HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: arog52 w 27 Maj 2012, 21:10:14
-
Witam. Od pewnego czasu mam problem z wyświetlaczem a właściwie podświetleniem licznika i komputera. W czasie jazdy zmienia się natężenie podświetlenia ale nie są to zmiany na zasadzie jaśniej ciemniej tylko potrafi sobie zrobić dyskotekę. Czy ktoś miał już podobne zdarzenie i jak temu zaradzić?
edycja tematu - tekla
-
Prawdopodobnie nie łączy jakiś stycznik trzeba podjechać na serwis bo nie ma co się bawić jak autko jest na gwarancji.
-
Tak tez zrobiłem, ale podobno sprawdzili wszystkie podłączenia do licznika i bez efektu. Oddałem ponownie i maja szukać, ale myslałem, że może już ktoś coś podobnego miał i zna odpowiedź
-
Witam
Kilka razy spotkaliśmy sie z takim problemem, w pierwszym przypadku był to zaśniedziały (zielony) styk w kostce głównej zestawu wskaźników, za drugim razem uszkodzenie wewnętrzne zestawu.
W obu przypadkach, jeżeli problem sie ponawia przysługuje wam wymiana na zestawu wskaźników gwaracji
-
Witam,
od jakichś dwóch dni mam ten sam problem, auto już po gwarancji gdzie szukać ? rozebrałem już licznik ruszałem kostkami ale nic to nie daje, może z drugiej strony wiązki tylko gdzie szukać ? Nie jest to wina samego wyświetlacza ?
-
Miałem podobny problem.
Wprawdzie jeszcze na gwarancji mi wymienili, ale ponoć to się często zdarza.
-
W moim również na gwarancji został wymieniony - teraz nie trzeba cofać licznika :-) bo dostałem samochód ze stanem licznika chyba 1
-
Teoretycznie powinni w ramach akcji serwisowej wszystkim wymienić - z tym, że wymieniają cały zestaw wskaźników z komputerem. Jeśli na swój koszt to odpada (gruba kasa) i warto by się do jakiegoś elektronika zgłosić (podobno wadliwe połączenia w układzie wyświetlacza mieli)
-
W moim również na gwarancji został wymieniony - teraz nie trzeba cofać licznika :-) bo dostałem samochód ze stanem licznika chyba 1
Mi również oddali nówke sztuke z przebiegiem 0 km :D a miałem juz pona 100k
-
Mnie tez zaczął migotać licznik przy st. 14420 - musiałem nagrać telefonem filmik aby serwisowi przedstawić to migotanie (na gębę nie chcieli). Po obejrzeniu filmiku wymieniony na gwarancji w ciągu 1 h (czas oczekiwania na licznik 7 dni roboczych). Po zamontowaniu licznika pokazuje km od 1 . Koszt ustawienia licznika na stan 14420 - serwis wycenił na 50 zł. Ciekawe za co? powinni z marszu ustawić na stan poprzedniego licznik. Tak tylko pozostał wpis w KG o wymianie gwarancyjnej.
-
Możesz przybliżyć miejsce tej kostki (zielony) i czy łatwo się do niej dostać.
U mnie problem się pojawił 3 lata temu na 3-4 dni, później spokój przez kolejne 4 lata. Teraz problem powrócił z tym, że pojawia się losowo i znika na kilka dni. W związku z tym podejrzewam złącze a nie sam wyświetlacz. Super serwis wycenił mi naprawę na 3700 zł - oczywiście wymiana kompletnego zestawu :-)
Witam
Kilka razy spotkaliśmy sie z takim problemem, w pierwszym przypadku był to zaśniedziały (zielony) styk w kostce głównej zestawu wskaźników, za drugim razem uszkodzenie wewnętrzne zestawu.
