HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: Cendra w 16 Listopad 2008, 10:42:18
-
Wczoraj na małym przeglądzie auta u znajomego mechanika zauważyliśmy, że tłumik końcowy zaczyna puszczać i jest już mocno pordzewiały. I tu następujące pytanie, czy jest jakiś zamiennik, może jakiś sposób żeby mieć dobry tłumik za rozsądne pieniądze a nie za 533zł jak widziałem w jednej z firm... :shock:
Szczerze mówiąc zależy mi na wersji komfortowej, czyli nie chcę tłumika basowego, Scoupe jest słabo wyciszonym autem i na trasach jest to męczące...
-
zalezy jak pordzewialy....u mnie dziury byly(dziury,ze mozna bylo lape wlozyc) ,ale do znajomego przynioslem stara obudowe od komputera(taka ciezka stalowa:D) i tak pospawal migomatem ten tlumik z tej obudowy,ze jest rok spokoju narazie.
-
U mnie widać dziury na końcowym, tzn puszcza na łączeniu puszki, czyli nie tak najgorzej, ale samego końcowego nie można zmienić :-(
-
ja wymieniałem końcowy tłumik, to spasował chyba z pony.
-
ja wymieniałem końcowy tłumik, to spasował chyba z pony.
Ucinałeś rure :?: Od Pony hatchback czy sedan :?: Jak to wygląda, bo teraz ta "dwururka" nieźle się prezentuję...
-
uciąłem rurę, i zamontowałem własną dwururkę z trzema śrubami mocującymi. Wcześniej kupiłem taką na ściągacz, al po 3 miesiącach ledwo trzymała. Zapytam mechanika, czy tłumik był z sedana czy hatchbacka ale wydaje mi się, że z sedana
-
Sedan ma chyba dłuższa rurę...
Możesz zrobić fotkę poglądową jak to wygląda :?:
-
Moi rodzice w swoim Scoupe '91r jak im się sypnął tłumik to w warsztacie założyli tłumik z jedną rurką od Pony-prawdopodobnie hatchback
Tak <ok> , nie wyglądało to dobrze ;p :lol:
-
To nie będzie dobrze wyglądać :-/
-
Cendra, Kup na allegro jakiś nie koniecznie basowy a sportowy z niskim basem.... A jak będę wymieniał u siebie to Ci oddam.... chyba że chcesz kupić mój za dobre (dla mnie pieniądze) to może się dogadamy :P :P
-
To daj znać jak będziesz wymianiał ;-)
W sumie potrzeba dobrego magika-spawacza żeby to wsyztsko dobrze poskładał...
-
(http://images48.fotosik.pl/33/29855795b52011e2m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29855795b52011e2.html)
(http://images31.fotosik.pl/406/2f239779b1545b9bm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f239779b1545b9b.html)
(http://images31.fotosik.pl/406/4017e41bbd8a121cm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4017e41bbd8a121c.html)
-
odświeżam temat, ma ktoś zmienianą tylko końcową puszkę :?: bo w sumie szkoda zmieniać całą resztę skoro est w dobrym stanie...
-
tak sie sklada ze mam sam tlumik koncowy wymieniony na inny a seryjny lezy w garazu.. jak cos to PW
-
Pony ma ten sam tłumik czy w sedanie czy w hatchback'u - tylko rura jest różnej długości. A rurę mocujemy do tłumika.
-
tak sie sklada ze mam sam tlumik koncowy wymieniony na inny a seryjny lezy w garazu.. jak cos to PW
poszedł PW
-
jakby co to mam tłumik kompletny od hatchbacka ponego na zbyciu:-)
-
jakby co to mam tłumik kompletny od hatchbacka ponego na zbyciu:-)
nówka czy używany :?:
-
Dzisiaj mechanik założył do "Skupa" tłumik od Excel-a. Począwszy od kolektora wydechowego, aż do końca :mrgreen: . Cena 330zł z montażem. Nie było żadnych problemów z założeniem, przeróbek też nie było. :-D
-
Jak wyszło z końcówką :?:
-
ja dziś będę miał spawany nowy basowy, bo mój stary seryjny sypie się na łączeniu, jak będzie gotowy to dam zdjęcia...
-
Jak wyszło z końcówką :?:
Bez przeróbek, pojedyncza, krótsza od tłumika z Ponego, no i nie wystaje z pod wycięcia w zderzaku, czyli końcówka jest schowana :shock: . Bardzo śmiesznie to wygląda :lol: , ale co tam. Ważne, że sprawny :mrgreen:
-
ja na przegląd załatwiłem wydech od Pony :))) od kata trzeba było 5 cm skrócić, reszta idealnie pasowała na mocowania :) tylko smiesznie taka mała rurka wygląda z tyłu :)))))
-
od kata trzeba było 5 cm skrócić
u mnie nictylko smiesznie taka mała rurka wygląda z tyłu :) )
dokładnie :lol:
Jeszcze dodam, że przy pierwszej rejestracji w kraju-kupiony jako sprowadzony-na przeglądzie identyfikacyjnym diagnosta zapomniał wpisać w dokumentach, że auto jest wyposażone w katalizator. Tak więc katalizator był, a w dowodzie rejestracyjnym nie :mrgreen: Tłumik od Excel'a, który teraz kupowałem nie jest wyposażony w katalizator :mrgreen: W przypadku wymiany na Pony całego układu wydechowego ceny oscylowały następująco: łącznik elastyczny ok. 150zł, katalizator ok. 400-500zł (nie pamiętam dokładnie), tłumik od Pony 180zł z wymianą, rura od kolektora do łącznika ok. 80zł czyli wszystko łącznie za około 800-900zł. Ja pozbyłem się katalizatora i wszystko z wymianą za 330zl :mrgreen:
-
ja mam końcowy od Omegi B i jest trochę za głośny... chyba zabiorę się za wygłuszenie bagażnika a potem wnętrza...
-
ja zamiast kata wspawałem strumienicę w obudowie katalizatora za 50 zł i nie ma problemu. stary był tak posypany ze go juz nie było :) a nie bede kata za 500 zł kupował