HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: marorz123 w 25 Czerwiec 2025, 17:40:56
-
Cześć!
W moim Hyundaiu zostały usunięte i wyprogramowane klapy kolektora. Od tego czasu za każdym razem gdy odpalam auto pierwszy raz rano i wyjadę w trasę zaczyna się wypalanie, mimo że DPF soot niski i ciśnienie w normie. Czy ktoś miał może taki przypadek?
-
Podejrzewam, że coś poszło nie tak z modyfikacją oprogramowania. A po czym wnioskujesz, że uruchamia się procedura wypalania?
-
Sprawdzam w Car scanner
-
A po co wyprogramowywac klapy kolektora?? Wystarczy je wyjąć i już ich nie ma.
Poza tym jakiż to problem je naprawić i mieć sprawne auto.
-
W polifcie musisz wyprogramowac, bo będziesz miał błędy.
Co masz na myśli przez naprawę klap? Nowy kolektor?
-
Do pierwszej generacji były zestawy naprawcze. Same listki z plastiku plus jakieś drobiazgi
-
A jakiej jakości są te zestawy? Masz może namiar na taki zestaw?
-
Chodzi mi o takie coś. Ale nie jestem pewien czy to pasuje pod Twoj motor.
https://www.ebay.com/itm/114933999213
-
Cześć wam.
Zabrałem się za demontaż i czyszczenie dolotu.
Pacjent z 2015 i na chwilę obecną 345.000 przebiegu. Tylko trasy olej wymieniany co 10k filtr paliwa co 20k.
Kolektor był prawie „jak nowy” jeśli patrząc na te wszystkie filmy YT, ze po 150k przebiegu nie ma jak palca wcisnąć bo tyle nagaru.
Teraz 2 pytania
1. Klapki są luźne na tym pręcie i czy tak ma być? Same rowki w klapach nie wyglądają na wytarte. Więc wnioskuję, że nowe również nie są na sztywno.
2. Sam pręt ma już takie wytarcia (nie regularne) i czy myślicie, że to już wytarło się od tych kilometrów i godzin pracy?? Jedne są większe drugie mniejsze.