W obu przypadkach, jeżeli problem sie ponawia przysługuje wam wymiana na zestawu wskaźników gwaracji
-
Witam,ja przy swoim i30 miałem to samo po 6-iu latach użytkowania auta,w serwisie stwierdzili że trzeba wymienić licznik koszt 3700zł moje auto jest z 2009r a dowiedziałem się że była akcja serwisowa na te liczniki ale w modelach z 2010r więc ja się nie załapałem więc kupiłem używany za 100zł plus 150zł za przekładkę z ustawieniem przebiegu takiego jak miałem w poprzednim liczniku i teraz jest ok.
-
OK. Ale chciałbym dostać się do złącz i sprawdzić styki. Jak mam się tam dostać? Jakiś manual? Zdjęcie? Itp.
Serwis powiedział, że 30 minut roboty, więc nie musi być trudne.
-
A jescze ta akcja trwa na modele z 2010? Jeśli tak, czy tylko na auta kupione w Polsce czy sprowadzone też?
Mam ten sam problem ale powiem szczerze sporadycznie i nie jest aż tak uciążliwy. Auto jest właśnie z 2010 roku i ma 149 tys już "nakulane" :-)
-
A ta akcja obowiązywała tylko auta będące na gwarancji czy wszystkie z taką przypadłością?
-
jeżeli jest akcja serwisowa, to znaczy, że usterka ma wpływ na bezpieczeństwo i nie ma znaczenia czy masz gwarancję czy nie.
Chyba się nie pomylę, że jeżeli pojechałbyś teraz do salony Hyundai i powołał się na akcję serwisową, a VIN twojego wehikułu znajduje się na liście to muszą naprawić bez łaski.
-
Demontaż wskaźników banalnie prosty. Dwa wkręty pod daszkiem, delikatne podważenie od dołu i góry (u mnie w takiej kolejności poszło) i daszek zdjęty. Później 4 wkręty i wskaźniki mamy w ręku.
U mnie przeczyszczenie złącz nie pomogło. Umówiony jestem z elektronikiem. Cena 150 zł za naprawę. Zrobił już kilka i jest OK. Wymienia diody na lepszej jakości.
-
Mam to samo i już się umówiłem z serwisem na wymianę licznika - na szczęście auto jeszcze na gwarancji ale dowiem się jak to jest w przypadku kupionego auta w PL ale już po gwarancji.
-
Dopytaj ile by jeszcze kosztowało jak ktoś nie ma gwarancji...;)
-
OK
-
Czy akcja serwisowa trwa nadal?
-
Tak ale tylko w tych autach, gdzie ta usterka występuje.
-
Czyli nawet jak nie mam auta na gwarancji to mają mi zrobić? Samochód z 2010 roku. Gdzie się trzeba zgłosić?
-
Gdzie się trzeba zgłosić?
Do ASO.
-
piobel, Powiedz mi czy elektryk naprawił wyświetlacz.Jeśli tak to proszę o "namiary",telefon.
-
Czy jeśli wymienię panel z zegarami (używany) to po wymianie stan licznika będzie z wymienionego wyświetlacza czy prawdziwy (aktualny) z komputera? Teraz podświetlenie w okienku wyświetlacza trochę osłabło i myślę czy taniej jest kupić panel z zegarami używany i wymienić czy oddać obecny do naprawy?
-
to po wymianie stan licznika będzie z wymienionego wyświetlacza czy prawdziwy (aktualny) z komputera?
Z wymienionego.
Teraz podświetlenie w okienku wyświetlacza trochę osłabło
Co znaczy troche osłabło? Spaliła sie żarówka? Ktoś skrecił podswietlenie?
Ciężko jest pomóc nie wiedząc o co chodzi.
Opisz problem bardziej szczegółowo.
i myślę czy taniej jest kupić panel z zegarami używany i wymienić czy oddać obecny do naprawy?
Sprawdź jaki jest koszt naparawy a ile kosztuje używany z przełożeniem i bedziesz wiedział.
-
Podświetlenie z okienka LCD komputera zmalało ok.30%.Najpierw było migotanie a teraz jest trochę ciemniej.W słońcu trudno odczytać dane z ekraniku,w ciemniejszych momentach drogi jest czytelniejszy.Sam nie wiem czy mój dać do naprawy do elektronika czy kupić używany (ok.110zł) i wymienić.Ale jest problem ze stanem licznika,ja mam najechane ok.87tys.km a mogę trafić na np 140 tys.km.
