HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: haxmanster w 10 Czerwiec 2012, 18:09:23
-
Jak w temacie czy w silniku 15 GLS z kwadratowym filtrem powietrza po 94 roku jest przepływomierz ?
Gdzie jest air flow sensor w tym silniku ?
Czy oxygen sensor to sonda lambda ?
Może mi ktoś z szanownych kolegów powiedzieć do ilu rpm się powinien kręcić , mi się kręci do 5 500 max i nie wiem co może być
pozdrawiam
-
przepływomierz jest na rurze dolotowej od filtra powietrza leci do silnika chodź w lantrze nie spotkałem kwadratowego filtra
-
Czy oxygen sensor to sonda lambda ?
tak
-
http://hyundai.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=90284 dokładnie taki silniczek.
Jak sprawdzić czy ten przepływomierz jest walnięty bądź dobry ?
-
ten silniczek to silniczek krokowy kosmos ci zaznaczył przepływke
-
To tylko dla obrazu tego kwadratowego filtra .
Tylko jak sprawdzić ten przepływomierz ?
-
jak jest walnięty to Ci będzie palił jak szalony
-
Wiecie co w poniaczu przecież ten sam silnik jest i z tego co wiem to tam nie ma przepływomierza, tam jest czujnik podcisnieniowy czyli map sensor. dokładniej to jest to taki wezyk wychodzący z kolektora w stronę grodzi
-
To co kosmos zaznaczył to czujnik temp powietrza w tym silniku nie ma przepływomierza tylko map sensor tak jak pisał voytekk1.
Odcięcie masz przy ok 5500-5700
-
Wg danych ten silnik ma odcięcie na 6500 i mój się dokładnie do tylu kręci, jeśli u Ciebie jest inaczej to masz coś nie tak. Ja u siebie nie ma kata, ale to nie powinno mieć dużego znaczenia. Inna sprawa że powyżej 5500 już się nie opłaca bo słabnie
-
Map sensor jest ok , do tego dzisiaj już do 4000 tysięcy się kręcił no masakra jakaś jak sprawdzić ten czujnik czy jest ok czy nie bo generalnie już wymieniłem na inny i tez lipa .Jak odłączyłem map sensor to chek od razu się zapalił. jakies pomysły ? A co do kata to bylem u tych co robią tlumiki itp powiedzieli mi ze kat juz dawno wydmuchany .
-
świece i kable sprawdź. nasza lalka max 3000 osiągała na walniętych świecach.
-
Podłącz się do kompa i sprawdź co jest nie tak. Jeśli jest to tam samo jak w poniaczu to bez problemu sprawdzisz
-
Świece nowe , Kable nowe , Komputer nie pokazuje błędów,dalej ma problem z obrotami w dodatku pali jak smok . Oporność wtryskiwaczy to 15 Ω nie wiem czy dobrze to czy źle może ktoś doradzi mi po kolei co mam zrobić? Ewentualnie co pomierzyć ?
-
Wykręć listwę wtryskową i zobacz czy wtryski nie leją. Może wydech zatkany? sprawdz czujnik temperatury silnika czy nie podaje ujemnej temperatury do silnika
-
Wiecie co wam powiem klapa już totalna.. w autoryzowanym serwisie nie wiedza o co chodzi w ogóle komputer mówi ze coś z mieszanka jest nie tak paliwo - powietrze.
Czujniki jak
map sensor OK
czujnik temperatury powietrza dolotowego (przepływka) OK
Wtryskiwacze OK
czujnik temperatury silnika OK
itd
kompresja 14 atmosfer w dodatku
No chłopaki rozłożyli ręce
dodam za jak powoli mu się dodaje gazu to się kreci do 6,500 tak jak powinno ale jak walnie gazem to strzela i 5 tys max
ma ktoś jakieś pomysły
-
a błędów żadnych na komputerze nie było? Tu masz opisane jak sprawdzić: www.diaaut.home.pl/hyundai_old.pdf wiesz w serwisie to oni o starych hyundaiach za bardzo pojęcia nie mają, sam też sporo jeździłem i ręce rozkładali, komputery niby podpinali, a jak sam sobie błędy sczytałem to od razu wyszło co jest do wymiany. Strzela w którym momencie, skąd i jakie są to strzały?
-
Jeżeli masz sterownik podobny do tego (http://www.japanautoteile.de/parts/files/pics/d_3635.jpg)
to najprawdopodobniej trzeba go rozebrać i po sprawdzać przejścia ścieżek i kondensatory. Podobnie się borykałem z moją starą sonatą w serwisie rozkładali ręce i tłumaczyli się że nie mają schematu do auta.
-
strzały jakby z kolektora dolotowego przy jezdzie na maksa wdeptanym pedale gazu :D
ogółem jest tak za jadę na trojce na maksa wciskam pedał gazu i mam 4 tysiące obrotów dziwny warkot i strzelanie
lantra jest na osprzęcie siemensa wiec sterownik tez jest siemensa prawdopodobnie kondensatory odpadają .
[ Dodano: 2012-07-12, 22:39 ]
Witam kolegów.
Może mi ktoś podpowiedzieć jakie są dokładnie objawy nie domagania zaworu EGR ?
Generalnie wszystkie czujniki dla pewności wymieniłem na nowe , sprawdziłem komputer w tym wypadku elektronika auta odpada. Już nie wiem gdzie szukać przyczyny .
I jak się ustawia zapłon w tym aucie ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-07-13, 18:18 ]
Temat do zamknięcia
Przyczyna :
Wtryskiwacze mitsubishi a powinny być od siemensa .
Mechanik dał ciała jak przekładał osprzęt podczas wymiany silnika.
Pozdro 600