
wlej stp do wtryskow i wiecej na benzynie jezdzij oraz przeczysc silniczek krokowy(ew. wydaje mi sie,ze mozesz miec cos jeszcze z centralka od instalacji gazowej)
ps.scoupe nie ma wad :D dzisiaj jedna ladna kobieta powiedziala mi ze mam lanserski woz :D
ps2. wszystkie nagle awarie jakie widze na forum zwiazane sa z instalacja gazowa,a to nie odpala,a to cos z obrotami itd. daje do myslenia
-
wlej stp do wtryskow i wiecej na benzynie jezdzij oraz przeczysc silniczek krokowy(ew. wydaje mi sie,ze mozesz miec cos jeszcze z centralka od instalacji gazowej)
ps.scoupe nie ma wad :D dzisiaj jedna ladna kobieta powiedziala mi ze mam lanserski woz :D
ps2. wszystkie nagle awarie jakie widze na forum zwiazane sa z instalacja gazowa,a to nie odpala,a to cos z obrotami itd. daje do myslenia
mój gazu nie widział, a szarpie ciągle, raz mniej raz więcej... czasem spadną mu obroty, chodź bardzo rzadko... niestety Scoupe nie zadowala mnie w 100% :-(
-
bo ciagle odbija mi na przepływomierz powietrze
Możesz to wytłumaczyć? Bo nie rozumiem :roll:
Chodzi o to że jak mi już zgaśnie to nie moge odpalic i jak już załapuje to momentalnie wystepuja strzały w filtr. tak jak np. odbija gaz.
ale u mnie dzieje sie to tylko na benzynie. na gazie nie spotkałem sie jeszcze z takim czymś.
wlej stp do wtryskow i wiecej na benzynie jezdzij oraz przeczysc silniczek krokowy(ew. wydaje mi sie,ze mozesz miec cos jeszcze z centralka od instalacji gazowej)
Silniczek krokowy mam nówke i już niedawno czyściłem.
Z jakim skutkiem: otóż nic to nie pomogło.
ale dzieki za rade a jaka jest cena średnia tego stp i jaka dawke należy mieszac?
Brt85: Używaj opcji edytuj!Czytaj regulamin!
-
mi tez szarpal,najczesciej po rannym odpaleniu jak mial wiekszy wysilek,wtedy zalalem Vpower-a i STP do benzyny, ktory kosztuje z 12zl za butelke na caly bak,mam spokoj juz rok.
-
mi tez szarpal,najczesciej po rannym odpaleniu jak mial wiekszy wysilek,wtedy zalalem Vpower-a i STP do benzyny
Czyli jak zaleje STP to problem zniknie z obrotami?
-
nikt Ci tego nie zagwarantuję, ale to jedna z łatwiejszych i tańszych metod...
-
Witam. Mówiąc szczerze to nadal jest ten problem. Odpalam na benzynie i przejade jakiś kilometr a auto momentalnie sie dusi i nie moge zapalic nie wiem z czym to jest związane prosze pomóżcie. Na gazie jak odpale to taka sytuacja sie nie ukazuje.
:-(
-
silnik krokowy.albo kup nowy lub wczesniej przeczysc.mi sie zawieszal i obroty rosly az do 4tys.
-
zacznij od wymiany filtra paliwa i sprawdzenia wydajności pompki paliwa w zbiorniku. mi to wygląda na niedosyt Pb a nie jego nadmiar.
P.S. Uzupełnij w profilu rocznik auta... nikt się nie domyśli czy auto jest z 1992r czy 1995r a to znacząca różnica, nawet w odniesieniu do twojego problemu
-
a jak sprawdzić wydajność pompy paliwa :?:
-
Cendra
Należy sprawdzić ciśnienie paliwa.
-
hmm... zielony jestem, możesz podpowiedziec jak, na jakim sprzęcie :?:
-
Podpinam się, jak sprawdzić wydajność pompy paliwa, jaki sprzęt, itd.
-
Odnośnie mierzenia ciśnienia, proponuję skombinować obojętnie jaką, ale dobrą pompkę i podłączyć ją oczywiście przez filterek do listwy wtryskowej no i jeszcze pod akumulator i odpalamy :D W ten sposób sprawdzimy czy winą niemożności odpalenia jest pompka która jest w baku bez niepotrzebnego trudzenia się z jej wyjmowaniem. ;-)
2 tematy trochę sie ze sobą zlały :D
-
on86, aby sprawdzić wydajność pompy bez wyjmowania jej sposób opisany jest w serwisówce. Starsze auta mają specjalny zaworek na listwie wtryskowej /wygląda podobnie jak wentyl/ w nowszych trzeba się wpiąć trójnikiem między filtr paliwa a listwę i do tego zaworka lub trójnika podpinamy się z czujnikiem ciśnienia /jakiś hermetyczny może być od pomiaru ciśnienia oleju/. Następnie włączamy pompę na stałe - jest specjalne złącze jednopinowe /schowane/ na które podajemy + z akumulatora. Na listwie powinno być ok 3 Bar. Jak coś mogę wrzucić zdjęcia gdzie jest to złącze - albo podam na priv, bo to pozwala ominąć zabezpieczenia w postaci odcięcia zasilania pompy :>
-
nie wiem czy na temat, ale...
w gumowej rurze która jest między przepływomierzem a przepustnicą zauważyłem mokrą plamę, chyba olej, skąd on tam :?: czy to może wpływać na spadki obrotów, poszaprywanie itp :?: przepustnica czyszczona w tamtym roku.
-
a wlasnie jeszcze sie zapytam i silniczek krokowy bo ja mam odpiety niekiedy jak mu z buta pociagne to idzie do 5tys obroty...i trzyma aniekiedy 700 obr.....ile nowy kosztuje i jak sie wymienia....ja mam go dolaczonego jak cos i dobrze chodzi ale na zimnym trzepie autem bo ma z 700 obr to jak sie do tego zabrac?
moge zdjecie zrobic jak wroci od blacharza
-
nowy mi zaśpiewali 677 zł przesyłka gratis :D ale może taniej dostaniesz;p
tez mam odpięty
-
Kucol, to gdzie chciałeś kupować??? nówka oryginał w serwisie 530,14 brutto dostępna w ciągu 1-2 dni nr kat 35150-22000
-
kurcze teraz już nie wiem ;p był to jakiś sklep internetowy ;p
ale nei kupiłem ;p
-
czasem warto sprawdzić w serwisie :) a mówią że tam drogo :roll:
-
Mogę załatwić takie coś za 350-360zł ale bys musiał z miesiąc poczekaćjak do polski wrócę :D
(http://i.ebayimg.com/07/!BQHUISw!mk~$(KGrHgoH-CcEjlLlzSkuBJ3JvsGe7g~~_1.JPG)
http://cgi.ebay.co.uk/Idle-Air-Control-Valve-Hyundai-Accent-Lantra-S-Coupe_W0QQitemZ200329451577QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item200329451577&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50