-
Na licznik była akcja serwisowa. Sprawdż, czy nie wymienia Ci w serwisie w ramach gwarancji. mi wymienili.
-
Jaka akcja serwisowa?
Możesz podać jej numer? Albo jakiś dowód, że ASO przyznało że wymienili zegary na podstawie akcji serwisowej?
Pytam bo wczoraj wróciłem z przeglądu w ASO i nie mam żadnej akcji serwisowej dot. zegarów a też mam z nimi przeboje.
Może jak bym miał coś na dowód było by łatwiej wyegzekwować.
-
Mi wymienili po informacji, że licznik mruga. Zgłosiłem to przed przeglądem telefonicznie. Byli przygotowani.
Pokazane jak u mnie wymienione. Stan po wymianie 0 km :-)
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=212&postdays=0&postorder=asc&start=90
Tu informacja od innych uzytkowników:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1691&highlight=mrugaj%B1cy+licznik
Pewnie nie było oficjalnego numeru akcji serwisowej.
-
Na licznik była akcja serwisowa. Sprawdż, czy nie wymienia Ci w serwisie w ramach gwarancji. mi wymienili.
Odpisano mi na e-mail od dwóch serwisów,że moje auto nie jest objęte (i nie było) akcją serwisową dotycząca wymiany zegarów.Myślę,że pojadę do specjalisty od naprawy wyświetlaczy,np. tu:http://autoserwis-mar-car.pl/serwis-samochodowy/naprawa-licznikow-samochodowych
-
janusz48, jaki masz model auta FD czy GD?
-
janusz48, jaki masz model auta FD czy GD?
FD 1.6 CRDi
-
Mi wymienili po informacji, że licznik mruga. Zgłosiłem to przed przeglądem telefonicznie. Byli przygotowani.
Pokazane jak u mnie wymienione. Stan po wymianie 0 km :-)
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=212&postdays=0&postorder=asc&start=90
Tu informacja od innych uzytkowników:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1691&highlight=mrugaj%B1cy+licznik
Pewnie nie było oficjalnego numeru akcji serwisowej.
Zdaje się, że objęte były auta z 2010 roku.
-
FD 1.6 CRDi
Zmylił mnie rok produkcji. Masz 2012
Ja na Twoim miejscu jeszcze raz podjechałbym do serwisu i pokazał usterkę.
-
Gwarancja (5 lat) skończyła się w końcu kwietnia.Niestety. Ciekaw jestem czy zegary od KIA Ceed (bliźniak i30) pasowałyby do i30.
-
Kolego, Apikus dobrze radzi, jedź do serwisu.
Powołaj się na akcję serwisową, sprawdzą czy da radę podciągnąć twoje auto na akcję. To akurat nic nie kosztuje.
Akcja serwisowa była na pewno.
Nie próbuj wydawać pieniędzy niepotrzebnie.
Pytanie nic nie kosztuje.
-
Ja mam ten sam problem, pytałem się w Stawowym w Bielsku dziś i powiedzieli, że niestety nie wymienią (auto już po gwarancji 2010 r.), powiedzieli, że mogę napisać prośbę do centrali..
A czy zna ktoś elektryka który umie to naprawić i wie jakie to są koszty?
Na allegro idzie kupić masę używek, pytanie czy z nimi nie będzie za chwile to samo się działo, skoro to była wada fabryczna :/
-
Kolego, Apikus dobrze radzi, jedź do serwisu.
Powołaj się na akcję serwisową, sprawdzą czy da radę podciągnąć twoje auto na akcję. To akurat nic nie kosztuje.
Akcja serwisowa była na pewno.
Nie próbuj wydawać pieniędzy niepotrzebnie.
Pytanie nic nie kosztuje.
Zanim miałem osobiście podjechać do ASO Wroclaw (130km z drogą powrotną) skontaktowałem się telefonicznie z serwisem JAREMKO ul.Mińska 41a Wroclaw.Paweł z serwisu stwierdził,że trzeba podjechać do nich i dokonać weryfikacji która kosztuje 280zł (!!!).Ciekawe,że spojrzenie na wyświetlacz tak drogo kosztuje!!! Nie potrzeba podłączenia żadnego komputera!Po weryfikacji pan napisze do Hyundai,a czy może dokonać bezpłatnej wymiany zestawu zegarów.Czyli nie mając żadnej pewności co do bezpłatnej wymiany tracę od razu 280zł+30zł paliwo=310zł.Nie licząc mojego czasu.Podałem nr VIN i serwisant stwierdził,że na moje auto nie ma akcji serwisowej dotyczącej wyświetlacza.Będę zatem musiał kiedyś podjechać do elektryka/elektronika który tym się zajmuje.
Problem rozwiązany.Kupiłem używany,ten sam typ,to samo oznaczenie,stan idealnyWymieniłem,działa idealnie.Teraz mam przebieg niższy o ok.60 tys.km i będę musiał jechać skorygować stan "do przodu" do takiego jaki mam na wymienionym.Ciekawe ile kosztuje skorygowanie samego licznika? Ale najważniejsze jest to,że nie muszę jechać do serwisu i bulić za diagnozę (280zł!) i prosić o złożenia wniosku o naprawę w ramach gestu handlowego.
-
Pytanie czy jakiś elektryk umie to naprawić skoro to wada fabryczna:/
-
byłtu kiedyś na forum cały wątek, podobno czasem wystarczy przeczyścić styki w kostce.
Niekiedy pomaga tylko wymiana, która wiąże się z innym, czasem zerwym, niż faktycznie stanem licznika. Ważne szczególnie teraz, gdy na corocznym badaniu diagnostycznym wpisuje sie stan licznika, a ten mozna sprawdzićna cepiku. Sprobuj w ASO, jak nie zechcą wymienić, to pisz do HMP.
Może się uda akurat. Na pewno koszt zerowy.
-
A możesz powiedzieć gdzie dokładniej ta kostka się znajduje? Odpowiada za to jakiś konkretny przewód?
-
Wtyczka do zegarów, chyba dwie z tyłu wchodzą.
Zdemontuj zegary, instrukcję już chyba dostałeś.
-
Demontaż wskaźników banalnie prosty. Dwa wkręty pod daszkiem, delikatne podważenie od dołu i góry (u mnie w takiej kolejności poszło) i daszek zdjęty. Później 4 wkręty i wskaźniki mamy w ręku.
U mnie przeczyszczenie złącz nie pomogło. Umówiony jestem z elektronikiem. Cena 150 zł za naprawę. Zrobił już kilka i jest OK. Wymienia diody na lepszej jakości.
Aby dostać się do styków zespołu wskaźników próbowałem zdemontować zegary,zdemontowałem osłonę (daszek) ale aby ją całkowicie wyjąć przeszkadza mi czarna taśma z tkaniny połączona z górną osłona kierownicy.Czy można tę taśmę przeciąć czy trzeba demontować górna osłonę czego bym nie chciał? Mam trudność z odkręceniem dwóch wkrętów przycisku TRIP z powodu małego dostępu (ciasno) z prawej strony.Proszę mi podpowiedzieć jak to zrobić.
-
Mi zaczęły migać drzwi na wyświetlaczu, nie jest to regularnie ale niepokojące.... Gdzie szukać np pod ten objaw bezpiecznika....? Ktoś coś takiego przerabiał
-
Ja sprawę załatwiłem wymieniając zespół liczników (używany).Natomiast migotanie od czasu do czasu sygnalizacji drzwi to pewnie któryś z włączników drzwiowych ma brak kontaktu.
-
Gdzie znajdę te włączniki...? :)
-
W środkowej części ramy tuż pod zaczepami zamków każdych drzwi.W bagażniku szukaj też przy zamku.One są ochronione gumkami i zamkniecie drzwi powoduje naciśnięcie wystającego "czopka" wyłącznika i zniknięcie z wyświetlacza informacji o otwartych drzwiach.To się nazywa CZUJNIK KRAŃCOWY DRZWI WŁĄCZNIK.Po otworzeniu drzwi naciśnięcie ręką "czopka"wyłącznika powinno wyłączyć info o otwartych drzwiach.Jeżeli któryś z wyłączników nie "zgasi" info na wyświetlaczu to ten wyłącznik trzeba wymienić lub przeczyścić styk wyłącznika.
-
Wykręciłem czujnik od strony kierowcy, przeczyściłem styki igłą bo nie posiadam preparatu do elektroniki i będę obserwował... ;)
-
Winą mrugającego wyświetlacza środkowego są diody led, które są niskiej jakości.
Jest ich 12 sztuk.
Co prawda miałem znajomego co przyjechał mi z takim licznikiem .
Wymieniłem wszystkie ledy na kolor pomarańczowy bo tylko takie znalazłem ( ledy ze starych liczników z Forda).
Teraz nic nie mruga, równomiernie świeci itp.
Tylko robiłem to na szybko i nie zdążyłem zrobić pomiarów jakiej wartości Ledy tam są.
Ale jak bede mial nastepnym razem taki licznik zrobie pomiary i podam co kupowac i gdzie.
Pozdrawiam
-
Było by super + instrukcja jak to powymieniac:) . Bo u mnie niestety ten problem też występuje. ... Ale nie zawsze co ciekawe. ...czasem miga, czasem nie. ... najczęściej na zimnym silniku- takie mam wrazenie
-
Witam czy ktoś wymieniał licznik? Ja doszedłem do wniosku że trzeba go wymienić na inny tylko na allegro jest tyle wersji że nie wiem co wybrać? Ktoś doradzi lub zna temat...
Mam człowieka który zmieni stan licznika tylko muszę go zakupić.
-
Było by super + instrukcja jak to powymieniac:) . Bo u mnie niestety ten problem też występuje. ... Ale nie zawsze co ciekawe. ...czasem miga, czasem nie. ... najczęściej na zimnym silniku- takie mam wrazenie
Ja oddałem swój zestaw do elektronika aby wymienił diody na kolor czerwony.Oczywiście na diody nowe dobrej jakości.Co sadzisz o tym kolorze? Będzie O.K.
[ Dodano: 2019-06-20, 13:32 ]
marcinq26, Witaj.Cyt."Winą mrugającego wyświetlacza środkowego są diody led, które są niskiej jakości.
Jest ich 12 sztuk.
Co prawda miałem znajomego co przyjechał mi z takim licznikiem .
Wymieniłem wszystkie ledy na kolor pomarańczowy bo tylko takie znalazłem ( ledy ze starych liczników z Forda).
Teraz nic nie mruga, równomiernie świeci itp.
Tylko robiłem to na szybko i nie zdążyłem zrobić pomiarów jakiej wartości Ledy tam są.
Ale jak bede mial nastepnym razem taki licznik zrobie pomiary i podam co kupowac i gdzie.".
Ja oddałem swój zestaw do elektronika aby wymienił diody na kolor czerwony.Oczywiście na diody nowe dobrej jakości.Co sadzisz o tym kolorze? Będzie O.K.
-
Było by super + instrukcja jak to powymieniac:) . Bo u mnie niestety ten problem też występuje. ... Ale nie zawsze co ciekawe. ...czasem miga, czasem nie. ... najczęściej na zimnym silniku- takie mam wrazenie
Właśnie jestem po wymianie tych diodek pod lcd.
Jeżeli chcesz to mogę podesłać tutorial(bo mam zdjęcia).Diody wymontowałem z zegarów anglika.Wystarczy śrubokręt gwiazdkowy,płaski i dobra lutownica do precyzyjnego lutowania.
-
ls29, ja poproszę tutorial bo chyba też mnie to czeka.
-
Dobra to zaczynamy.
W tym poście zrobię opis w następnym fotki.
1)Kierownica max w dół.Odkręcamy daszek ,2 śruby .
2)Daszek trzyma się jeszcze na zatrzaskach ,delikatnym szrpnięciem do siebie go uwalniamy i odpinamy wtyczkę od przycisku TRIP .
3)Dodatkowo musimy jeszcze zdemontować kawałek a'la materiału łączący daszek z kierownicą.
4)Materiał jest osadzony w daszku na plastikowych kolcach i zabezpieczony matalowymi oringami.
!!!!! Płaskim delikatnie podwarzamy oringi i palcami je ściągamy.
!!!Ja jeden ułamałem więc uważaj!!!
5)Zegary trzymają się na czterech śrubach które odkręcamy.
Po odkręceniu delikatnie wyciągamy i odpinamy 3 wtyczki.(wtyczki mają języki blokujące).
6)Demontujemy tylną pokrywę oraz przednią osłonę zegarów(zatrzaski można delikatnie płaskim wcisnąć szybciej pójdzie)
7)!!!!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!
Demontaż wskazówek.Jeżeli to pierwszy raz robisz jest ryzyko uwalenia!!!!
Są dwa sposoby demontażu.W Hyundaiu demontuje się na pozycji "0:
A)Można delikatnie pociągną wzkazówkę trzymając ją u nasady(wsjazówka na 0 i delikatnie przekręcić w lewo)
B)Wskazówka na pozycji 0 i podważamy płaskim.
8)Wyciągamy ekran lcd.!!!Delikatnie podwrzamy od spodu y wyciągamy ekran z pinami.
9)Dostaliśmy się do diodek.
Jest ich 12sztuk,wymiary 3x2.5mm
!!!Pamiętaj,że diody mają charakterystyczny ścięty róg by nie pomylić biegunowości.
Cienki grot lutownicy plus odsysarka i lecimy.
Chyba,że ktoś ma lutownicę pensetową.
Czas pracy ~2h,Trudność 3/10 (demontaż wskazówek 7/10).
[ Dodano: 2019-07-04, 11:47 ]
Foto
-
Fajnie że ci się chciało, dzięki
-
Spoko.Gość na allegro wystawiał diody niebieskie do deski (tylko,że jest teraz na urlopie)chyba po 2.5zł były.Model diody PLCC-2 LED (powinny pasować bo w info o nich widzę 3,5 na 2,8mm).
-
Cyt."Po odkręceniu delikatnie wyciągamy i odpinamy 3 wtyczki.(wtyczki mają języki blokujące)."
Z tyłu (prawa strona dół) jest też mała czarna wtyczka (TRIP) przymocowana do dołu daszka.Jak ja wysuną i czy trzeba?
-
Update
[ Dodano: 2019-07-05, 16:30 ]
Cyt."Po odkręceniu delikatnie wyciągamy i odpinamy 3 wtyczki.(wtyczki mają języki blokujące)."
Z tyłu (prawa strona dół) jest też mała czarna wtyczka (TRIP) przymocowana do dołu daszka.Jak ja wysuną i czy trzeba?
W pkt.nr 2 napisałem o tej wtyczce (zapomniałem dopisać,że jest od Trip).
Tak trzeba ją odpiąć (wtyczka jest wciskana z językiem blokującym)a daszek chociaż w połowie odłączyć od tego materiału co łączy go z kierownicą.Ułatwia to wyjęcie zegarów.
Wtyczki posiadają taki język blokujący.Należy go wcisnąć i wyciągną wtyczkę.
Zdjęcie poglądowe.
(https://images92.fotosik.pl/213/af3f2a60255b4ac9med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/af3f2a60255b4ac9)
########################################################
[ Dodano: 2019-07-05, 16:44 ]
Witam. Od pewnego czasu mam problem z wyświetlaczem a właściwie podświetleniem licznika i komputera. W czasie jazdy zmienia się natężenie podświetlenia ale nie są to zmiany na zasadzie jaśniej ciemniej tylko potrafi sobie zrobić dyskotekę. Czy ktoś miał już podobne zdarzenie i jak temu zaradzić?
edycja tematu - tekla
Kolego chodzi o taki efekty tylko szybciej ?
To jest właśnie efekt marnej jakości diodek które trzeba wymienić.
U mnie po samodzielnej wymianie działa jak powinno.Zero Migania .
Poczekam aż na alleg... pojawia się te diody dedykowane i je zamówię.Zobaczę czy to takie same czy inne.
-
U mnie elektronik wymienił (120zł) za moją zgodą wszystkie 30 szt. b.dobrej jakości.Wybrałem kolor czerwony.Podświetlenie zegarów (zwłaszcza wieczorem lub w nocy) rewelacja,nie rażą i robią świetne wrażenie.Wyświetlacz (podświetlenie) wreszcie działa tak jak należy,mam spokój i bez nerwów,że cos miga.Mam jeszcze jeden zestaw kupiony w zapasie na Allegro,sprawdzałem,działa (przejechane km się nie zgadzają,mniejszy przebieg) ale są w nim znowu oryginalne słabej jakości diody.Kto wie czy również w nim nie zmienię diod na dobrej jakości.
Dziękuję ls29 za szczegółowy opis demontażu zestawu i wymiany diod.Na pewno pomoże tym, co mają taki sam problem.
-
Jestem umówiony u elektronika na naprawę licznika także wspomnę mu o tym...
-
U mnie elektronik wymienił (120zł) za moją zgodą wszystkie 30 szt. b.dobrej jakości.Wybrałem kolor czerwony.
Możesz wrzucić fotkę czerwonego podświetlenia jak się prezentuje?
-
Witam czy wersja po fl i30 I generacji miała w wyświetlaczu dodatkowo spalanie chwilowe oraz sygnalizacje otwarcia drzwi na wyświetlaczu bliżej prawej strony ekranu (nad stanem przebiegu)? Mam nadal problem z mrugajacym przebiegiem i teraz kupiłem używany licznik z w/w funkcjami ale ciekawi mnie czy to już jest wersja poprawiona do tego auta albo są może jeszcze inne zegary? Proszę o pomoc bo nie mogę sobie poradzić z tą irytującą elektronika :/
-
Kolego chodzi o taki efekty tylko szybciej ?
Mam dokładnie taki sam objaw migotania podświetlenia wyświetlacza :-(
-
U mnie elektronik wymienił (120zł) za moją zgodą wszystkie 30 szt. b.dobrej jakości.Wybrałem kolor czerwony.Podświetlenie zegarów (zwłaszcza wieczorem lub w nocy) rewelacja,nie rażą i robią świetne wrażenie.Wyświetlacz (podświetlenie) wreszcie działa tak jak należy,mam spokój i bez nerwów,że cos miga.
Możesz wrzucić jakieś foto ? Poza tym jakby można spytać tego elektronika, jakie konkretnie zastosował te czerwone diody - byłbym wdzięczny.
Chodzi o to, że chcę wymienić te niebieskie podświetlenie na czerwone właśnie , ale jest problem bo te diody plcc-2 niebieskie są zasilane napięciem 2,8-3,6 V a czerwone czy pomarańczowe 1,8-2,4 V - no i boję się, że spalą się po krótkim czasie użytkowania.
-
Możesz wrzucić jakieś foto ? Poza tym jakby można spytać tego elektronika, jakie konkretnie zastosował te czerwone diody - byłbym wdzięczny.
Chodzi o to, że chcę wymienić te niebieskie podświetlenie na czerwone właśnie , ale jest problem bo te diody plcc-2 niebieskie są zasilane napięciem 2,8-3,6 V a czerwone czy pomarańczowe 1,8-2,4 V - no i boję się, że spalą się po krótkim czasie użytkowania.
U mnie skończyło się wymianą licznika na nowy (używany) i zmiana stanu licznika. Spokój od kilku lat :)
-
Na czerwono jest zajebiście. W rzeczywistości wygląda jeszcze dużo lepiej.
-
Daj foto nocą z ciekawości...